Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

elmadir

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    wykonawcy

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

elmadir's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Jak dla mnie Jareko to najwyższej klasy obsługa przedsprzedażna oraz kopalnia wiedzy praktycznej poparta kapitalnymi zdjęciami. Piszę tego posta, choć do tej pory jeszcze nie zdecydowałem się zakupić okien Jezierskiego w firmie Jareko. Uważam jednak, że p. Jarosławowi należą się wielkie wyrazy uznania za to w jaki sposób prowadzi firmę, stronę internetową oraz jak chętnie oraz dokładnie dzieli się wiedzą o oknach z potencjalnymi klientami (i nie tylko). W ostatnich 3 tygodniach poszukiwałem dostawcy na niemałą partię wysokiej klasy okien PCV. Spośród kilku bardzo znanych firm sprzedających i montujących okna, p. Jarosław z Jareko okazał się klasą samą w sobie. Udzielił mi błyskawicznych (np. piątek, godz. 22:00) odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, zanalizował różne warianty szyb, okuć i montażu. Wreszcie potrafił powiedzieć uczciwie i profesjonalnie "nie" co do niektórych mocno naciąganych wymiarów, które groziły niestabilną pracą okien. Za to jako jedyna znana mi firma na rynku, Jareko zaoferowała mi 10 lat gwarancji na okna. Wystarczy, że powiem, że w ciągu tych 2 tygodni wymieniłem z p. Jarkiem blisko 80 e-maili pełnych zdjęć, pytań i odpowiedzi oraz cennych porad. Rewelacja. Jeszcze raz p. Jarku - wielkie dzięki za całą pracę. Nawet jeśli nie kupię u Pana w końcu okien (ciągle myślę o drewnie, no i faktem jest, że okna Jezierskiego wypadają cenowo - mimo Pana dużych rabatów - nietanio, a przy blisko 80 oknach idzie to w grube tysiące PLN), to chciałem podziękować za ten czas, który mi Pan poświęcił. Jest Pan oraz wiedza z Pana strony internetowej i forów, którą się Pan dzieli za darmo z nami, żywym dowodem tworzenia się nowej klasy ludzi - artystów w swoim rzemiośle ( tzw. Linchpins w teorii Setha Godina - czołowego "filozofa" marketingu XXI wieku) - którzy dzięki internetowi potrafią, dzieląc się za darmo swoim doświadczeniem z setkami ludzi, zyskać szacunek i źródło stałych zleceń. Pozdrawiam, Wojciech Seliga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...