przyglądam sie opiniom jakie piszecie pod adresem panelpolu i wyciągam wnioski że wasze opinie są chyba pod ich adresem nie słuszne.korzystałem z ich usług ale naprawdę nie miałem żadnych z nimi problemów.miałem zastrzeżenia do umowy jaką u nich podpisywałem ale na tym polega podpisanie umowy że dwie strony ją podpisują albo akceptują albo nie. zawarłem z nimi umowę na wykonanie konkretnych robót ustaliliśmy końcową kwotę zapłaciłem a oni sumiennie się z niej wywiązali.nie wiem o co wam chodzi z jakimiś zwrotami bo jeżeli ustala się że wykonana praca będzie tyle kosztować to czy oni zużyją dwa razy więcej materiału czy mniej to jest chyba ich sprawa. ja też korzystałem z ich transportu ale na umowie jaką podpisałem wyraźnie było zaznaczone że transport nie obejmuje wyładunku też korzystałem z transportu ze sklepu agd i dokładnie takie same procedury.jestem z zawodu prawnikiem i tak naprawdę nie piszcie i nie domagajcie się od firm zwrotów bo czegoś takiego niema.jest to dobra wola sklepu.mało tego firma może pobrać koszty manipulacyjne związane ze zwrotem danego produktu.W zeszłym roku zamawiałem drzwi ale w innej firmie . czekałem na nie prawie osiem tygodni i na dodatek pomyliłem się w przypadku dwóch ościeżnic z wymiarami .wydawało mi się że nie jest to problem dla firmy bo sprzedadzą je komuś innemu a mnie sprowadzą prawidłowe.tak sprowadzili mi poprawne ale czekałem na nie już prawie trzy miesiące a na dodatek musiałem za nie jednak zapłacić a złe futryny mogłem u nich zostawić w komis.. Nie dziwię się więc że firmy żądają 100 procentowej przedpłaty bo jak by takich przypadków jak mój było więcej to chyba ich magazyny pękały by w szwach z towarem komisowym.Na koniec zanim kogoś opiszecie to zastanówcie się czy aby czasem nie robicie darmowej reklamy.Pisząc opinie tak naprawdę piszcie słuszne uwagi a nie obelgi które mogą doprowadzić do procesu jaki wytoczy wam firma.