popcarol 03.04.2009 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Witam Was,jako pierwszoroczny ogrodnik;) zamierzam zmusic mojego Malza coby mi skopal ten kawalek i posieje tam warzywa. Rodzina mi jednak mowi, ze nic mi tam nie urosnie, sama glina...Co robic? Ziemi ogrodowej nawiezc nie moge, bo i tak juz nasza dzialka jest wyzej niz sasiednie. Zamierzam po skopaniu podlac ten kawalek nawozem (dostalam nawoz kurzy, zamierzam go zalac woda i po ok. tygodniu podlac ziemie). Co myslicie? Ziemia wyglada mniej wiecej tak - zdjecie z jesieni: http://fotoforum.gazeta.pl/photo/1/rf/rg/hq0i/A8UNhMm5pfM0uGUuLB.jpg[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarkotowa 03.04.2009 09:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Nie znam się na nawozach więc na ten temat się nie będę wypowiadała. Ale u nas też jest taka ziemia i w pierwszym roku uprawy warzywniaka miałam super duże warzywa: marchewki, ogórki, rzodkiewki, cebulę, sałatę, kapustę, kalarepę, kalafiory. Ilości nie do przejedzenia na naszą 4 osobową rodzinę. Ale zapewne ważne jest to, że na jesieni przekopaliśmy ziemię z obornikiem.Postaram się wieczorem podrzucić fotki mega warzyw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania