DamianR i KasiaR - dziennik Budowy
[powoli się sprawa klaruje, jesteśmy po kilku rundach i narazie firma jest skłonna wymienić nam urzadzenia na nowe lepsze, inne oraz instalację do takiego stanu że bedzie działało tak jak miało - niechętni są do odebrania całej kotłowni ale nie unikaja odpowiedzialności za to co sp.... - tyle dobrego.
dzisiaj był juz inny instalator i oglądał co jest do wywalniea a co do wymiany.
pożyjemy zobaczymi
nowy piec ("nówka sztuka" i do tego jakis nowszy model) został już zamontowany. Narazie wszystko OK. Mam nadzieje,że tak juz będzie cały czas.
![]()
![]()
Pozdrawiam,
KasiaR
rzeczywiście nowy piec ma zupełnie inną kulturę pracy...
niestety jest głośniejszy niż poprzedni - pewnie to zasługa wydzielenie drugiego obiegu już w piecu i dodania dodatkowej pompy co jednak nie do końca jest dla mnie zrozumiałe bo poprzednia pompa na zewnątrz była cichsza...
z widocznych zmian - piec nie ma żądnego problemu z podnoszeniem temperatury w domu (poprzednio było to chwiejne i nie było oczywistew przypadku kiedy chcieliśmy podnieść temperaturę znacznie powyżej normalnej)
okazało się że żeby utrzymać żądaną temperaturę w domu wszystkie grzejniki nie musza byc rozkręcana na 5... i piec nie musi tłoczyć 80 stopniowej wody w instalacje a podłoga wystarczy że jest przyjemna pod bosymi nogami a nie musi od razu grzać - generalnie jesteśmy na razie zadowoleni nawet ze zużycia (a jego zmniejszenia nie wymaga używania przycisku OFF/ON)
oczywiście nie obyło się bez pewnych niejasności przy programowaniu ale widzę wielką zmianę i naprawdę zupełnie inne podejście do klienta - pewnie dlatego że ostatecznie całość wykonywała firma inna niż BIM's przysłana/wskazana bezpośrednio przez producenta z niemiec.
Mam nadzieję że jest to już definitywny koniec naszych problemów z Kotłownią.
p.s. warunki serwisu 24 godzinnego nieuległy zmianie – dostępność serwisu a czas reakcji to dwie różne sprawy.
Pozdrawiam
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia