Witam. Chodzi dokładnie o odbiór domu. W 1996 dokumenty na jego odbiór były złożone w Gminie, niestety akurat nałożyło się na tenże odbiór kilka negatywnych czynników(choroba, gmina chciała jakiś dodatkowy dokument). Skończyło się na tym, że mamy rok 2010 a dom odbioru nie ma. Wszystkie dokumenty są(plan, dziennik budowy, potwierdzenie zgodności wykończeniowej przez kominiarza, elektryka, wodociągi itd.). Niestety jak mniemam większość z tych planów się przedawniła(szczególnie jeżeli chodzi o inwentaryzacje powykonawcze-ich ważność wynosi dwa lata). W takim razie czy taką inwentaryzację powykonawczą trzeba robić jeszcze raz(płacąc sporą sumkę pieniędzy kominiarzowi, elektrykowi itd.) czy wystarczy się przejść do odpowiedniego urzędu i odnowić dany dokument bez "nalotu" drogich specjalistów? Drugie pytanko, podobno gmina straciła prawa do odbiorów domu, w takim razie kierować się muszę podobno do Krakowa...ale do jakiego urzędu dokładnie? Pozdrawiam!!!