Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Mindsmasher

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

Mindsmasher's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witaj, radzę: wymień zawory na huntery albo inną sprawdzoną przez ciebie firmę - WM miał problemy z cewkami od 2004 roku i wygląda na to, że ma nadal. Czytałem o różnych sugestiach dotyczących usunięcia usterki: podłączenie transformatora, wymiana kabla do commona i tym podobne pomysły ale efekt był taki, że na jednym forum od 2005 roku do 2011 funkcjonował wątek na temat padających "bez przyczyny" cewek w Weathermatic. Osobiście nie montowałem ich nigdy, w mojej firmie trzymam się Hunter'ów. Jeśli jesteś monterem systemów nawodnieniowych wymień samemu WM na inne zawory, jeśli jesteś klientem firmy nawodnieniowej - zasugeruj wymianę tych zaworów. pozdrawiam
  2. Witam, drodzy Państwo być może ktoś mógłby udzielić mi odpowiedzi na następujące pytanie: niedawno złożyłem wniosek o likwidację książeczki mieszkaniowej z wypłatą premii na cel budowy jednorodzinnego domu mieszkalnego. Czy ktoś wie na jakiej podstawie Bank PKO BP żąda ode mnie dostarczenia mu dokumentów innych niż zaświadczenie potwierdzające stopień zaawansowania prowadzonej budowy według wartości kosztorysowej (do czego jak sądzę ma prawo z tytułu art. 3a ust.1 pkt. 1 lit.a ustawy z 30.11.1995) oraz decyzji z pozwoleniem na budowę wystawionej na mnie(do czego jak sądzę uprawnia go art. 3 ust.1 pkt. 4 tej ustawy). Czy istnieją jakieś przepisy wykonawcze, które określają czego jeszcze bank może domagać się od klienta w tej sytuacji? Będę bardzo wdzięczny za pomoc w ustaleniu tych informacji, ponieważ nie mogę ich znaleźć na stronach sejmu ani banku PKO BP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...