Witam, Jestem/byłem w zasadzie Klientem Dombud-3, teraz Wellmade. Niestety i należę do grupy Klientów bardzo niezadowolonych. Dużo by pisać. W skrócie najważniejsze: - wynająłem firmę do wybudowania domu po to aby odciążyli mnie w całym procesie budowy domu gdyż mam mało czasu aby się tym samemu zajmować. Tak obiecali na początku i tak piszą na swoje stronie. Niestety zostałem tylko poważnie dociążony:(. Wiem już że to był błąd. Poniżej najważniejsze spostrzeżenia. Dombud3/Wellmade: - mają przypadkowe ekipy i niestety wielu z nich to nie są specjaliści, nie wszyscy oczywiście abym nie był posądzony o wpadanie w skrajności (np. tynkarze wewnątrz budynku wykonali swoją pracę bardzo dobrze) - nie nadzorują prac swoich ludzi czego skutkiem są elementarne błędy budowlane generujące dodatkowe koszty i ciągnąca się budowę - wielokrotnie robione poprawki mimo jasnych wskazówek i uwag inspektora nadzoru - skandalicze fuszerki i niedoróbki na prawie każdym etapie budowy domu - opóźnienia (ja mam 7 miesięczne już, miało się wszystko skończyć w czerwcu 2009) - nie dotrzymywanie terminów i notoryczny brak ludzi na budowie - balagan na budowie i dookoła na terenie - brak nadzoru na budowie i nad pracami ich ekip - jakość niektórych prac poniżej krytyki (do tej pory nie poprawione niektóre elementy mimo sygnalizowania wielokrotnego) - zalane piwnice w wyniku nie zabezpieczenie budynku przez Dombud w trakcie realizacji inwestycji (do dziś nie podłączone wszystkie rynny i rewizje, szlichty w garażu zrobione były za pierwszym razem wyżej niż w pozostałych pomieszczeniach piwniczych co jest oczywistym błędem, zle wykonana izolacja wjazdu do garażu - poprawiana wielokrotnie przez DomBud itd) - nie precyzyjne kosztorysy (bardzo ogólne) co niesie za sobą szereg niejasności i konfliktów - przy tego typu inwestycjach kosztorys powienien być szczegółowych i jak najbardziej precyzyjny. To jednak wiem dopiero po miesiącach pracy z nimi i zdobytym doświadczeniu. - dziesiątki maili i próśb o poprawki i naprawy do dziś nie zrobione - prace robione najmniejszym kosztem przez Dombud czego efektem są tragiczne w wykonaniu prace, elementy oraz niestety niska jakość. Podsumowując: pojęcia dobrej jakości pracy, nadzoru swoich ekip na budowie, terminowości i porządnej obsługi Klienta jest w tej firmie kompletnie nie znane. Pozdrawiam, Niezadowolony inwestor