Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Przegląd

  1. Co nowego w tym klubie
  2. witajcie, czy ma może ktoś namiary na jakąś niedrogą firmę architektoniczną która wprowadziłaby pewne zmiany w projekcie lub też wykonała go od podstaw. Z góry dziękuję
  3. No jak kupujesz Zareklamuj a poczujesz różnicę. Dwa miechy czekam i ciagle albo nie wie, albo na wakacjach, albo na wyjeździe albo coś tam innego........... generalnie zawiodłem się.
  4. I się może jeszcze Bauman nazywa ? Zgadzałby się ta metoda na wykład itd. Obyś reklamacji nie musiał zgłaszać - bo wtedy pan Mariusz ma Cie w dupie.
  5. Ja też poszukuję sprawdzonej ekipy do ocieplenia zewnętrznego - możecie kogoś polecić? Jakoś wyszukiwanie po grupie wrocławskiej mi nie idzie
  6. Witam, wybudowałem się w Szymanowie k. Wrocławia mieszkam już od stycznia w szczerym polu i jest zaje...scie - przeżyłem zimę, jeszcze mam dużo pracy poszukuje brukarzy i kogoś do podbitki proszę z polecenia.
  7. jestem laikiem w tym temacie, więc napiszę po swojemu. Obszerny opis dałam też na białej liście dolnośląskiej. generalnie spotkaliśmy się raz w celu wstepnego omowienia naszych potrzeb i wysluchania porad/propozycji. Potem drugie spotkanie na ktorym Pan Kocot mial rozrysowaną naszą instalację. Nanieśliśmy drobne poprawki i pojechalismy na budowe. Tam na scianach rysowalismy co i jak i tak naprawde najwieksze zmiany zaszly wtedy, jak chodzilam po domu i "macalam" sciany symulując używanie pstryczków. Potem P. Kocot wszedł na budowę. Był jakies 8-10 dni mniej wiecej. Potem przyjechalismy i wytlumaczył nam co i jak wlaczac w tablicy. mamy 2 tablice (to chyba te rozdzielnice?). P. Kocot zablokował "pstryczki" których nie wolno uzywać. Budowę zostawił posprzątaną, w każdym pokoju mamy żarówkę na suficie a na każdym pietrze 1 działające gniazdko. dostalismy tez w 2 egzemplarzach schematy, opisane numerki w tablicach. To taki standard. Odbioru jeszcze nie mamy zrobionego ale bedzie, bo jest tak umówione . Pochwalić musze t