wietrznik 25.02.2009 08:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 WITAJCIE Chciałabym uprzedzić ewentualnych klientów SAturn Arkadia - żeby się dobrze zastanowili zanim zamówią transport Saturna Niedawno kupwałam tam prallkę - przy okazji zamawiania towaru handlowiec powiedział dostawa za 3 dni .Płaci się za dostawe z góry dodatkowo 30 zł - przy okazji płacenia za towar .Potem takiego naciagnietego delikwenta wysyła się do punktu obsługi klienta - gdzie okazuje się że dostawa jest nie za 3 dni tylko za 5 - na szczeście można umówić datę -ale nie godzinę dostawy Oni mają 8 godzinne okna dostaw - PIERWSZY RAZ Z TYM SIĘ SPOTKAŁAM A Z RÓZNYMI FIRMAMI DOSTARCZAJACYMI MIAŁAM DO CZYNIENIA Ale nic- mozna dostać numer do firmy transportowej i umowić godzinę dostawy -A GUZIK WCALE NIE MOŻNA JAK SIĘ DODZWONIŁAM PO 15 PRÓBACH DO KIEROWCY TO SIĘ OKAZAŁO ŻE TELEFON JEST TYLKO PODAWANY PO TO BY KIEROWCA POINFORMOWAŁ O KTÓRJ PRZYJEDZIE -A TY KLIENCIE RÓB CO CHCESZ ZAPACIŁAEŚ Z GÓRY I MAMY CIE W NOSIE Dlatego ostrzegam wszystkich potencjalnych klintów SATURNA żeby zanim zdecyują się na zamówinie transporu dokładnie dopytali się w punkcie obsługi klienta jak wygląd dostawa towaru i wzięli poprawkę na zapewnienia obsługi Ja w każym razie nigdy więcej w Saturnie nie zamówię ich transportu Mało tego że wprowadzają w bład to jeszcze mają bardzo niesympatycznych kierowcow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.