Przegląd
- Co nowego w tym klubie
-
Szczera prawda, opóźnienia, kręcenie, brak kontaktu (no chyba, że po pieniądze, bo dostał tylko 80% zaliczki).
-
Ja również z całych sił odradzam usługi Pana Zygmunta Topija (Zygmunt Topij Parkiet Styl czy parkietstyl). Jest to osoba niesłowna, która znika na całe miesiące z pieniędzmi klienta. Spartaczył nam podłogę za kilkanaście tysięcy złotych, nie możemy wyegzekwować naprawy, nie odbiera telefonów, tłumaczy się jak dziecko, ukrywa i kręci. Sprawa najprawdopodobniej zakończy się w sądzie. ODRADZAM!!!
-
Witam Państwa, Chciałbym zarekomendować firmę EM-DI Filip Matyjaszkiewicz z ul.Bartyckiej wszystkim, którzy szukają innowacyjnych rozwiązan do swojego mieszkania pod postacią kamiennych blatów. Konkurencja powinna brać przykład od w/w firmy. Właściciel fachowo doradził mi odpowiedni kamień na blat łazienkowy, który nadał elegancji Naszej łazience. Na pewno skorzystam ponownie w przyszłości. Pozdrawiam, Kamil W.
-
Witam ja również odradzam firmę EM-DI z Baryckiej. Pojechałam odebrać blat był trochę ukruszony z boku dlatego zgodziłam się na zaokrąglenie boków,żeby zniwelować ukruszenie. dzisiaj kierowca przywiózł blat z informacją , że mam dopłacic za zaokrąglenie boków. Nie dość ,ze zrobiłam im uprzejmośc, że nie musieli robic nowego blatu, to jeszcze chcieli mnie skubnąć na 100zł. mało tego , kiedy kierowca odjechał po awanturze telefonicznej i spokojnie obejrzałam blat okazało się ,ze ma zarobione zaprawką uszkodzenie. Przychodzi jutro hydraulik , wiec nie odwoże im tego, ale sami pojedźcie odebrać towar i go dokładnie obejrzyjcie. ja niestety nie miałam czasu.Teraz na spokojnie zastanawiam się czy ta cała zadyma z dopołatą nie była po to aby odwrócić moja uwagę od uszkodzenia. nie polecam EM-DI
-
Jeśli zdecydujecie się na interesy z firmą FOMA pawilon 73 - czego ja na pewno więcej nie zrobię - radzę wszystko mieć na piśmie. W sklepie uzgodniliśmy cenę dostawy, której właściciel nie chciał mi nigdzie "zapisać". Cena ta była o ponad połowę niższa, niż właściciel firmy zażyczył sobie, gdy towar dostarczył.
-
Ja polecam: - płytki http://www.leolazienki.pl: spory wybór, dobre ceny - sanitariaty http://www.aquaarte.pl: duży wybór, dobre ceny i miła obsługa - tapety http://www.abctapetysztukateria.pl: bardzo duży wybór - lampy http://www.goemidesign.pl: szczególnie p. Zuzannę Schon, bardzo fajnie podpowiada, niestety ceny jak to ceny dobrych lamp, ale są konkurencyjne w stosunku do internetowych
-
Nikomu nie polecam firmy Parkiet Styl Zygmunt Topij parkieciarz partacz, niesłowny, niekontaktowy, rozmowa z nim to jak rozmowa z debilem. Szef, którego nie szanują pracownicy. Nie odbiera telefonów, nie przyjeżdza na umówione spotkania. Kompletny brak szacunku dla klienta.
-
Witam, Jak do tej pory skorzystałam z dwóch sklepów na Bartyckiej.Tam zamówiłam i zrobiłam kominek w firmie "Stylowe kominki"-bardzo polecam.Pan Marek wysłuchał marudzenia ,doradził i bardzo sprawnie i ładnie wykonał mój kominek. Kupowałam również na Bartyckiej glazurkę Aparici w firmie "Filman"- również bezproblemowo. Wiem,że w Filmanie również można kupić przez neta. pozdrawiam
-
Teraz juz jestem trakcie wspolpracy z LInk-Airem i jest tak jak piszesz: umowic sie z nimi na poprawke graniczy z cudem, OC zrobili byle jak, a jak ich prosilam czwarty raz o poprawke, to w koncu dali mi namiar do innej firmy - odkurzaczowej, ktora sie zna na tym a nie robi "przy okazji"... Jeszcze przed nami gwc, anemostaty i jednostka - no, zobaczymy...
-
Stanowczo! odradzam MTBM - dystrubutora okien Pozbud. Okna sa super jakosci, ale mielismy tyle fakapow w zwiazku z niedokladnym zamowieniem, ze okna montowali nam trzy miesiace chyba... Dokladna historia mrozaca krew w zylach do przeczytania w moim dzienniku. Za to moge polecic sklep z glazura Leo Lazienki na Bartyckiej 175 - duzy wybor i ceny lepsze niz gdziekolwiek. I przejmuja sie klientem. Dobre ceny, mila obsluga i terminowa realizacja tez w Aqua Arte na Bartyckiej 175, zaraz obok Leo Lazienki zreszta I super firma z lampami Goemi Design - ja wprawdzie jezdzilam do nich na Wiertnicza, ale na Bartyckiej tez maja gdzies przedstawicielstwo. Naprawde ogromny wybor i doradzaja ze smakiem dbajac przy tym zeby portfel nie byl zabojczo obciazony
-
Zdaje sie, ze korzystam wlasnie z uslug tej firmy (dla sprecyzowania - Pawilon 205). Korzystam po raz drugi (kilka lat temu robili mi w obecnym mieszkaniu parkeit, teraz kupilam od nich parkiet i schody, oczywiscie z usluga). Niestety, tym razem dostalam od nich podwykonawce-dramat. Pan nazywa sie Zygmunt Topij i oto lista jego "grzechow": 1. po rozpoczeciu pracy stwierdzil, ze zajmie mu ona wiecej czasu niz myslal, wiec oczekuje wiekszej zaplaty (nie musze dodawac, ze wczesniej dostalam wycene i nie byla ona uzalezniona od czasu pracy tylko od liczby m2 dla podlog i od liczby stopni jesli chodzi o schody) 2. rozgrzebawszy prace i wziawszy czesc kasy (o ja durna - nastepny raz trzy razy sie zastanowie, zanim zaplace komus przed zrobieniem pracy tylko dlatego, ze mnie bardzo prosi) facet zniknal.... Przestal odbierac telefony, nie bylo go ponad tydzien ... Sklep tez nie mogl sie do niego dodzwonic podobno. Dla mnie to znikniecie bylo o tyle istotne, ze (pomijajac niewykonczona prace i pobrane pieniadze) czlowiek ulotnil sie z kluczami do mojego domu. Klucze odzyskalam dopiero po kilku dniach, jak poinformowalam go, ze zamierzam zglosic sprawe na policje. Niestety, pan sprzedawca ze sklepu, gdy poprosilam go o zmiane wykonawcy, kilkukrotnym ponaglaniu, zaoferowal mi jedynie ... pana Zygmunta Topija (ponownie!) tlumaczac, ze zaden z ich wykonawcow nie chce konczyc czegos, co rozgrzebal ktos inny. coz, ufna w dobra wole ludzi (i postawiona przez sklep w dosc patowej sytuacji) postanowilam dac Panu Zygmuntowi jeszcze jedna szanse. 3. Pan Zygmunt mial wrocic i skonczyc prace - drobnostka: inaczej umawial sie ze sklepem (sprzedawca z pawilonu 205 podal mi inna date "powrotu" pana Zygmunta do pracy), zas jak juz rozmaiwal ze mna, to swierdzil, ze on tego dnia jednak nie przyjedzie. przycisniety nieco zgodzil sie przystapic do pracy dzien pozniej. Gdy sie z nim wowczas umowilam to okazlao sie, ze o umowionej godzinie tylko ja stawilam sie na budowie. Pana Zygmunta musialam sciagac telefonicznie ... Brrrr.... tyle czasu i nerwow ile stracilam dotychczas na ponownej wspolpracy z Pawilonem 205 na Bartyckiej nie udalo mi sie chyba jeszcze stracic od poczatku prac wykonczeniowych. Postanowilam zatem nie dawac juz wiecej szans Panu Zygmuntowi ani Pawilonowi 205. I co sie okazalo? Ze jak w rozmowie ze sprzedawca powiedzialam, ze podjelam ostateczna decyzje, ze rezygnuje z ich parkeiciarza to okazlao sie, ze jednak moga mi zaproponowac alternatywnego wykonawce (patrz punkt 2 - wowczas nie mogli). A gdy moja decyzja okazla sie nieodwolalna zaczeli mnie straszyc, ze nikt mi tego nie dokonczy, a oni nie wystawia mi zadnej faktury na materialy (bo jak nie ich czlowiek uklada to niby co - nie mozna wystawic faktury???). Inna sprawa, z ejak powienialam, ze mam prawo w ogole zadnej faktury nie chciec, bo nie jestem fitrma, to straszyli, ze bez faktury nie mozna... Ech .... generalnie obsluga byla mila, gdy jeszcze nie zamowilam niczego - wowczas to nawet pamietali, ze maja do mnie oddzwonic ... A teraz? - sama musze dzwonic 3-4 razy, zeby sie o cos dowiedziec (np. termin dostarczenia schodow)... Szkoda gadac - jak wczesnij bylam zadowolona ze wspolpracy z pawilonem 205 (podloga od kilku lat lezy, nie rozsycha sie, wyglada OK), tak teraz, przy drugim podejsciu uwazam decyzje o wspolpracy za zyciowa porazke ... Moze jeszcze jakby chociaz w tej niekomfortowej sytuacji nadrabiali choc troche jakoscia obslugi i troska o klienta ... A tu niestety totalne olewanie
-
Niezła kicha... A ja odradzam Kim od dachówek - poinformowali mnie skrupulatnie, że Creaton już nie produkuje Simfonie ani innej esówki, co okazało się nieprawdą Zresztą drodzy są.
-
Zdecydowanie nie polecam zakupu glazury w firmie GENBUD. Po zapłacie panowie mają klienta głęboko w... W sklepie jest umieszczone informacja, iż można zwracać kafelki w pełnych opakowaniach. Jakież było moje zdziwienie gdy odmówiono mi przyjęcia trzech opakowań - ponieważ - mój "towar był sprowadzany na specjalne zamówienie". Faktycznie, czekałem kilka dni, ale nikt nie poinformował mnie, że jest to zamówienie a kafelki też nie były wyszukane hiszpańskie tylko rodzimy Paradyż. Sprzedający bezczelnie poinformował mnie, że zwroty są "dopuszczalne" co oznacza że on może dopuścic zwrot, ale nie musi. Po awanturze udało mi się zwrócic towar - tylko czy nie mogło się odbyć miło? Sprzedawcy w tym sklepie mają prawdopodobnie wynagrodzenie uzależnione od sprzedanego towaru i stąd to podejście do klienta...
-
Ja mogę polecić sklep El-Max - lampy i wszelakość oświetleniowa. Kupowałam tam już 4 razy. Ich największa zaleta to bezdyskusyjne załatwianie reklamacji i innych problemów po zakupie. Mają oczywiście też wiele innych zalet np. są czynni aż do 19.00, mają dużą powierzchnię i bardzo wiele modeli wystawionych. Całość oferty z katalogów jest szybko ściągana, nie mydlą oczu i zawsze uprzedzają który producent jest raczej tandetny (co jest dość ważne jeśli się zamawia bez oglądania) itp. Dla mnie jednak naważniejsza jest możliwość bezstresowego załatwienia reklamacji. Ongiś kupiłam reflektory halogenowe, w których kolejno siadały transformatory. Pierwszą lampę odesłali z reklamacją do producenta, ale już drugą i trzecią zrobili mi na miejscu i od ręki. Również ze zwrotem innego, wadliwego towaru nie było problemów. Tak więc kupuje się tam bardzo przyjemnie i wszystkie lampy - swoje i rodziny - mam od nich. Obym tylko tym postem niczego nie zepsuła, bo jak tylko człowiek cóś naklika na Forum to zaraz to zepsieje...
-
juswys faktycznie masz nieciekawe doswiadczenia. Nasza współpraca przebiegła bez zarzutu ale nie jestes pierwszą osobą, która narzeka na firmę LINk AIR. Chyba panom poprzewracało się w głowach od nadmiaru zleceń i przestali szanować klientów.
-
Ja jestem w trakcie korzystania z usług tej firmy. Narazie mamy rozprowadzone kanały do reku a w sierpniu montujemy centralę ale już mogę potwierdzić, że obsługa jest na najwyższym poziomie. Nasze pierwsze wrażenie ze współpracy z firmą Link-air również były bardzo pozytywne. Niestety po pierwszej 2 godzinnej, bardzo przekonującej rozmowie z sympatycznym panem z wąsami było już tylko gorzej. Panowie: - nie przyjeżdżali na umówione wizyty - nie odpowiadali na maile i telefony - instalację zrobili bez przygotowania jakiegokolwiek projektu - rury zostały poprowadzone pod deskami konstrukcyjnymi (które miały być odsłonięte) zamiast nad nimi, i mimo wielu telefonów nie doczekalismy się, żeby Panowie przyjechali i nam to poprawili. W końcu po dwóch miesiącach oczekiwań i naszej osobistej wizycie na Bartyckiej usłyszelismy, że mamy sobie te rury przeciąć sami. - przy instalacji anemostatów podziurawili nam gotowe podwieszane sufity (z braku projektu pracowali na "czuja" wiercąc dziury tam, gdzie im się wydawało że będzie dobrze (!)). Na nasze pytanie co zamierzają zrobić z dziurami odpowiedzieli - tu cytuję: "nic". Na tym etapie postanowiliśmy zakończyć przygodę z Link-air. - kiedy poprosilismy Bartosza - producenta rekuperatora, montowanego przez Link-air żeby polecił nam kogoś innego do zakończenia instalacji, dowiedzieliśmy się, że nikt nie chce kończyć pracy po kimś, więc mamy dokończyć to sobie sami (a przy kontroli instalacji okazało się, że jedna rura jest 10 metrów za krótka). Dodam tylko, że na koniec usłyszałam od Pana montażysty z Link-air, ironiczne: "bardzo niemiło się z Państwej współpracowało". Wygląda na to, że za chamstwo montażystom z tej firmy płacą dużo więcej niż za rzetelną pracę ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!
-
Jeśli chodzi o Awal to mam od nich kominki (aż 4 sztuki). Tyle, że na Bartyckiej jak u nich byłam to raczej się zraziłam - zdecydowałam się dopiero po rozmowie z właścicielem w salonie w Zielonce/Kobyłce. Znają się na tym co robią, ale mogłoby być trochę taniej... Z Bartyckiej polecam: -Aqua Arte - łazienki - bardzo gorąco polecam; mają super ceny - wyskakują w ceneo.pl jako jedni z pierwszych; kilkakrotnie u nich zamawiałam i jak narazie wszystko ok, dobry kontakt - Rakowski Investment - Marmury i granity na Bartckiej 24/26 paw. 103 - podłogę zamówiłam w Eko Drew na Bartyskiej 24/26 paw.101 - jak narazie wszystko ok, ale wypowiem się dokładniej jak skończą... - no i kuchnię zamówiłam na Bartyckiej, ale jeszcze nie jestem pewna co o nich napisać - jak skończę załatwiać sprawę sprzętu AGD zamówionego na Bartyckiej to napiszę dokładnie co i jak - to będzie ostrzeżenie przed bardzo niekompetentnymi osobami
-
Komo kominki- drogie, drogie, drogie... a w zamian nie ma co liczyć na szczególną jakość usługi. Obsługa przeciętna-w tym obszarze szczególne wyróżnienie dla pana Mateusza, który pomimo kilkukrotnych obietnic nie potrafił przez pół roku skoordynować wykonawców i po każdym telefonie przypominającym o sprawie zupełnie nie kojarzył o co chodzi... zdecydowanie więcej lecytyny!!!
-
Cuś nam wątek podupadł Pozwoliłam sobie z innego wątku przekleić:
-
Ja jestem w trakcie korzystania z usług tej firmy. Narazie mamy rozprowadzone kanały do reku a w sierpniu montujemy centralę ale już mogę potwierdzić, że obsługa jest na najwyższym poziomie. To git Daj znać jak już skończą.
-
Ja aktualnie robię u nich zakupy. Jak narazie, to wszystko w porządku: dobra cena, niewiele wyższa niż na allegro ten sm produkt, a niższa niż u innych na Bartyckiej. Towar dowieziony na miejsce, w umówionym terminie. Po przeczytaniu wcześniejszej opini, trzymam kciuki oby tak dalej było.
-
Ja jestem w trakcie korzystania z usług tej firmy. Narazie mamy rozprowadzone kanały do reku a w sierpniu montujemy centralę ale już mogę potwierdzić, że obsługa jest na najwyższym poziomie.
-
Ja dopiero wbiłam łopatę w ziemię więc niestety jeszcze nic na Bartyckiej jeszcze nie kupiłam, ale skoro jak widać teraz nawet obsługa klienta na poziomie to nie jest norma, to polecę chociaż obsługę: ostatnio wybraliśmy się dowiedzieć się więcej o rekuperatorach i GWC. Na Bartyckiej są 4 firmy: jedna ma tylko wyposażenie, instalacje robi biuro gdzie indziej - nie byliśmy. Druga w porządku, tylko pan taki znudzony jakby miał już serdecznie dość tej roboty. Trzecia gość gada jak od pługa oderwany, a z kolei jego koleżanka "neutralizuje" pseudoprofesjonalną gadaniną z pełną wyższości miną pt. "och jacy ci klienci są niedouczeni, wszystko im muszę tłumaczyć"... Ale za to czwarta (Link Air System, Pawilon B) genialna: gość nam wszystko wytłumaczył (a trwało to dwie godziny, z czego jedną już po zamknięciu Bartyckiej!!!) naprawdę pasjonat, naprawdę znający się na rzeczy i naprawdę sprawiający dobre wrażenie. Już nie pójdziemy do nikogo innego. Dam znać (za jakieś 3 lata ) czy instalacja byla OK. Jak przyszło do wyceny, to wszystkie trzy firmy dały baaardzo zbliżoną, tylko na tę od Link-a czekaliśmy parę dni, a na pozostałe parę tygodni... Aha, i tam też robią odkurzacze centralne. Pozdrawiam
-
Wątek bardzo dobry To ja uaktualnię dla tych, co finiszują. Niestety to ostrzeżenie http://forum.muratordom.pl/aqua-w-wa-bartycka-24-hala-100-przestrzegam,t134017.htm?highlight=bartycka pzdr gośka
-
myślę, że wątek był dobry, może ktoś zechce uaktualnić dla tych co zaczynają?