Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    147
  • komentarzy
    0
  • odsłon
    203

Dom Damonów


Damon

433 wyświetleń

Tym razem mam dwie wiadomości: dobrą i złą

 


Kolejny dzień praca na dachu wre. To dobra wiadomość.

 

 

 


http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id=24312290&filename=prace.jpg" rel="external nofollow">http://www.empikfoto.pl/albumy15/390174/789491/previews/24312290_prace.jpg

 


Ale niestety są też złe nowiny Wybór dachówki RUPP Sirius okazał się nieporozumieniem. Kierując się dobrą opinią o tym produkcie, dołożyliśmy trochę grosza i wybraliśmy tego producenta myśląc, że gwarantuje on dobrą jakość swoich wyrobów. Tymczasem dachówka RUPP jest delikatnie mówiąc nierówna. Laik dostrzeże na dachu jak odstają od siebie poszczególne dachówki. W sobotę zadzwoniłem do KOLMAXU (tam kupiłem towar), aby powiedzieć im o moich uwagach, co do jakości. Odpowiedź była mało uprzejma: RUPP - niemożliwe, jeszcze się nie zdarzyło, dach będzie pracował to dachówka się wyrówna, wyprostuje. Byłem zdziwiony taką reakcją i zasugerowałem, że może ktoś, kto ma większe pojęcie ode mnie powinien to zobaczyć. Odpowiedzieli, że powinienem zadzwonić do przedstawicielki RUPP-a, bo oni nie chcą tego oglądać.

 


Dzisiaj we wtorek zajechałem na budowę z nadzieją, że na kolejnych paletach dachówki będą lepsze i może rzeczywiście się nie znam i się czepiam. Niestety sytuacja się nie poprawiła. Spakowałem parę dachówek do samochodu i dzwonię do Kolmaxu, że przyjadę im pokazać jak to wygląda skoro oni nie chcą. Na co usłyszałem odpowiedź, że nie mam przyjeżdżać, bo i tak nie chcą tego oglądać. Mam dzwonić do przedstawicielki i koniec. "Ona dostaje za to grube pieniądze i powinna sprawę załatwić" Odpowiadam, że przecież "u Was kupiłem te dachówki to może powinniście to jednak zobaczyć żeby sytuacja nie powtórzyła się u innych klientów" Odpowiedź padła, że zależy im na klientach i dlatego odsyłają mnie do przedstawicielki. Zaproponowałem, że pokażę im te dachówki żeby nie myśleli, że coś sobie wymyśliłem. Odpowiedź mnie rozbroiła. "Właśnie dlatego, że mamy do pana zaufanie nie musimy tego oglądać i prosimy o kontakt z przedstawicielką RUPP-a". Skapitulowałem. Zadzwoniłem do Pani. Dzisiaj była zajęta i umówiliśmy się na kontakt jutro. Zobaczymy, co będzie dalej. Niestety z każdym dniem dachówek na dachu przybywa, więc jakaś podmianka będzie z każdym dniem coraz trudniejsza. Ja natomiast nie mogę odesłać dekarzy na urlop do czasu, kiedy ktoś przyjedzie to zobaczyć.

 

 


A tak wyglądają moje dachówki. Na zdjęciu trudno to może pokazać, ale jednak trochę widać, że każda jest wygięta w inną stronę.

 

 


http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id=24312286&filename=dachowki_2.jpg" rel="external nofollow">http://www.empikfoto.pl/albumy15/390174/789491/previews/24312286_dachowki_2.jpg

 


Pierwsza od góry jest prosta, druga wygięta w dół, trzecia do góry itd.

 


Żeby lepiej było widać przyłożyłem kartkę papieru do pierwszej:

 

 


http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id=24312288&filename=pierwsza.jpg" rel="external nofollow">http://www.empikfoto.pl/albumy15/390174/789491/previews/24312288_pierwsza.jpg

 


drugiej:

 

 


http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id=24312287&filename=druga.jpg" rel="external nofollow">http://www.empikfoto.pl/albumy15/390174/789491/previews/24312287_druga.jpg

 


i trzeciej:

 

 


http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id=24312283&filename=trzecia.jpg" rel="external nofollow">http://www.empikfoto.pl/albumy15/390174/789491/previews/24312283_trzecia.jpg

 


Dodam, że nie występowałem do nikogo z roszczeniami. Chciałem by ktoś fachowy to zobaczył i ocenił, co dalej robić - czy jest to w granicach normy i jakość RUPP-a to tylko mit, czy może powinienem zawczasu przerwać jednak pracę, bo producent lub sprzedawca powinien coś zaproponować (np. wymianę) Teraz im więcej dachówki jest ułożonej i poprzycinanej przy koszach i gąsiorach ewentualna wymiana będzie trudniejsza, bo dojdą do tego koszty robocizny i czas. Cały czas mam jednak nadzieję, że nie będzie to konieczne i że nie będę musiał występować z roszczeniami. Zobaczymy, co powie Pani Przedstawicielka.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Add a comment...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...