Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    10
  • komentarzy
    5
  • odsłon
    48

Entries in this blog

PacMan1988

 

Oj dawno mnie tu nie było ale tempo jest takie że w chwili obecnej czekamy już tylko na licznik od gazu żeby odpalić piec i móc zamieszkać na swoim

 

 

A teraz mam do sprzedania prowizoryczne przyłącze które zostało mi po budowie a komuś mogło by się przydać,oraz zestaw do instalacji odkurzacza centralnego. Wszystkie niezbędne info w linkach z allegro :

 

 

http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/zestaw-odkurzacza-centralnego-vaculine-i6616992928.html

 

 

http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html" rel="external nofollow">http://allegro.pl/prowizorka-budowlana-przylacze-prowizoryczne-i6617291581.html

 

 

Pozdrawiam

 

Michał

PacMan1988

 

Witam po dłuuuuugiej przerwie,

 

Od początku grudnia domek już stoi, przykryty dachem i za parę dni otrzyma instalację elektryczną, dachówkę oraz stolarkę otworową.

 

I z miłych rzeczy to by było na tyle......

 

 

Post ten piszę głowni z myślą o ludziach takich ja my którzy nie mieli akurat nikogo doświadczonego w temacie i nie mogli znaleźć o tym informacji w internecie a także dla tych wszystkich którzy budują na kredo a ich kosztorysy nadają się o kant du** potłuc i niewykonanie pewnych rzeczy może spowodować spore opóźnienia w planie, a chodzi mi o gaz i prund.

 

 

W dniu wczorajszym dowiedziałem się że wykonanie instalacji gazowej na podwórku i w domu wymaga chorego pozwolenia na budowę na które w chwili obecnej w Wołominie trzeba czekać od 5 do 6 tygodni ( tu powinienem zamieścić dość spory referat wulgaryzmów który oddał by to jak ten fakt mnie zdenerwował ale daruję sobie ).

 

 

Porada dla budujących odnośnie gazu : razem z projektem lub po jego wykonaniu róbcie projekt gazu i składajcie razem aby mieć to w jednym pozwoleniu na budowę aby ta instalacja nie wstrzymała wam prac ( tak akurat jest u nas ze te 5 do 6 tygodni sprawia ze możemy mieć dość duży poślizg z robota)

 

 

Załatwienie prundu to też nie jest taka akcja hopaj siup jak by się wydawało. Razem z warunkami przyłączeniowymi dostajemy dwie umowy przyłączeniowe które trzeba w ciągu 6 tygodni podpisać i wysłać. My z racji tego ze prowizorkę musieliśmy zrobić dość szybko dlatego że przenosiliśmy prąd ze starego budynku umowę przyłączeniową olaliśmy i po przeniesieniu prądu z domu na słup podpisaliśmy tylko umowę na dostawę energii w punkcie obsługi klienta a umowy przyłączeniowe leżały w segregatorze czekając na odpowiedni moment. co okazało się wielkim błędem......

 

 

Porada dla budujących odnośnie prądu: UMOWY PRZYŁĄCZENIOWE PODPISUJCIE OD RAZU !!!!!!! Teraz nie dość że muszę latać z prośbami o aktualizację umowy to oczywiście czas realizacji przyłącza będzie wyznaczony za około pół roku ( normalnie dół jak uj ale za głupotę trzeba płacić ale na szczęście tli się jeszcze nadzieja że coś uda się jednak przyśpieszyć)

 

 

Także tak, bo by było na tyle. Na dniach postaram się wrzucić aktualne fotki oraz poskładać do kupy koszta SSO z zestawieniem ilościowym.

 

 

Pozdrawiam

 

J&M

PacMan1988

Dawno mnie tu nie było

 

 

Witam witam po długiej przerwie :)

 

 

 



Prace idą pełną parą, i tak przez ostatni czas udało nam się tak:

 

 

 



- wymurowane zostały ścianki fundamentowe i zabezpieczone dysperbitem

 

 



- po zasypaniu i zagęszczeniu piasku między ściankami wylaliśmy pierwsza "posadzkę" (użyliśmy betonu B25 bo jego cena nie dużo się rożniła od B10 a szybciej ściągnął i chłopaki mogli wejść murować ściany)

 

 



- wymurowane zostały wszstkie ściany parteru

 

 



- słupy i nadproża zostały zaszalowane i zalane ( z racji tego że pogoda się pogorszyła majster zaproponował zakup cementu 42.5R który ponoć lepiej się sprawdza w tych warunkach, a 20 zł różnicy na tonie to nie majątek więc taki też cement teraz jest w użytku)

 

 



- częśc ekipy wykopała fundament pod taras a reszta zaczęła układać strop nad garażem

 

 



- przed 1.11.2015 zalany został fundament pod taras

 

 



- dziś (03.11.2015) strop nad garażem został zalany a ścianki tarasu wymurowane

 

 

 



Jutro przyjeżdżają belki stopowe na resztę parteru i kolejna porcja desek na szalunki.

 

 

 



A teraz kilka fotek z przed paru dni ( żadko kiedy udaje mi się dotrzeć na plac przed zmrokiem)

 

 

 



pietr.thumb.jpg.496a7e4d7d0957d548e577d3cd0ba3bb.jpg pietr4.thumb.jpg.a1276c5368535ad65987559ff81a310b.jpgpietr5.thumb.jpg.79624aefc54f4f26a5c8cefde080b7b4.jpgpietr6.thumb.jpg.a3fd991d29300dd7a0caa24034645f55.jpgpietr8.thumb.jpg.db29f889107322bcb2be848cc4ff242b.jpg

 

 

 

 



I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina):

 

 

 



Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

 



Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

 



Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

 



Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

 



Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

 



Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

 



Projekt - 5000 zł

 



Kosztorys poglądowy - 100 zł

 



Kosztorys dla banku - 300 zł

 

 



Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł

 

 



Rozbiórka - 4000 zł

 

 



Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł

 

 



Kierownik rozbiórki - 300 zł

 

 



Tablice i dzienniki budowy - 100 zł

 



Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł

 

 



Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł

 

 



Wytyczenie budynku - 600 zł

 

 



Operat szacunkowy dla banku - 680 zł

 



Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony

 

 



Deski calówki - 780 zł (1.6m3)

 

 



Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu )

 

 



Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty)

 

 



Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3)

 

 



Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L)

 

 



Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L)

 

 



Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m)

 

 



Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt)

 

 



Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł

 



Bloczki fundamentowe - 2359 zł (1026 szt)

 

 



Cement 32,5 I - 1120 zł ( 2,8 tony)

 

 



Kaucja za palety - 315 zł (21 szt)

 

 



Transport - 50 zł

 

 



UplastyczNiacz do zaprawy - 81 zł (15L)

 

 



Piasek do murowania 0.2 - 520 zł ( 7m3 czyli około 15 ton)

 



Dysperbit 100kg - 243,50 zł

 

 



Piasek do zasypania fundamentów 900 zł (50 ton)

 

 



Koparka - 350zł

 

 



Kołki 27.51 (10x100 - 50 szt)

 

 



Folia czarna budowlana - 247 zł (200m2)

 

 



Materiał do kanalizacji - 970 zł

 

 



Beton B25 z pompą na "posadzkę" - 2480 (11m3)

 

 



Papa Icopal - 305,10 zł ( 3x7,5m)

 

 



Uplastyczniacz - 29,80 zł (5litrów)

 

 



Solbet - 2808 zł (432szt)

 

 



Zaprawa docienkich spoin biała - 714 zł (42 worki)

 

 



Uplastyczniacz - 26 zł (5 litrów)

 

 



Solbet - 3120 zł (480 szt)

 

 



Cement 42,5R - 588 zł (1,4 tony)

 

 



Płyty OSB 22mm - 504 zł (6szt)

 

 



Wkręty do drewna - 31.50 zł ( 2,5kg)

 

 



Dystan zbrojeniowy - 75 zł (250 szt)

 

 



Pospółka - 1000 zł (12 ton)

 

 



Uplastyczniacz - 54 zł (10litrów)

 

 



Strop nad garaż + pustaki - 2460 zł ( 23 belki, 200 pustaków)

 

 



Cenemt 42,5R - 588 zł (1,4 tony)

 

 



Beton B25 na fundament pod taras - 1700 zł (6m3)

 

 



Bloczki betonowe na taras - 500 zł (3 palety)

 

 



2 wizyta kierownika - 400zł

 

 



Gwoździe - 27zł ( 3kg dwa cale)

 

 



Uplastyczniacz - 27,5 zł (5litrów)

 

 



Belki stropowe i kkształtki stropu reszty parteru - 3155 zł

 

 



Deska calówka - 1000 zł (2m3)

 

 

 

 



Suma - 55993,28 zł

 

 

 



Pozdrawiam

 

 



J&M

pietr.thumb.jpg.496a7e4d7d0957d548e577d3cd0ba3bb.jpg

pietr4.thumb.jpg.a1276c5368535ad65987559ff81a310b.jpg

pietr5.thumb.jpg.79624aefc54f4f26a5c8cefde080b7b4.jpg

pietr6.thumb.jpg.a3fd991d29300dd7a0caa24034645f55.jpg

pietr8.thumb.jpg.db29f889107322bcb2be848cc4ff242b.jpg

pietr.thumb.jpg.496a7e4d7d0957d548e577d3cd0ba3bb.jpg

pietr4.thumb.jpg.a1276c5368535ad65987559ff81a310b.jpg

pietr5.thumb.jpg.79624aefc54f4f26a5c8cefde080b7b4.jpg

pietr6.thumb.jpg.a3fd991d29300dd7a0caa24034645f55.jpg

pietr8.thumb.jpg.db29f889107322bcb2be848cc4ff242b.jpg

pietr.jpg

pietr4.jpg

pietr5.jpg

pietr6.jpg

pietr8.jpg

pietr.jpg

pietr4.jpg

pietr5.jpg

pietr6.jpg

pietr8.jpg

PacMan1988

Kilka fotek z poniedziałku :)

 

 

Witam,

 

 



Pogoda nie rozpieszcza ale ekipa nie daje sobie kasze dmuchać i ciśnie z robotą do przodu. I tak dziś na plac wjechało 19 palet bloczków i dwie palety cementu i po zapapowaniu fundamentu ruszyli z murowaniem a efakty pracy można zobaczyć na fotkach ponizej :)

 

 

 



ponie.thumb.jpg.2a475bda085fbc39973e474c6eb74844.jpgponie2.thumb.jpg.9c0a51ebce73c527fb044a00bfec0bda.jpgponie3.thumb.jpg.b07ecf2a0477b929a3ebe2580f4a3cf7.jpgponie4.thumb.jpg.fd3573ee55c55f6c356d36b17ac51ef8.jpg

 

 

 



Jutro pewnie skończą i trzeba będzie poczekać aż beton zwiąże co by przy zageszczaniu ścianki się nie rozjechały.

 

 

 



I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina):

 

 

 



Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

 



Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

 



Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

 



Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

 



Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

 



Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

 



Projekt - 5000 zł

 



Kosztorys poglądowy - 100 zł

 



Kosztorys dla banku - 300 zł

 

 



Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł

 

 



Rozbiórka - 4000 zł

 

 



Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł

 

 



Kierownik rozbiórki - 300 zł

 

 



Tablice i dzienniki budowy - 100 zł

 



Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł

 

 



Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł

 

 



Wytyczenie budynku - 600 zł

 

 



Operat szacunkowy dla banku - 680 zł

 



Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony

 

 



Deski calówki - 780 zł (1.6m3)

 

 



Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu )

 

 



Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty)

 

 



Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3)

 

 



Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L)

 

 



Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L)

 

 



Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m)

 

 



Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt)

 

 



Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł

 



Bloczki fundamentowe - 2359 zł (1026 szt)

 

 



Cement 32,5 I - 1120 zł ( 2,8 tony)

 

 



Kaucja za palety - 315 zł (21 szt)

 

 



Transport - 50 zł

 

 



UplastyczNiacz do zaprawy - 81 zł (15L)

 

 



Piasek do murowania 0.2 - 520 zł ( 7m3 czyli około 15 ton)

 

 

 

 



Suma - 34 782,37 zł

 

 

 



Pozdrawiam

 

 



J&M

ponie.thumb.jpg.2a475bda085fbc39973e474c6eb74844.jpg

ponie2.thumb.jpg.9c0a51ebce73c527fb044a00bfec0bda.jpg

ponie3.thumb.jpg.b07ecf2a0477b929a3ebe2580f4a3cf7.jpg

ponie4.thumb.jpg.fd3573ee55c55f6c356d36b17ac51ef8.jpg

ponie.thumb.jpg.2a475bda085fbc39973e474c6eb74844.jpg

ponie2.thumb.jpg.9c0a51ebce73c527fb044a00bfec0bda.jpg

ponie3.thumb.jpg.b07ecf2a0477b929a3ebe2580f4a3cf7.jpg

ponie4.thumb.jpg.fd3573ee55c55f6c356d36b17ac51ef8.jpg

ponie.jpg

ponie2.jpg

ponie3.jpg

ponie4.jpg

ponie.jpg

ponie2.jpg

ponie3.jpg

ponie4.jpg

PacMan1988

I ruszyli :)

 

 

Witam,

 

 



Po 2 tygodniowym poślizgu na budowę wjechała ekipa. Po 3 daniach fundamenty sobie schną a Panowie grzeją tyłki gdzieś pod dachem bo wczoraj od rana pogoda nas nie rozpiesczała.

 

 

 



Kilka fotek:

 

 

 



Poniedziałek - wytyczyli ławy i pokręcili zbrojenia

 

 



pon.thumb.jpg.69bd97fa0a4308ce1723a899df749256.jpg

 

 

 



Wtorek - czas na kopanie

 

 



wto3.thumb.jpg.93308dab737541e9156fb09d9cf7d345.jpg

 

 

 



Środa - od rana poukladane zborjenie w wykopie i poskręcane razem a na finał oblewanie, niestety tylko stali betonem

 

 



sroo3.thumb.jpg.7d4b60a90f978232e6513ff12d352183.jpgsroo.thumb.jpg.62aec6b15d522578565b9fb8bd579573.jpgsrooo2.thumb.jpg.775d6fb605a89a672341d7f0ccc88876.jpg

 

 

 



Dziś wolne, więc miałem czas żeby podzownić i pozamiawiać materiał na poniedziałek i przy okazji przywieźć kilka drobniejszych rzeczy a w piątek przyjeżdża majster zagruntować i zaizolowac fundamenty.

 

 

 



I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina):

 

 

 



Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

 



Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

 



Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

 



Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

 



Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

 



Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

 



Projekt - 5000 zł

 



Kosztorys poglądowy - 100 zł

 



Kosztorys dla banku - 300 zł

 

 



Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł

 

 



Rozbiórka - 4000 zł

 

 



Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł

 

 



Kierownik rozbiórki - 300 zł

 

 



Tablice i dzienniki budowy - 100 zł

 



Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł

 

 



Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł

 

 



Wytyczenie budynku - 600 zł

 

 



Operat szacunkowy dla banku - 680 zł

 



Stal na cały budynek - 6400 zł (fi6 280 szt, fi12 160 szt, fi16 52 szt) w sumie około 3.5 tony

 

 



Deski calówki - 780 zł (1.6m3)

 

 



Dwoździe i drut wiązałkowy - 147,61 zł (10kg gwoździ i 15kg drutu )

 

 



Beton B-10 - 952,56 zł (4.5m3 półsuchy pod fundamenty)

 

 



Beton B-25 - 6852,6 zł (27m3)

 

 



Grunt ICOPAL do fundamentów - 338 zł (20L)

 

 



Uplastyczniacz do zaprawy Cemplast - 89,4 zł (15L)

 

 



Papa termozgrzewalna ICOPAL - 610,20 zł ( 6 rolek po 7.5m)

 

 



Pędzle ławkowce - 36 zł (2 szt)

 

 



Pierwsza wizyta kierownika budowy - 400 zł

 

 

 

 



Suma - 30 337,37 zł

 

 

 



Pozdrawiam

 

 



J&M

pon.thumb.jpg.69bd97fa0a4308ce1723a899df749256.jpg

wto3.thumb.jpg.93308dab737541e9156fb09d9cf7d345.jpg

sroo3.thumb.jpg.7d4b60a90f978232e6513ff12d352183.jpg

sroo.thumb.jpg.62aec6b15d522578565b9fb8bd579573.jpg

srooo2.thumb.jpg.775d6fb605a89a672341d7f0ccc88876.jpg

pon.thumb.jpg.69bd97fa0a4308ce1723a899df749256.jpg

wto3.thumb.jpg.93308dab737541e9156fb09d9cf7d345.jpg

sroo3.thumb.jpg.7d4b60a90f978232e6513ff12d352183.jpg

sroo.thumb.jpg.62aec6b15d522578565b9fb8bd579573.jpg

srooo2.thumb.jpg.775d6fb605a89a672341d7f0ccc88876.jpg

pon.jpg

wto3.jpg

sroo3.jpg

sroo.jpg

srooo2.jpg

pon.jpg

wto3.jpg

sroo3.jpg

sroo.jpg

srooo2.jpg

PacMan1988

 

Witam,

 

28 podpisaliśmy pakt z szatanem, zajęło nam to 30 minut bo dostaliśmy ją dwa dni wcześniej na e-mail aby móc przetrawić ją na spokojnie w domu ( o dziwo umowa była bardzo zrozumiała bez zbędnego prawniczego bełkotu). I tak po złożeniu podpisów sprintem udaliśmy się do sądu gdzie trzeba było złożyć i opłacić wniosek o wpis do hipoteki ( 200PLN) a następnie do skarbowego żeby opłacić podatek od tego wpisu ( 19PLN ). Po wydaniu szmalu na papierki powrót do domku, skanowanie złożonych deklaracji i opłat aby przesłać je do banku co by szmal na konto przelali I przelali za dwa dni szmal był na koncie :)

 

 

W wolnej chwili wydzwoniłem geodetę który z uśmiechem na ustach wytyczył budynek inkasując przy tym 600PLN za jakieś 40 minut roboty

 

 

Umowa z ekipą podpisana, niestety przez zje**nie się pogody mają obsuwę i zaczną dopiero pod koniec września Może to i dobrze to zdążę rozejrzeć się mocniej za materiałami z zestawienia które przygotował mi majster.

 

 

Wstępne wyliczenia z założeniem cen materiałów ze sporą górką wychodzą w okolicach 120-130 tysi za SSO (robota + materiał) a jaka będzie finalna kwota tego etapu to życie pokaże :)

 

 

EDIT: zapomnialem że musieliśmy tez zpałacić 680 zł za operat szacunkowy dla banku. Zdzierstwo zwłaszcza w momęcie gdyby okazało sięże kredytu nam nie dadzą bo trzeba było za to zapłaić przed otrzymaniem decyzji o przyznaniu kredytu

 

 

I jak zwykle na koniec małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina):

 

 

Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

Projekt - 5000 zł

Kosztorys poglądowy - 100 zł

Kosztorys dla banku - 300 zł

 

Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł

 

Rozbiórka - 4000 zł

 

Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł

 

Kierownik rozbiórki - 300 zł

 

Tablice i dzienniki budowy - 100 zł

Opłata za wpis do hipoteki - 200 zł

 

Podatek od wpisu do hipoteki - 19 zł

 

Wytyczenie budynku - 600 zł

 

Operat szacynkowy dla banku - 680 zł

 

 

Suma - 13 731 zł

 

 

Pozdrawiam

 

J&M

PacMan1988

 

 

Witam witam i o zdrowie pytam :)

 

 

 

 



Był sobie domek

 

 



DSC02630.jpg.ce185627741b802f065dc00015585b17.jpg

 

 

 



I już go nie ma :)

 

 



1234.jpg.9320c39b11c36bece2bafb3a9bd770a8.jpg

 

 

 



Jutro podpisujemy pakt z szatanem (czyt. umowę kredytową) i od połowy września zaczynamy budowę pełną parą :) Zaczęli byśmy już pewnie w tym albo w zeszłym tygodniu ale kosztorys jaki zażyczył sobie bank przerósł naszego projektanta który miał go zrobić i gdybym nie zadzwonił do niego po 4 dniach to pewnie do dziś bym go nie miał a tak dostał parę ciepłych słów na koniec a ja znalazłem kierownika budowy który rozpracował go w ciągu 2 dni za 300 PLN. Na szczęście wszystko jest już na dobrej drodze. W przyszłym tygodniu wpadnie pewnie geodeta wytyczyć budynek a po nim wchodzą chłopaki kopać fundamenty :)

 

 

 



Małe podsumowanie dotychczasowych kosztów (nie liczę bęzyny wydanej na dojazdy w koło komina):

 

 

 



Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

 



Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

 



Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

 



Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

 



Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

 



Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

 



Projekt - 5000 zł

 



Kosztorys poglądowy - 100 zł

 



Kosztorys dla banku - 300 zł

 

 



Przeniesienie prądu na słup - 1300 zł

 

 



Rozbiórka - 4000 zł

 

 



Dźwig do przeniesienia baraku dla pracowników - 300 zł

 

 



Kierownik rozbiórki - 300 zł

 

 



Tablice i dzienniki budowy - 100 zł

 

 

 

 



Suma - 12 232 zł

 

 

 



Pozdrawiam

 

 



J&M

DSC02630.jpg.ce185627741b802f065dc00015585b17.jpg

1234.jpg.9320c39b11c36bece2bafb3a9bd770a8.jpg

DSC02630.jpg.ce185627741b802f065dc00015585b17.jpg

1234.jpg.9320c39b11c36bece2bafb3a9bd770a8.jpg

DSC02630.jpg

1234.jpg

DSC02630.jpg

1234.jpg

PacMan1988

 

Witam,

 

Od wczoraj tj. od 21.07.2015 r. jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami pozwolenia na budowę tak więc zaczynamy działać w temacie kredytu i tu znów kupa papierków do zgromadzenia i zatargania do banku:P

 

 

W między czasie

 

1.porozmawiałem sobie trochę z elektrykiem i czekam na odpowiedź czy da radę przenieść mi obecny licznik tak abym już przy podłączeniu budynku nie musiał nic przerabiać - czekam na info o wynikach i kosztach tej operacji poinformuję was jak będę miał jakieś wieści od niego.

 

2. znalazłem chętnych do rozbiórki drewnianego domku który jest teraz na działce i mam nadzieję że uda nam się zamknąć całą operację w kwocie 6000 (rozbiórka z wywozem+ kierownik+ dźwig do przeniesienia jednej części budynku)

 

2. wydaliśmy 200 PLN na dwa kosztorysy, jeden dla nas taki orientacyjny ( koszty są dość mocno bo program liczy kwotę z powierzchni użytkowej) i drugi dla banku ( bank też liczy sobie min. 2200 PLN za m2 wiec będziemy zmuszeni wziąć więcej kasy niż potrzebujemy ale wiadomo że łatwiej im tą kasę zwrócić niż dobrać )

 

 

Dla internetowych szperaczy będę robił zestawienia kosztów - sam dużo tego szukałem ale nigdzie nie było całości.

 

 

Koszty do dnia dzisiejszego: (same papiery)

 

 

Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

Projekt - 5000 zł

Kosztorysy - 200 zł (2 szt)

 

 

Suma - 6032 zł

 

 

Pozdrawiam

 

J&M

PacMan1988

No to jedziemy dalej.

 

Witam.

 

Projekt odebrany, 27.05.2015 r. złożony i czekamy :) Tego samego dnia dostaliśmy też pozwolenie na rozbiórkę starego domku :)

 

 

W między czasie dogadałem się z elektrykiem który przeniesie tymczasowo prund z domu tak aby można było korzystać z niego do rozbiórki i od razu przygotuję temat pod plac budowy. Koszt 1300 PLN + koszt słupa z tym że zgadałem się ze znajomą która poleciła mi elektryka i okazało się że jej słup jest u tego elektryka więc będę miał go gratis

 

 

Dostałem także wycenę od ekipy której pracę widzieliśmy i liczyliśmy na podjęcie z nią współpracy przy budowie naszego domu - 42 200 PLN. Ceny innych ekip które sprawdzaliśmy to od 40 do 60 tysi za tą samą robotę.

 

 

Tak wiec pozostało załatwianie dalszych formalności i szukanie materiałów w dobrej cenie :)

 

 

Pozdrawiam.

PacMan1988

Zaczynamy :)

 

Witam,

 

Budowa budową ale papiery muszą się zgadzać, a żeby się zgadzały to potrzeba ich całe mnóstwo w kilkunastu miejscach no i oczywiście swoje muszą wszędzie odleżeć

 

 

 

Nasz dom budować będziemy w kobyłce z projektu indywidualnego. I tu wpis dla potomnych: jeżeli w internecie nie możecie znaleźć projektu który by wam w 100% odpowiadał, ale znaleźliście jakiś który chcielibyście przerobić to nie bójcie się dzwonić, pisać i odwiedzać lokalnych architektów bo cena projektu indywidualnego nie musi być jakimś kosmosem tak jak u nas. Nasz projekt indywidualny kosztował nas 5000 zł gdzie koszt projektu gotowego + parę zmian (usunięcie wykusza, 2 balkonów i zmiana stopu na terive) + adaptacja to 7000-7500.

 

 

A o papierach......

 

To jest jakaś masakra. U nas wchodzi w grę jeszcze rozbiórka starego domku drewnianego na działce i potrzebne jest nam także pozwolenie na jego rozbiórkę - wniosek złożony 30 marca 2015 r., na chwilę obecną cisza.

 

 

Do tego te warunki przyłączy nieszczęsne - wnioski składaliśmy 30 marca. Najszybciej bo bodajże po 2,5 tygodnia dostaliśmy warunki przyłączania wody - koszt w Wołominie 69zł, zaraz po wodzie przyszedł GAZZZZ - daliśmy się brzydko mówiąc wydy*** firmie gaz media z Wołomina i warunki które są darmowe kosztowały nas 123 zł , na szarym końcu peletonu bo 14 maja dotarły warunki prundu - darmo

 

 

W poniedziałek lub wtorek odbieramy projekt i kolejna papierologia wyruszy do starostwa, a nam pozostanie czekanie na pozwolenie na budowę, ogarnianie ekip, kredytów, materiałów i wszelkiej maści budowlanych tematów

 

 

Dla internetowych szperaczy będę robił zestawienia kosztów - sam dużo tego szukałem ale nigdzie nie było całości.

 

 

Koszty do dnia dzisiejszego: (same papiery)

 

 

Warunki przyłączenia wody - 69 zł

 

Warunki przyłączenia gazu - 123 zł

 

Warunki przyłączenia prundu - 0 zł

 

Pozwolenie na rozbiórkę - 36 zł

 

Mapki do warunków (3 szt.) - 54 zł (ładne kolorowe xero i wystarczyła by 1)

 

Mapy do celów projektowych (5 szt.) - 550 zł ( 3 tyg czekania, cena bardzo dobra)

 

Projekt - 5000 zł

 

 

Suma - 5832 zł

 

 

Pozdrawiam

 

J&M



×
×
  • Dodaj nową pozycję...