Przegląd
- Co nowego w tym klubie
-
Ponury63 wróciłam z wycieczki ze Stolicy wycieczka to była klasowa, integracyjna, historyczna, patriotyczna, przyrodnicza...fajna udała się tylko poseł Pawlak i inni czasu nie mieli pytanie zasadnicze: czy posłem jest się tylko przez chwilę czy już na zawsze? stanowisko posłów młodzieżowo zostało podsumowane- tylko czy zwracać uwagę? Ponury63- klawiatury nie oszczędzam- wymieniam średnio raz na dwa lata mąż mówi, że rozrzutna jestem- ale nie zauważył dotychczas, że skąpa także w słowach pozdrawiam Cię
-
Minister edukacji...
ponury63 odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
myślę, że cały ten tekst to właśnie gorzkie przemyślenia nad sensem bo cóż to za rozkosz intelektualna dla polonistki mordować się z najprostszymi rzeczami ? tylko co dalej ? czasem widzę takie kwiatki na poważnych portalach internetowych, ze zastanawiam się czy przypadkiem nie weszła w życie jakaś nowa ortografia, której nie znam a to piszą chyba roczniki z tych jeszcze przedgiertychowych lat... wiec co dalej ? rozumiem, że pomiędzy tekstem niecytowanym [wedle Twego życzenia] a zamarciem klasy i wyciągnieciem przez ucznia owego utensylium do nauki był jeszcze gromki rechot klasy, a potem szybki prask część młodych rozumie tylko argument siły, a wytrzymałość otoczenia bada przez podkrecanie na coraz wyższy poziom - uda sie czy nie ? jak sie uda, to krok dalej oszczędzasz klawiaturę ? pozdrawiam i podrzucam lekturkę wesołą >>> http://forum.muratordom.pl/post2042043.htm#2042043 -
Ponury63 witam ten teks dla mnie to szara rzeczywistość, a uczę w mieście, które osiągnęło najlepsze maturalne wyniki w województwie ma kobietka przemyślenia dobrze, że się jeszcze zastanawia nad tym co się dzieje, po co to robi i dla kogo... a propos metod wychowawczych: ja zaś dałam w pysk w mojej 13-letniej karierze raz- jak mi uczeń powiedział: chyba cię ku..o poje..o, h..a ci brakuje hehehe jeb..ć cię klasa zamarła, uczeń też, ale wyciągnął zeszyt z torby i zabrał się za wykonywanie ćwiczenia proszę powyższego nie rozpatrywać w oparciu o znane normy, ani tego nie cytować po prostu odruch psa Pawłowa pzd Cię
-
Minister edukacji...
ponury63 odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
bezkompromisowość i jasność oceny rzeczywistości zakładając, że to jest faktycznie wypowiedź polonistki zaskoczył mnie ten tekst, a zwykle w takim przypadku dzielę się tekstem z innymi do tego dużą rolę grały - jak zawsze - moje krwinki złości na giertychowe zmarnowanie czasu nie badam, przeciez o nic nie pytam ale jedną z porzuconych ścieżek mego życia była socjologia równiez pozdrawiam -
Ponury63 wytłumacz mi proszę co Cię tak zafascynowało w tym pamiętniku mojej koleżanki po fachu bo to, że pierze po pysku to... chyba badasz opinię publiczną w jakim instytucie pracujesz? pzd Cię serdecznie
-
Minister edukacji...
ponury63 odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
Moja prawda o polskiej szkole: spowiedź polonistki Ewa, nauczycielka w liceum spisała Aleksandra Pezda 2007-09-10 Jak powiedział do mnie przy klasie "ty suko", nie wytrzymałam i trzasnęłam go w ryja Dzwonię, bo się wkurzyłam na tę listę lektur. No kto to układał? Ministrowie? Żaden nie jest polonistą, żaden nie uczył w szkole. Koleżanka szybko wypożyczyła "Obronę Sokratesa". Zasnęła po trzech stronach. Fascynujące! Zwłaszcza dla licealisty. No i co? Jak nie przerobisz, a będzie na maturze...? Wkurza mnie, bo na konferencjach metodycznych po maturze słyszę, że największym mankamentem uczniów jest ortografia. To mam ich ćwiczyć z ortografii, czy czytać te tysiące lektur? O czym tu mówić. Młodzież po gimnazjum powinna doskonale znać ortografię. No to pytam ich: "Nie" z czasownikiem jak się pisze? Nie wiedzą. Przymiotnik w stopniu wyższym? Cholera, nie wiedzą! Kilka lat temu uczyłam w technikum - nie umieli czytać. Sylabizowali. No, sylabizowali, to nie żarty. Odpytywałam z umiejętności czytania. Po semestrze poszłam do wychowawcy: "To są oceny za czytanie. Niczego innego nie można było sprawdzić". Teraz uczę w liceum, ale nie w klasach humanistycznych, tylko informatycznych. Przepaść językowa. Ale to zdolne bestie, z informatyki, oczywiście. I dobrze to wiedzą, że bardziej potrzebny im angielski. Bo pojadą do Anglii, zaczepią się gdzie bądź i zarobią kupę kasy. Po co oblewać? Teraz jest tendencja, żeby wszystkim dawać skończyć szkołę średnią. To jest ogromny błąd. Bo liceum kończą ludzie, którzy nie powinni. A posadzić któregoś na drugi rok? To bardzo skomplikowane. Na przykład - musisz posadzić kilka osób w klasie, ale wtedy zostanie ci niewiele ponad 20. Grozi ci, że kuratorium i szkoła rozwiążą klasę i przydzielą uczniów do innych. W końcu 20-osobowa klasa to zbędny luksus. Tracisz pięć godzin tygodniowo. Przy 18-godzinnym pensum możesz się okazać dla szkoły niepotrzebna. No to się uczniów przepycha. Zresztą - po co oblewać i jeszcze przychodzić na poprawkę w sierpniu...? O mnie mówią "zołza", bo nie dopytuję na koniec roku, żeby postawić dopuszczaka. Stawiam po prostu jedynki, jak trzeba. 50 stron to szczyt możliwości W ministerstwie nie wzięli w ogóle pod uwagę, że młodzież nie czyta. Po prostu. Oni są wychowani na języku SMS-ów. Literacki polski jest dla nich jak język obcy. A Sienkiewicz z jego archaizacją jest podwójnie trudny. "Chłopi" i "Wesele" - niemal nie do przebrnięcia. Nie tylko językowo. Do nich te treści nie trafiają. To jest pokolenie, które nie rozumie "Świętoszka", którym ja się zaczytywałam w liceum. A teraz dołożyli im tyle lektur, że musieliby czytać tysiąc stron na tydzień. Ja byłam w stanie przeczytać 200 stron dziennie. Ale dla nich 50 to szczyt możliwości. A jeszcze te kłopoty ze zrozumieniem: inny świat, obce nazwiska, obcy język. Zostaje mi wpisywać fikcyjne tematy do dziennika. Przy romantyzmie rzygają I te "nowości"... "Noce i dnie" trzeba czytać w całości!? O nieeee! Przy romantyzmie rzygają. To dla nich starocie. „ ťPan Tadeusz? Ť - mówią - czytaliśmy w gimnazjum”. Bo tak te lektury są pomyślane, że się powtarzają. Jak wyczarować taką lekcję, jak ich zmusić do powtórki? A jak się męczę przy "Potopie"! Streścić? Nie da się, bo same fakty historyczne uporządkować jest już niemożliwe. Postawy Polaków wobec najeźdźcy? Dla licealistów to zgroza, nuda. Więc robię to tak: argumenty za i przeciw lekturze. Przy okazji tylko wskazuję, jakie wzorce patriotyzmu kształtuje i jaki to typ powieści. Ja jestem protestantką. A większość dołożonych książek to katolicka indoktrynacja. "Pamięć i tożsamość" Jana Pawła II będę chciała potraktować jako zwykły tekst kultury. Poszukam uniwersum, nie wiem, czy to się uda. Z epatowaniem katolicyzmem powinni się ograniczyć do lekcji religii. Skupiam się tylko, by ujarzmić klasę Słyszałam, że w Małopolsce, gdzie wychodzą najlepsze wyniki na maturze, polski jest w dzielonych grupach. Ja mam 34 osoby w klasie. Nie ma pracy z uczniem. Czasami skupiam się tylko na tym, żeby ich ujarzmić. Raz poszłam do koleżanki na niemiecki w 15-osobowej klasie. Wyszłam zachwycona: świetna nauczycielka, świetna lekcja, ekstrapostępy! Ale potem miała zastępstwo i połączyła dwie takie grupy. Rozłożyła się kompletnie. I niech nie mówią w ministerstwie, że słabi nauczyciele uczą w słabych szkołach i że to dlatego są tam gorsze wyniki! Gdyby jakaś ciamajda uczyła w 34-osobowych klasach, to by sobie nigdy nie dała rady. Kontekstów już nie praktykuję A wie pani, że uczniowie nie są dzisiaj w stanie podejść do literatury w inny sposób niż historyczny? Podręczniki z problemowym podejściem wprowadzają do ich głów zamęt i chaos. Próbowałam pracy z podręcznikiem Bożeny Chrząstowskiej. W części pt. "Konteksty" ustawiła kilka wierszy Herberta i Szymborskiej przy mitologii. To zrozumiałe przecież, prawda? Później przeczytałam w pracach moich uczniów, że Herbert i Szymborska to przedstawiciele poezji antycznej. Ja już problemowego podejścia nie praktykuję. Boję się. Na szczęście nie było świadków A już najgorsze, że uczniowie są objęci obowiązkiem szkolnym. Do osiemnastki nic im nie grozi. Nie można wyrzucić ze szkoły. I oni to wiedzą bardzo dobrze. Dostałam w pierwszej klasie chłopaka, który nie umiał czytać. Naprawdę - nie czytał. W gimnazjum go przepuszczali, żeby mieć z głowy, bo to taki gnój był. Powiedział do mnie na lekcji: "Ty suko". Nic nie mogłam zrobić. Wzięłam na rozmowę i trzasnęłam w ryja. Nie wytrzymałam nerwowo, to był odruch. Na szczęście nie było świadków, bo ze szkoły by mnie wyrzucili. Poszłam z wyrzutami do dyrektora. Powiedział: "Trudno". Żadna interwencja by nie poskutkowała, bo ojciec tego chłopaka ciągle nawalony. No to go wzięłam znowu na rozmowę. Spróbowałam "na litość". Bo on miał bardzo porządną matkę. Spytałam: "Jak twoja matka czuje się z tym, że taki słaby w szkole jesteś? A czy twój ojciec tak mówi do matki, jak ty do mnie?". Popłakał się. I co dalej? Usadziłam go na drugi rok. Nie wiem, co z nim dalej, ale był w szkole, zawsze mi się kłaniał. "Kto to powiedział" Żeby ich zmusić do czytania, robię testy z każdej lektury. Szczegółowe. Na przykład: znaczące wypowiedzi bohatera, na zasadzie "kto to powiedział". I to jest ocena ze znajomości lektury. Dwa razy odpuściłam - z "Lalką" i "Potopem". Nie przeczytali. Zawsze liczą na bezczela. Teraz młodzież wykorzysta każdą twoją słabość, każdą lukę zapełnią swoim nicnierobieniem. Mają taki trening z domu. Z praktyki na rodzicach mają to superopracowane. Zwracasz uwagę raz, on olewa. Zwracasz drugi raz, on olewa. Ty dajesz sobie spokój, a on olewa. I oni to przenoszą na szkołę. Jęczą i pytają, czy to naprawdę Polski w liceum wygląda tak. W pierwszej klasie - niewiele lektur. Ale kiedy dyktuję na początku roku zestaw dla drugiej klasy - jęczą i pytają, czy to naprawdę. Czytam "Cierpienia młodego Wertera" i "Fausta" - chociaż we fragmentach, bo lubię i uważam, że jest to konieczne, przy tym - choć nie trzeba - fragment IV części "Dziadów", bo do tego przystaje. Potem to, co wymagane: III część "Dziadów", "Pana Tadeusza", "Nie-Boską" (fragmenty, ale to się nie udaje bez całości) - "Kordiana", "Zbrodnię i karę", nowelki pozytywistyczne, "Lalkę", "Wesele", "Ludzi bezdomnych"... Patrzą i nie wierzą, że to da się w rok przeczytać. Teraz dojdzie "Quo vadis" i parę innych. Jak kończę lekturę i zapowiadam następną - za dwa tygodnie na poniedziałek "Lalka" na przykład - czuję z klasy nienawiść i pretensję. Ja ich nawet rozumiem. Oni są tylko ludźmi. W podstawówce laba, w gimnazjum laba, a w średniej cisną. Są zmęczeni, mają dość ciśnienia. źródło >>> http://www.gazetawyborcza.pl/1,82709,4477073.html -
Minister edukacji...
Lucky Mike odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
Ponieważ niektórzy już zaczynają wypełniać PITy zachęcam do przekazania 1% na walkę z przemocą w szkole organizacji pozarządowej zamiast Romanowi G. 1% dla Stowarzyszenia "Bliżej dziecka" http://www.przemocwszkole.org.pl Od 10 lat zajmujemy się problemem przemocy rówieśniczej w szkole. Organizujemy Treningi Pewności Siebie dla dzieci-ofiar przemocy. Pracujemy z agresywną młodzieżą. Pomagamy tworzyć "bezpieczne szkoły". W tym roku znów uczestniczymy w Akcji "1% dla mojej organizacji" organizowanej przez Stowarzyszenie "Przyjazna Szkoła". W ramach Akcji mogą Państwo przeznaczyć 1% swojego podatku na dofinansowanie naszej działalności. Pomóż nam wspierać innych! Zasady dokonywania wpłat: Po wyliczeniu całego podatku, jaki za 2006 rok powinniśmy zapłacić do Urzędu Skarbowego, obliczamy 1% tej kwoty. Odliczenia możemy dokonać nawet wtedy, gdy spodziewamy się zwrotu "nadpłaty". Chodzi o cały podatek należny, zawierający zaliczki, które już zapłaciliśmy lub zrobił to nasz pracodawca. KROK 1: w formularzu PIT (PIT -36 lub PIT-37) w części zatytułowanej "Obliczenia zobowiązania podatkowego" znajdujemy rubrykę "Kwota zmniejszenia z tytułu wpłaty na rzecz organizacji pożytku publicznego" (dla PIT-36 jest to pozycja nr 179, dla PIT-37 jest to pozycja 111). Tutaj wpisuje się kwotę obliczonego 1%. KROK 2: podatnik wpłaca wysokość obliczonego i wpisanego w PIT "1%", na konto Stowarzyszenia "Przyjazna Szkoła". Na dowodzie wpłaty należy wpisać: Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom "Przyjazna Szkoła", ul. Chopina 2c, 41-400 Mysłowice. Wpłata na rzecz organizacji pożytku publicznego na podst. art.27 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Numer konta 59 1320 0022 0112 2224 2000 0085 Imię i nazwisko oraz adres wpłacającego podatnika Kwotę dokonanej wpłaty Przypominamy, że rozliczenia podatku za 2006 rok oraz wpłaty 1% należy dokonać do 30 kwietnia 2007 roku. Należy zachować dowód wpłaty. KROK 3: podatnik wysyła formularz PIT do Urzędu Skarbowego i ewentualnie, (jeżeli ma "nadpłatę") oczekuje na zwrot pieniędzy. Pieniądze zostaną przekazane Stowarzyszeniu "Bliżej Dziecka", które posiada indywidualne konto w Organizacji Pożytku Publicznego "Przyjazna Szkoła". Pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc dzieciom-ofiarom przemocy rówieśniczej. Serdecznie dziękujemy! -
12 prac Romana Giertycha według Michała Ogórka Plan zajęć szkolnych ministra edukacji i zakres jego prac są tak szerokie,że - jak sam doszedł do wniosku - konieczne stało się uporządkowanie jego dotychczasowej działalności w formie prasowych ogłoszeń. Aby pomóc ministrowi wybrać najważniejsze dokonania,ogłaszamy plebiscyt Giertychy Roku Oto chronologiczne zestawienie dokonań ministra Giertycha od 6 maja, tj. od dnia, kiedy został ministrem I Pomysł Rewolucyjny plan obniżenia cen podręczników Termin Zgłoszony 30 maja, potem na chwilę upadł W jaki sposób miał być realizowany Właśnie nie wiadomo Z jakim skutkiem Projekt leży w Sejmie i czeka, a wydawcy leżą finansowo razem z projektem II Pomysł Podnoszenie rangi religii w szkole Termin Przed każdym większym świętem kościelnym W jaki sposób miał być realizowany W dwóch wariantach: 1 religia jako przedmiot do wyboru na maturze - na pomysł ten natchnęła ministra informacja, że można zdawać egzamin z wiedzy o tańcu (chodzony na religię?); 2 stopień z religii jako przedmiotu nieobowiązkowego wliczany obowiązkowo do średniej ocen Z jakim skutkiem Chwilowo odłożone III Pomysł Wprowadzenie przedmiotu patriotyzm Termin 1. 7 czerwca 2. 16 czerwca W jaki sposób miał być realizowany W dwóch wariantach: 1.jako przedmiot "wychowanie patriotyczne"; ze względu na to, że nie ma takiej dziedziny wiedzy jak "patriotyzm" pomysł ograniczony do nauczania śpiewu hymnu narodowego (niektórzy uważali, że chodzi tylko o premiera Kaczyńskiego); 2 nauczanie historii Polski jako zasadniczo różnej od historii świata Z jakim skutkiem ... IV Pomysł Nieinformowanie szkół o prawach człowieka Termin Cały czas W jaki sposób miał być realizowany Zatajenie przed nauczycielami i uczniami prawa do istnienia homoseksualizmu w Polsce poprzez wycofanie podręcznika "Edukacja o prawach człowieka" i zwolnienie dyrektora CODN Z jakim skutkiem Zostało jak było V Pomysł Wydawanie świadectw maturalnych bez zdania egzaminu dojrzałości Termin 15 lipca W jaki sposób miał być realizowany Potraktowanie nie zdanej matury jako zdanej - jeśli dotyczyło tylko jednego przedmiotu Z jakim skutkiem Zasada wprowadzona najpierw wstecz, a potem także w przód, czyli dla matur, które dopiero nie zostaną zdane w przyszłości VI Pomysł Wprowadzenie mundurków Termin 25 lipca W jaki sposób miał być realizowany Poprzez przebranie młodzieży w wyniku zarządzenia Z jakim skutkiem Noszenie mundurków przez uczniów okazało się możliwe i przedtem bez zarządzenia VII Pomysł Niemianowanie kuratora w Łodzi Termin Cała kadencja W jaki sposób miał być realizowany Najbardziej rozciągnięta w czasie akcja: mianowanie kuratorem bezpartyjnej dyrektor Florek mimo wygrania przez nią dwóch konkursów i przeprowadzenia dziesiątków rozmów się nie udało. Po trzech miesiącach minister odrzucił jej kandydaturę Z jakim skutkiem Skutek nienatychmiastowy VIII Pomysł Odznaczenia za nieprzynależność do PZPR Termin Dzień Edukacji W jaki sposób miał być realizowany Przyznawanie medali Komisji Edukacji Narodowej tylko osobom "rekomendowanym przez organizacje nie mające wszelkich cech organizacji o charakterze wywodzącym się z czasów komunistycznych" Z jakim skutkiem Udało się nie odznaczyć IX Pomysł Zakwestionowanie teorii ewolucji Termin Październik W jaki sposób miał być realizowany Według wiceministra Orzechowskiego poprzez wycofanie teorii ewolucji ze szkół i zastąpienie jej kreacjonizmem. Stanowisko ministerstwa w kwestii, że nie istnieje ewolucja, jednak ewoluuje i po kilku dniach minister Giertych decyzję gotów był już pozostawić przodkom ewolucyjnym uczniów, tj. ich rodzicom Z jakim skutkiem Ewolucja jeszcze na razie nie cofnęła się X Pomysł Płaca nierealna dla nauczycieli Termin Koniec roku budżetowego W jaki sposób miał być realizowany W razie nieuzyskania 7-procentowej podwyżki wynagrodzeń dla nauczycieli minister Giertych obiecywał podanie się do dymisji. Rząd postanowił z tego skorzystać i przyznał jedynie podwyżkę 2,2-procentową. Niestety, swojej obietnicy minister Giertych nie spełnił Z jakim skutkiem Stażysta otrzyma 23 złote brutto, nauczyciel dyplomowany 50 złotych, ale kiedy nie wiadomo XI Pomysł Trójki wdzierają się z pomocą do szkół Termin Listopad W jaki sposób miał być realizowany Kontrolne trójki mają od 15 minut do 1,5 godziny na zapoznanie się z przemocą w szkole: szkoła, w której nawet na tak krótki czas uczniowie nie są w stanie powstrzymać się od bójek i zażywania narkotyków, zostaje uznana za dotkniętą przemocą Z jakim skutkiem Skutki nieznane XII Pomysł Wykrywanie w szkołach zajść w ciążę przez nauczycieli (tzn. nie przez nauczycieli tylko przez uczennice) Termin Nieprzekraczalny termin 8 stycznia 2007 W jaki sposób miał być realizowany Dowiadywanie się w szkole wszystkiego o ciąży przez nauczycieli od uczennic. Według programu edukacji seksualnej przygotowanego przez ministerstwo nauczyciele nie mówią nic na temat ciąż gimnazjalistom, tylko gimnazjaliści mówią na ten temat swoim nauczycielom Z jakim skutkiem Sprawy czekają na rozwiązanie
-
Pamiętasz słynną już pomyłkę Handkego? I to był chemik, ścisły umysł. Czegoż wymagać od zwykłego prawnika, humanisty. Biedak zapomniał o wcześniejszych emeryturach i potrzebnych na nie odprawach. Zapomniał... albo...? Różnica pomiędzy tymi ministrami polega na tym, że Handke pomylił się na korzyść nauczycielom i honorowo podał się do dymisji. Założę się, że obecny jest przyspawany do stołka.
-
2090 zł x 7%= 146,3 zł czy 146,3 zł = 6 zł ( nawet wliczając inflację)?
-
Minister edukacji...
2112wojtek odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
no to wychodzi wlasnie jakies 6 zl . Jak obiecywal tak zrobil. -
A złożył na piśmie obietnicę, że będzie 7%.
-
6 zł podwyżki niech se to w d...e wsadzi
-
Minister edukacji...
forum_user odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
http://img172.imageshack.us/img172/9099/giertychqj4.jpg P.S. Jeśli już było to przepraszam -
http://cezar.homedns.org/poprawiacz%20nastroju.htm Proszę wpisać Lewakk...
-
A i drobiazg - nie oglšdałem ale słuchałem dzi w firmie tekstów na goršco a propos programu wczorajczego "Co z tš Polskš". Jeli to co było jest prawdš to koń powinien pokazać że "jest prawdziwym mężczyznš"...
-
Nie musiałem się uczyć, a matura zdana Przyniosła mi szczęcie podkowa Romana. I z pustkš w głowie, bez wiedzy zdobytej Jestem obywatelem IV Rzeczpospolitej Jeszcze tylko z dyplomu, zrobię sobie ksero I wystartuję na posła, tak jak inne zero ! Jeszcze tylko mózgu zrobię sobie kopię I już ruszam pyskować całej Europie Jeszcze tylko ksišżki wyrzucę na mieci, Jeszcze tylko z dresami malutki bankiecik, Jeszcze tylko łeb się do skóry wygoli - I pędzę na Wiejskš do moich idoli. Nie dla mnie intelekt. Ja i poligloci? Na Wiejskiej me miejsce! Tam gdzie Idioci. Nie dla mnie mylenie, czy zdrowy rozsšdek Układy rozbiję i stworzę porzšdek. Matura od Romka, papierek od kleru, Od jutra zostaję członkiem LPR-u!
-
Minister edukacji...
Asiula7771 odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
A mi się szczególnie te P Giertycha podobaja . Szczególnie Prawda i Patriotyzm. Oby to tylko nie było w teorii. Szczególnie Prawda Historyczna jest u nas na bakier a juz osobiście to bym przymusowo uczyła Anglików i Amerykanów a także Franzuzów prawdy o historii Polski. Oj widze, że nie ma bata. Nie na darmo ta politologię tłukłam - zostanę prezydentem i zrobię porządek!!! Albo lepiej królową - absolutną i będę trzymała naród za dziób jak Stalin -
Minister edukacji...
zielonooka odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
uhhh to odetchnelam -
Minister edukacji...
Pawson odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
nie no to jest kur... niemożliwe [Powyższy tekst jest oczywiście parodią, choć oddającą całą mentalność katolickiego oglądu powyższych kwestii — w sposób jaskrawy i bez sofistyki] to bylo na innej stronie z tym tekstem uffffffffffffff jednak bede mogl wysłać dziecko do szkoły -
Minister edukacji...
zielonooka odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
Dostalam w mailu link do ... Poradnika szczesliwej kobiety w obecnych czasach... nie wiem czy ten dopisek na koncu to zart....? Szczesliwa kobieta wg podrecznika MEN -
Minister edukacji...
lewakk odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
Mały co myślisz o wprowadzeniu w gimnazjum 3 egzaminu z j. obcego??? Chyba możesz coś merytorycznie??? Krisga... jeden z startujących w wyborach na prezydenta był podobno człowiekiem z zasadami, o Hitlerze mówiono to samo... -
Gdzie mu co dzwoni, ale nie chce wiedzieć gdzie...
-
Minister edukacji...
Dropsiak odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
Masz rację. zupełnie się zgadzam. Ale z opiniowaniem to bym poczekała na konkrety, bo jak na razie Romek to mistrz zapowiadania i rzucania pomysłów, które potem zapadaja w niebyt prawny. Jak na razie sprawdza sie przysłowie /madrośc ludowa/. To o zwierzatku co to duzo odgłosów wydaje, ale mleka mało. -
Minister edukacji...
krisga odpowiedział a topic → Minister edukacji... Minister edukacji... Topics
czepiacie sie konia biednego .......on po swojemu chce dobrze zrobić ps hitler tez chcial dobrze