Przegląd
- Co nowego w tym klubie
-
akurat to kolega po fachu, ale zawsze polecam solidnych fachowców. Nie powstydził bym się za nich. Pleszew za daleko dla nich, bardziej Konin, Turek. Do solbetu mam fajną ekipę ale w tym roku to raczej odpada, chyba że wrzesień/październik 2017 Rocznie widzę setki domów i wiem kogo można polecić a kogo nie. Najlepiej zobacz prace ekipy którą wybierzesz, najlepiej kilka prac :) zapraszam Cię na stronę http://www.posglanc.pl Pozdrawiam
-
Firmy budowlane godne polecenia Turek i okolice
KyRaA odpowiedział lukasz860910 → na topic → Turek i okolice Turku Turek i okolice Turku Topics
lukasz860910 czy tych murarzy z Konina to polecasz, bo sam budowałeś z nimi swój dom, czy to koledzy po fachu? Szukam właśnie ekipy murarzy, ale jeszcze na ten rok (okolice września/października). Czy Pleszew byłby im nie straszny? Czy potrafią stawiać mury z betonu komórkowego (Solbet) na cienkie spoiny? -
Witam serdecznie jestem nowy w okolicach Turku(Malanów) Próbuję wybić się tutaj z Usługami ubezpieczeniowymi, instalacjami elektrycznymi oraz hydraulicznymi, Posiadamy doświadczenie w podanych instalacjach. Jeżeli ktoś szuka firmy w celu wykonania instalacji lub pragnie ubezpieczyć autko zapraszam do kontaktu: Tomek: 603-336-511 Nasza firma jest fachowa oferujemy darmowy dojazd do klienta oraz nie wygórowane ceny:) Pozdrawiam z chęcią będę zaglądać do tego tematu:) Instalacje Hydrauliczne: • wykonywanie przyłączy wod-kan • budowa pionów kanalizacyjnych • budowa podejść do armatury łazienkowej • montaż osprzętu hydraulicznego • montaż przydomowych oczyszczalni ścieków • budowa instalacji do uzdatniania wody • remonty instalacji •biały montaż(prysznice umywalki zestawy wc ) • instalacje grzewcze: • centralne ogrzewanie • ogrzewanie podłogowe • budowa instalacji w kotłowni • montaż urządzeń grzewczych • budowa instalacji hybrydowej panele PV(fotowoltaika +pompa ciepła+wiatrak) NOWOŚĆ!!! Instalacje Elektryczne - ISTALACJE MIESZKANIOWE - NOWE INSTALACJE DOMÓW