Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pedro2010

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Kominki

Dane osobowe

  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

Pedro2010's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Forest- nie zgodze się w sprawie autoryzowanych serwisów samochodowych. Jasne, że często to, co robią to fuszerka etc. Ja tez miałem takie sytuacje i jednak interwencje w siedzibach firmy działają. Jeśli kiedyś będziesz mial problem- spróbuj zadzwonic do centrali firmy. Z reguły mają dział obsługi klienta i są czuli na wszystkie sygnały.... nie zawsze oczywiście, no i sytuacja musi być jednoznaczna. Socjalistyczne tez jest podejscie do pracy Pozdrawiam!!
  2. Wycieczek personalnych nie stosuje, więc i odpowiadać nie będę. Zdjęć Ci przesyłać nie będę, bo do czego to Ci? Nic taka dyskusja nie wnosi, nie śmieć forum.
  3. Witam, Ano ma- producent wkładu jesli wyznacza autoryzowanych dystrubutorów, to w każdej branzy dba o swój wizerunek, czyli i o to, jak jego dystrybutor działa. Spartherm sam na swojej stronie wyznacza firmy- nieliczne- wiążąc gwarancję z montażem tylko przez autoryzowanego przedstawiciela. Jesli wyznacza i umywa ręcę od poziomu fachowości tego punktu, to nie jest to w porządku. Mówimy tutaj o wąskiej liczbie dystrybutorów i o drogim! producencie wkładów. Przez analogię- Mercedes, Ford, Honda etc. mają autoryzowane serwisy i poziom ich jakości jest w jakimś stopniu kontrolowany przez firmę. Oczywiście poziom kontroli jest różny w zależności od producenta- co innego stacja Mercedesa, co innego Forda. Spartherm np. szkoli sowich dystrybutorów- po co? O jakość właśnie chodzi. Kozłowski ma całą gamę materiałów marketingowych od Sparthermu Umywanie rąk od takich spraw nie świadczy dobrze o producencie. No, chyba że uwolnią wkłady do sprzedaży w każdym punkcie.... Firmy opierające swoją działalność na dystrybutorach zawsze ich kontrolują- w każdej branży. O ile oczywiście zależy im na długoterminowych wynikach sprzedaży. Obiektywnie- 90% niedoróbek to Kozłowski, 10%- brak zainteresowania Sparthermu. Jednak 10% to zawsze coś. Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia!
  4. Kupiłem ceniący się bardzo Spartherm. Błąd. Firma cechuje arogancja w stosunku do klienta. Umywaja ręcę od problemów z jakoscią dostarczonego wkładu, zwalając wszystko na wykonawcę, za którego pracę (autoryzowany sprzedawcy) nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. Rozmowy zarowno z przedstawicielem handlowym, jak i w zakladzie odbywają się na zasadzie kupiłeś, twój problem. Nie kupujcie, odradzam. Za drogo, jakość marna. Socjalistyczna firma.
  5. Ogromne dzięki, mam solidna zagwozdkę z Kozłowskim....teraz widze, że jest jakieś swaitło w tunelu. Pozdrowienia z Warszawy!
  6. Dzięki- tez mi się tak wydaje, problemem jednak jest firma kominiarska, dla której demontaz praktycznie calego kominka jest za drogi. Przedstawiciel Sprthermu teź nie byl specjalnie tym zainteresowany.....oczywiście, moge żądać obniżenia ceny wkładu, zapłaciłem jedynie za wkład, nie za calośc prac. Pytanie jednak, czy malowanie wkładu (ramki) bardzo obniża walory estetyczne kominka?
  7. Witam, Szukam informacji dotyczącej malowania kasety Spartherm. Dostarczony wkład albo nie zostal prawidłowo pomalowany fabrycznie, albo został poobijany przez ekipę (raczej to pierwsze, zamalowane odrapanie, ubytki farby w miejscach niedostepnych). Pan ze Sparthermu zaproponował domalowywanie sprayem- co to jest warte? Kominka jeszcze nie odebrałem....wkład za 12,000 PLN a tu taki kłopot.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...