DamianR i KasiaR - dziennik Budowy
Nie polecam Firmy BIMs Plus ani urządzeń firmy Broetje NIKOMU!!!http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif
Brak kompetentnych osób, brak możliwości usunięcia awarii, nawet gdy tłumaczy sie ,że nie ma się ciepłej wody!! Nic nikogo nie interesuje, a szczególnie Szefa Serwisu , który zachował sie jak "burak" nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział mi, abym zadzwoniła pod numer tel 0-801 Brotje i abym sie tam nagrała!!! Szok.
Czasami na przyjazd serwisanta czekaliśmy kilka dni!! Bo nie miał czasu. A jak juz przyjechał po kilku dniach Szef serwisu to nic nie naprawił tylko powiedział,że przyjedzie ktoś inny.
Postanowiliśmy napisać na nich skargę/reklamacje do Zarządu firmy BIMS a także do głównego oddziału Broetje w Niemczech.
Same problemy, począwszy od pierwszej wizyty przy uruchamianiu, kolejno dokupowaniu części o których handlowiec "zapomniał ' przy przygotowywaniu oferty, usterek / zawieszania sie pieca, 4- rokrotnej wymiary sterownika pokojowego!! i Oczywiście dopłaty do niego bo Pan sie pomylił 4 razy dobrał zły niekompatybilny do całego zestawu. Historia bardzo długa a wydatki jeszcze większe. Bark profesjonalizmu!!!!
Kolejna rzecz piec który jest piecem kondensacyjnym i powinien pracować na niskich temperaturach , rozgrzewa grzejniki do takiej temperatury ,że nie można ich dotknąć przez moment. No i Oczywiscie wiąże się to ze zużyciem gazu - rachunki od 800 zł - 1300 zł miesięcznie !!!! Kondensat - no nie , bardzo oszczędny.
Granice naszego wkur.... zostały przekroczone i mamy tego dość .
http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif
Radzę zastanowić się przed zakupem tego sprzetu!
KasiaR
powoli się sprawa klaruje, jesteśmy po kilku rundach i narazie firma jest skłonna wymienić nam urzadzenia na nowe lepsze, inne oraz instalację do takiego stanu że bedzie działało tak jak miało - niechętni są do odebrania całej kotłowni ale nie unikaja odpowiedzialności za to co sp.... - tyle dobrego.
dzisiaj był juz inny instalator i oglądał co jest do wywalniea a co do wymiany.
pożyjemy zobaczymi
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia