Domek Avy i Marka
W pierwszej chwili tragedia, nie wiedzieliśmy co robić, to nie był kolor jakiego oczekiwaliśmy i na pewno nie taki widzieliśmy przy zamawianiu. Szybkie pismo reklamacyjne do Leroy - bo przecież producent musiał się pomylić przygotowując mieszankę!
Po 14 dniach dostaliśmy tylko odpowiedź - że towar który mamy jest towarem pełnowartościowym i zawartość barwnika zgadza sie z cyferką.
Nawet jeśli się zgadza zgodnie z ich kodami, to na pewno nie jest tym co widzieliśmy gdy decydowaliśmy się na ten kolor. Wizyta w Leroy - i odwołanie od reklamacji poszło znowu, tym razem z zaznaczeniem gdzie popełniono błąd:
"W związku z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji nr xxx z dni 10.04.2009 r. uprzejmie proszę o ponowne rozpatrzenie sprawy. Nikt nie wątpi, iż towar który otrzymaliśmy jest towarem pełnowartościowym. Jestem się także w stanie zgodzić że zgodnie z Państwa wzornikiem – kolor produktu w worku się zgadza z numerem. Jednak kolor tynku, który otrzymaliśmy (łososiowy) nawet jeśli zgodnie z Państwa próbkami jest kolorem właściwym dla numeru 22440, nie jest jednak kolorem na jaki się decydowaliśmy.
Uzasadnienie.
Przy wyborze tynku Państwa firmy oglądaliśmy umieszczone w punkcie sprzedaży palety kolorystyczne. To właśnie paletami i kilkucentymetrowym kwadratem tynku (poglądowym) kierowaliśmy się przy wyborze.
Tylko na wzornikach miał jednak bardziej stonowany odcień, był bardziej wyblakły, ‘przybrudzony”. Taki kolor tylko mieliśmy w planie - wpadający w beżowy. Po rozmowie z pracownikiem Leroy Merlin okazało się, że paleta kolorów jest u nich od ponad 2 lat (w pozostałych odwiedzonych przez nas punktach było podobnie). Nieodświeżana i niezmieniana tablica wzorcowa - stąd przykurzona i przekłamująca kolory. Świeżo zrobiony tynk odbiega od odcienia na starym wzorniku. Stąd zły dobór numeru koloru – aktualnie widząc nowy tynk na ścianie budynku – nigdy świadomie nie zdecydowalibyśmy się na niego. Potrzebujemy bardziej przytłumionego koloru.
Wiedząc iż maja Państwo pewien założony procent przeznaczony na reklamacje bardzo prosimy o uwzględnienie naszej. Zależy nam by przez kolejne 15 lat wracać do domu otynkowanego Państwa tynkiem i móc pozytywną opinie przekazywać dalej zamiast próbować dalej przez urząd ochrony konsumentów (jesteśmy zmuszeni walczyć o te reklamacje ponieważ nie mamy środków finansowych by zakupić inny kolor). Dla Państwa to kilkanaście worków tynku, dla nas ogromny koszt i widok domu przez następne kilkanaście lat. Dlatego jeszcze raz bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z Państwa produktem i zasugerowanie rozwiązania, które byłoby także dla Państwa w miarę sensowne. "
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia