Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Przegląd

1. Co nowego w tym klubie
  2. Witam, jestem jedną z "kobiet budujących" Miło, że taka grupa powstała! Możemy tu rosnąć w siłę i mieć fajną przeciwwagę dla facetów budujących. W grupie raźniej:wiggle: A tu mój dom jednorodzinny, póki co - budujący się. Prawda, że ładny?!
  3. Witam wszystkie Panie budujące, ja już sobie troche mieszkam w domu. Budowę przetrwałam, budową zajmowałam się głównie ja i dom zbudowany. Musze przyznać, że nawet za bardzo nie marudzimy, że mogłoby coś byc zbudowane inaczej. Może teraz cos poradzę innym
  4. Witam się i ja. Budowa rozpocznie się lada dzień, a ja nie jestem ani trochę mniej zielona.
  5. Ja latam po budowie w obcaskach Nie mam wyjścia, bo prócz budowania, także pracuję i często jestem w trakcie pracy wzywana w "niezmiernie ważnej sprawie" na budowę. W bagażniku nie zawsze buty na zmianę i.. no trzeba w szpileczkach Przyzwyczaili się już
  6. Budujemy dom od od maja 2011 trochę już miałam okazji jeździć po składach bud. sklepach z oknami, drzwiami, bramami, spotkania z ekipami i często bywa tak że się dziwią że to ja kobieta zajmuje się tymi sprawami a nie mój mąż. A tymczasem okazuje że jest Nas -Was dożo więcej. super . . . Jak się znajdujcie w tej roli kiedy trzeba zdjąć obcaski i zapierdzielać po budowie i jeszcze na wszystkim się znać i mieć głowę na karku? Podziwiam wszystkie Panie które umieją się znaleźć w tej roli.
  7. Witam i przyłączam się do grupy. Budowę rozpoczęliśmy w czerwcu ub. roku i mamy nadzieję, że wkrótce osiągniemy SSO ( mamy super:confused: ekipę).
  8. To i ja się przywitam, jako baba budująca. Póki co papiry w toku, ale plany co do własnej pracy sa i to poważne. Jako doświadczenie mam remont własnych dwóch pokojów - gładzie, k-g ścianki, malowanie. Młotek, śrubokręt i kombinerki nie są mi obce, więc mam nadzieję, że przyjmiecie kolejną kobitke do grona