Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    45
  • komentarzy
    0
  • odsłon
    113

DamianR i KasiaR - dziennik Budowy


damianr

721 wyświetleń

Nie polecam Firmy BIMs Plus ani urządzeń firmy Broetje NIKOMU!!!

http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif

 

Brak kompetentnych osób, brak możliwości usunięcia awarii, nawet gdy tłumaczy sie ,że nie ma się ciepłej wody!! Nic nikogo nie interesuje, a szczególnie Szefa Serwisu , który zachował sie jak "burak" nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział mi, abym zadzwoniła pod numer tel 0-801 Brotje i abym sie tam nagrała!!! Szok.

Czasami na przyjazd serwisanta czekaliśmy kilka dni!! Bo nie miał czasu. A jak juz przyjechał po kilku dniach Szef serwisu to nic nie naprawił tylko powiedział,że przyjedzie ktoś inny.

 

Postanowiliśmy napisać na nich skargę/reklamacje do Zarządu firmy BIMS a także do głównego oddziału Broetje w Niemczech.

 

Same problemy, począwszy od pierwszej wizyty przy uruchamianiu, kolejno dokupowaniu części o których handlowiec "zapomniał ' przy przygotowywaniu oferty, usterek / zawieszania sie pieca, 4- rokrotnej wymiary sterownika pokojowego!! i Oczywiście dopłaty do niego bo Pan sie pomylił 4 razy dobrał zły niekompatybilny do całego zestawu. Historia bardzo długa a wydatki jeszcze większe. Bark profesjonalizmu!!!!

 

Kolejna rzecz piec który jest piecem kondensacyjnym i powinien pracować na niskich temperaturach , rozgrzewa grzejniki do takiej temperatury ,że nie można ich dotknąć przez moment. No i Oczywiscie wiąże się to ze zużyciem gazu - rachunki od 800 zł - 1300 zł miesięcznie !!!! Kondensat - no nie , bardzo oszczędny.

 

Granice naszego wkur.... zostały przekroczone i mamy tego dość .

http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif

 

Radzę zastanowić się przed zakupem tego sprzetu!

 

KasiaR

 

powoli się sprawa klaruje, jesteśmy po kilku rundach i narazie firma jest skłonna wymienić nam urzadzenia na nowe lepsze, inne oraz instalację do takiego stanu że bedzie działało tak jak miało - niechętni są do odebrania całej kotłowni ale nie unikaja odpowiedzialności za to co sp.... - tyle dobrego.

dzisiaj był juz inny instalator i oglądał co jest do wywalniea a co do wymiany.

pożyjemy zobaczymi

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Add a comment...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...