Buńki4 i Tokio II
W sobotę 2010.04.10 przyjechał transport z drewnem konstrukcyjnym. W poniedziałek mieli wejść cieśle, weszli we wtorek. To nawet lepiej bo był czas na impregnację. Wybraliśmy metodę manualną z następujących powodów:
1. Nie mieliśmy dostępu do drewna impregnowanego ciśnieniowo w rozsądnej cenie
2. Sam maluję - wiem czym
Bardzo trudno i smutno było nam zająć się pracą w obliczu katastrofy, ale niestety poczucie tego, że cieśle muszą dostać gotowy do obróbki materiał trzeba było zaimpregnować grubszą część drewna.
Do impregnacji wybraliśmy TYTAN PROFESSIONAL Impregnat do drewna NW (firmy Selena) - POLECAM! Naprawdę szybką jest wciągany w drewno (my mamy mokre z polskich lasów - są nabite cechy). Malowane raz, koncentral rozcieńczony w proporcji 1:9.
http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_01_Tytan_NW.jpg" rel="external nofollow">http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_01_Tytan_NW.jpg
Transport 2010.04.10:
http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_02_wiezba_resize.jpg" rel="external nofollow">http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_02_wiezba_resize.jpg
Wyładunek trwał ok. 5-10 minut!
http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_03_wiezba_resize.jpg" rel="external nofollow">http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_03_wiezba_resize.jpg
Stan na poniedziałek 2010.04.12 (większość już zaimpregnowana):
http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_04_wiezba_resize.jpg" rel="external nofollow">http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_04_wiezba_resize.jpg
http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_05_wiezba_resize.jpg" rel="external nofollow">http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/22_05_wiezba_resize.jpg
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia