Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

moniara

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

moniara's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam. Mam obecnie zamontowaną jedną lampę nad stołem, mniej więcej, w połowie jego długości (stół ma 180cm. dł.). Ostatnio -na próbę- odsunęłam nieco stół, w rezultacie czego lampa znalazła się blisko jego krawędzi. Oczywiście nie wygląda to dobrze, ale takie ustawienie stołu mi się podoba, więc chciałabym dokupić drugą lampę. Ta lampa, która jest teraz, wymaga przesunięcia do środka stołu. I tu moje pytanie: jak to zrobić, aby nie uszkodzić sufitu? Czy jest to w ogóle możliwe? Czy można próbować zamontować taką lampę na jakieś listwie? Lampę mam taką: http://urzadzajtanio.pl/product-pol-35417-Lampa-Wiszaca-Spotline-FORCHINI-M-PD-2.html
  2. moniara

    gwarancja producenta

    Dziękuję za odpowiedź. Sprzedawca jednocześnie odkurzacz sprzedał i instalował. Skąd bierze się różnica w tym, kto ponosi koszty dostarczenia sprzętu do naprawy? Planuję wystosować do sprzedawcy pismo, w którym powołam się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn. 27 lipca 2002r., a zwłaszcza na art. 8 tej ustawy i wezwać go do dokonania naprawy. Czy tak będzie w porządku i właściwie? Doczytałam w karcie gwarancyjnej, że " wady fabryczne lub uszkodzenia jednostki powstałe w wyniku wad fabrycznych zostaną naprawione przez gwaranta nieodpłatnie, z wyjątkiem kosztów związanych ze zdemontowaniem i zamontowaniem jednostki centralnej". I teraz nie wiem, czy to zastrzeżenie dotyczy gwarancji, czy również ma zastosowanie w przypadku reklamowania towaru z tytułu jego niezgodności z umową...
  3. Witam, Mam zamontowany w garażu odkurzacz centralny. Kilka dni temu zauważyłam, że podczas uruchomienia strasznie buczy i wyje. Zgłosiłam to pisemnie sprzedawcy, ten zaś zasugerował, żeby sprawdzić, czy nie odłączył się tłumik. Nie odłączył. Na moją prośbę, by do mnie przyjechał i dokonał naprawy, otrzymałam odpowiedź, że odkurzacz ma gwarancję producenta, należy go samodzielnie zdemontować i odesłać do producenta. Sprzedawca może to również uczynić, ale odpłatnie. Czy faktycznie tak jest? tj. nie mogę zgłosić usterki Sprzedawcy, tylko od razu mam uderzyć do producenta? Sprzedawca ma prawo mi odmówić naprawy odkurzacza? Poczytałam trochę na ten temat w necie i zrozumiałam, że nie. Czy ktoś może mnie utwierdzić, kto ma rację i jak to jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...