Dziennik Ani i Bartka
Mamy już projekt szafki z szufladami pod blat do dużej łazienki, fronty z Egger Woodline Creme i Woodline Mokka, prześliczne. Nie mieliśmy czasu, żeby podjechać do Pana R. i przejrzeć próbki frontów, ale wiedzieliśmy, że szafka musi byc w kolorze albo płytek jasnych albo czekoladowych z Inverno.
Niby wszystkie drogi prowadzą do wenge, ale na szczęście producenci mają już w ofertach cieplejsze i bardziej interesujące odcienie czekolady i brązu:)
Podjechałam więc do najbliższego punktu Komandora (najpierw sprawdziłam gdzie w okolicy można trafić na ślad Eggera), już wcześniej w sieci wpadł mi w oko Woodline Mokka z charakterystyczną strukturą paseczków, jak na naszych płytkach. A gdy zobaczyłam je na żywo, nie miałam już wątpliwości.
Oto projekt naszej szafki wysłany już do Pana R.
Blat będzie z ciemnego Oriona Blue.
http://img293.imageshack.us/img293/9733/azienka.jpg" rel="external nofollow">http://img293.imageshack.us/img293/9733/azienka.jpg
Pan R. ma zamontować szafkę w przyszłym tygodniu, na wielką naszą prośbę zgodził się zrobic ją w ekspresowym tempie.
Powód tego pospiechu? W Krzywiniu gdzie zamawiamy granit na blat doradzono nam, żeby w momencie pomiaru blatu mieć już w łazience szafkę. Płytki lepiej położyć już po osadzeniu granitu na szafce, będą lepiej przylegały do powierzchni blatu, tym bardziej, że blat będzie wbijał się w ścianę, która posłuży jako podpora z jednej strony. Pod drugim końcem blatu trzeba postawić ściankę z suporexu. Czyli to wszystko przed płytkami. A płytkarz wchodzi za miesiąc! Kamieniarze potrzebują ok. 2 tygodni po pomiarze na realizację. Więc szafka musi być na już!
W dodatku i tak musimy położyć już część płytek pod i za szafką, bo przecież w tej chwili jest tam sam cement.
A dzisiaj przywożą nam płytki! Zamówiliśmy je w plytki24.pl 3 dni temu. Na drugi dzień oddzwonili z pytaniem czy ok, jak płatność, kiedy dostawa itp.
Zamówiliśmy ich tyle, że załapaliśmy się na podwójny transport gratis. Specjalnie złożyliśmy 2 zamówienia, żeby płytki przyjechały dwoma transportami, a my mielibyśmy więcej czasu na ich przejrzenie i złożenie w wymaganym czasie ewentualnej reklamacji (odgórnie dają 24h). Oczywiście Panu Realizującemu Zamówienie wypisała się jedna WZ-ka:) Okazałam swoje lekkie niezadowolenie, dostałam rabat i czas na złożenie reklamacji wydłużyli nam do 3 dni:)
Mam już tracking number przesyłki z płytkami więc śledzę pilnie.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia