Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    15
  • komentarzy
    0
  • odsłon
    185

KARMINA u Ani i Rysia :)


nia

911 wyświetleń

Wreszcie !!! Mam już komplet papierów - dostarczyłam wszystko do Pani architekt i na początku przyszłego tygodnia mogę składać wniosek o pozwolenie na budowę... oby to szybko poszło :)

 

 


Ku pamięci (i ku potomności - może ktoś z tego skorzysta szukając info) wypiszę sobie co mi było potrzebne do złożenia pozwolenia na budowę:

 


1. projekt domku

 


2. projekt garażu

 


3. zgoda pracowni architektonicznej na zmiany w projekcie domku - za free

 


4. zgoda projektanta garażu na zmiany - 50 zł - ZDZIERSTWO !!! - tutaj od razu odradzam Wam kupowanie projektów pracowni INWESTPROJEKT

 


5. mapki geodezycjne do celów projektowych - 5 szt. - 800 zł (bez rachunku)

 


6. uzgodnienie położenia sączków drenarskich w Urzędzie Melioracji + mapka - 50 zł

 


7. zgoda z Powiatu z Ochrony Środowiska na usunięcie drenażu 190 zł + znaczki skarbowe za ok.20 zł (dokładnie nie pamiętam)

 


8. decyzja odrolnienia części działki z Powiatu (400m2, bo nie ma sensu odralniać całej bo trzeba by płacić potem większe podatki, dziwi mnie tylko fakt, że trzeba odralniać skoro działka jest budowlana - ale podobno mamy zbyt dobrą klasę gruntu - III - i dlatego było to konieczne) - za free

 


9. warunki i umowa na dostawę 16kW prądu do placu budowy i domku - 2500 zł

 


10. warunki na dostarczenie gazu (trzeba będzie zapłacić jeszcze za samo przyłącze i projekt ale nie wiem ile bo to dopiero jest w trakcie załatwiania) - za free

 


11. decyzja, że nie mogą teraz podłączyć działeczki do wodociągu (trza będzie robić studnię) - 50 zł

 


12. zaświadczenie o miejscowym planie zagospodarowania oraz wypis z rejestru gruntów - dostałam przy podpisaniu aktu notarialnego - za free

 


13. przystosowanie projektów do naszych potrzeb - w tym niezliczona ilość poprawek i wizyt u Pani architekt :) - 1800 zł

 


14. warunków zjazdu z drogi nie potrzebuję bo należy do nas :) [no tak co było do przewidzenia - okazało się, że jednak są potrzebne, na szczeście przyjęli mój wniosek na pozwolenie na budowę bez tego, a wymagane papiery warunków zjazdu z drogi gminnej dowiozłam w późniejszym terminie - kosztowało to ok.80zł znaczków skarbowych i 60zł za odpowiednią mapkę z powiatu]

 

 


do banku trzeba było jeszcze:

 


15. wniosek o zmianę danych w księdze wieczystej oraz wpis do hipoteki - ok.20 zł za znaczki skarbowe

 


16. odpis z księgi wieczystej po naniesieniu zmian - 30 zł

 

 


RAZEM: 5.650 zł

 

 


to wszystko zajęło mi jakieś 1,5 miesiąca, niezliczoną ilość km, trochę stania w kolejkach i nerwów ale jestem z siebie dumna bo i tak sądzę, że to bardzo szybko

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Add a comment...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...