Włóczykijowa Zygmuntówka
Acha, bym zapomniał: odebrałem nagrzewnicę z naprawy - działa! A co do zapobiegania zamarzaniu butli, to ponoć najlepszym sposobem jest zamontowanie takiego specjalnego reduktora, który umożliwia podłączenie nagrzewnicy do dwóch butli naraz. Wtedy pobór z jednej nie jest tak intensywny. Niestety podobno taki reduktory są dość drogie. Inne rozwiązanie nasunęło mi się po lekturze http://www.polskicaravaning.pl/?a=article§ion=8&query=&nr=12/2007&nr2=12/2007&id=334&lg=pl&uid=&sid=%3C/td%3E" rel="external nofollow">pewnego artykułu opisującego blaski i cienie BP Gas Light. Mówiąc krótko, BP Gas Light to nowa butla a w niej czysty propan, który wrze już w -42°C. Dla butanu jest to –0,5°C. W standardowych butlach w warunkach jakie panowały w moim garażu, wypalił się najpierw propan a butan został, bo ledwie co parował - było przecież około zera stopni. I tu małe ale - BP Gas Light nie jest tanie... poza tym wymaga specjalnego reduktora dostępnego tylko na stacjach BP. Zresztą towar ten nie jest dostępny na wszystkich stacjach tej firmy.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia