Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

doorbell

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

O doorbell

  • Urodziny 31.10.1979

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Domy drewniane
  • Jestem na etapie
    wykańczam się
  • imię i nazwisko
    Grzesiek

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Białystok
  • Województwo
    podlaskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

doorbell's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Przedstawiciel budmatu powiedział że ta blacha często tak ma, że prawdopodobnie na dachu się ułoży, że reklamację przyjmuje, zrobił zdjęcia i pojechał. My przerwaliśmy na jakieś 3 tygodnie układanie blachy, w międzyczasie przedstawiciel zadzwonił z informacją o odrzuceniu reklamacji, jednocześnie poinformował że w ramach postawy pro-klienckiej dostaniemy bonifikatę. Ręce opadły i kazaliśmy układać dalej. Po położeniu blachy stwierdziliśmy że lipa jest i zaczęliśmy pisać do budmatu odwołanie. Niedawno napisali z budmatu że podtrzymują stanowisko że reklamacja jest bezzasadna ale podnoszą nam bonifikatę do 2000 zł pisząc też że jest to ich ostateczna propozycja. Postanowiliśmy się zgodzić bo chyba już nie mamy wyjścia, sądy raczej odpadają bo budmat małym druczkiem o możliwym falowaniu się przed tym zabezpieczył.
  2. Dzięki za odpowiedzi. Pofalowania były widoczne jeszcze przed położeniem na dachu (zostały nam 3 arkusze, można pooglądać - to samo co na dachu). Dekarze od razu przy pierwszych trzech arkuszach zgłosili nam wadę i zaraz zgłosiliśmy to do sklepu. Przyjechał przedstawiciel budmatu po dwóch dniach od zgłoszenia. Budmat nie przyznaje się do wady fabrycznej a bonifikatę przyznaje nam w ramach "dobrej współpracy handlowej" ze sklepem, w którym kupiliśmy blachę.
  3. Witam wszystkich Kupiliśmy na dach pokrycie Budmat Prime Click S szer. 30cm, w powłoce X-MATT . Na załączonych zdjęciach widać wyraźnie jak pofalowana jest ta blacha na naszym dachu. W katalogach Budmatu malutkim drukiem jest napisane, że może występować lekkie falowanie powierzchni. Uruchomiliśmy ścieżkę reklamacyjną i do tej pory zaproponowano nam dodatkowe 1000zł upustu, naszym zdaniem nie jest to bonifikata adekwatna do wady estetycznej produktu i piszemy do nich dalej. Przedstawiciel Budmatu podczas oględzin przyznał, że więźba i łatowanie pod blachę jest wykonane bardzo dobrze, prawidłowo. Natomiast blacha jest tak pofalowana jeszcze przed położeniem na dach. W związku z powyższym mam do forumowiczów pytanie - czy to co widać na zdjęciach jest waszym zdaniem zjawiskiem normalnym? Czy może jednak jest to towar wadliwy i mamy podstawy do składania dalszych reklamacji?
  4. Zrobiłem pokostem lnianym jedną podłogę i faktycznie na razie łatwo się brudzi. Zastanawiam się czy jak zrobię resztę podłóg to też go użyję. Z tym długo utrzymującym się zapachem to chyba lekka przesada...
  5. Witam Was! Rok temu zamieszkaliśmy z moją kobietką nareszcie we własnym kącie z drewna. Cały czas robimy różne remonty naszego domku. Zaglądamy regularnie na forum więc nadszedł wreszcie czas na rejestrację. Witamy raz jeszcze serdecznie i pozdrawiamy wszystkich użytkowników !!
  6. Witam. Mam pytanie czy ktoś mógłby w prosty łopatologiczny sposób opisać jak własnoręcznie wymienić podwalinę w drewnianym domu, jakie są na to metody, jakiego drewna użyć itd.? Konstrukcja ścian jest mieszana, w jednej części domu szkieletowa, ściany są wypełnione trocinami z wapnem, w drugiej patrząc od zewnątrz jest bal - trociny z wapnem - deska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...