Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

enderek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Okna, drzwi, bramy garażowe

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

enderek's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Umowa skonstruowana bardzo korzystnie, zerwanie możliwe dzień po przekroczeniu terminu, z pewnym odszkodowaniem. Firma 'słynie', Jezierski szczególnie poleca. I w tym tkwi problem. Gdyby tak nie było, już dawno skorzystałbym z zapisów umowy. Uznałem za 'wypadek przy pracy', oczywiście ogromny wpływ miał czas, od okien były mocno uzależnione terminy innych prac. Tłumaczyłem sobie, te kilka dni opóźnienia to jeszcze nie tragedia. Kilka dni trochę się 'przeciągneło'. Sprawdzenie w fabryce nie jest takie proste, Jezierski nie ma danych klientów dilerów, opiera się na numerach zamówienia, a tych klient z reguły nie zna. Po specyfikacji, w przypadku sporej ilości zamówień od autoryzowanego sprzedawcy, trochę trwa. W sumie problem okazał się prozaiczny, zbyt dużo zamówień wobec możliwości sprzedawcy. Już się 'sam' rozwiązał, ekipa montuje. Pozostaje jednak pewien niesmak i uraz, który automatycznie ze sprzedawcy, zwłaszcza renomowanego przenosi się na producenta i opinię o nim /przede wszystkim dotyczący nadzoru i kontroli sieci autoryzowanej/. Oczywiście sam nie jestem bez winy. Mogłem zerwać umowę, odebrać odszkodowanie wraz z zaliczką, natychmiast zamówić gdzie indziej. O całej 'otoczce' towarzyszącej perypetiom nie wspominając. Dla mnie wniosek jest jeden. Pilnuj dobrego skonstruowania umowy, niezależnie od renomy producenta i sprzedawców i używaj zapisów umowy natychmiast, gdy wystąpią jakiekolwiek od niej odstępstwa. Dużo można zaoszczędzić, nie wspominając o stronie finansowej. Cóż, jeżeli jeszcze raz będę budował ... . Pozdrawiam, dziękując za odpowiedzi.
  2. Witam, dotychczas tylko czytałem. Podobna sytuacja jak u Ballah'a. Jareko jak to zrobić, jeżeli dealer unika kontaktu, zrzuca winę na fabrykę lub co gorsza obiecuje co kilka dni 'tak, oczywiście, za dwa dni na 105% będzie zrobione' ? Zagrozić zerwaniem umowy, zerwać umowę ? Ze wszystkimi konsekwencjami związanymi z terminami realizacji nowego zamówienia u innego dealera czy innej fabryce ? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...