Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    135
  • komentarzy
    0
  • odsłon
    253

*Iskierka*


betina71

671 wyświetleń

Pan serwisant nas wyhuśtał i się nie pojawił. Nie zadał sobie nawet trudu coby telefonicznie powiadomić o swojej nieobecności.

 

Swoją drogą co ja taka zdziwiona??!! Przecież to normalne, toć my przecież taki dobrze wychowany naród.

 

Gdyby się dobrze zastanowić i zliczyć kasę jaką sie wydaje na telefoniczne przypomnienia o swoim istnieniu to nazbierałaby sie niezła sumka.

 

Może warto pamiętać o wydatkach telefonicznych przy sporządzaniu kosztorysu????

 

To sobie tradycyjnie ponarzekałam A co!

 

Jak być wnerwionym to na maxa.

 

Wymyśliła sobie baba zlew kuchenny. Długo dobierała baterię. Złożyła zamówienie. Zapłaciła. I oczywiście czeka na dostawę.

 

Minął tydzień.

 

Baba dzwoni i dostaje informację, że zlew jest ,ale na baterie trzeba czekać kolejny tydzień. Czeka.

 

Minął tydzień.

 

Baba znów dzwoni. Baterii jeszcze nie ma.

 

Baba wisi na słuchawce i usiłuje się dowiedzieć dlaczego!!???

 

I ............... powietrze uszło z baby......... Po dwóch tygodniach z okładem powiedzieli babie, że bateria została wycofana z produkcji.........

 

Miałeś chamie ........ ostał Ci sie ino ...... zlew.

 

 

Najgorsze to jest to ,że jak coś sobie upatrzę i wbiję do tej swojej mózgownicy to potem szukam czegoś podobnego. A nie ma drugiej takiej samej

 

Jakoś to przeżyję, ale mój mąż.....? Pewnie sie cieszy, że noce spędza w chatce, bo kto by wytrzymał z taką ..........

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Add a comment...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...