Witam Jestem również nieszczęśliwym posiadaczem pieca na pellet firmy CHT. Dział techniczny i serwisanci to zlepek niekompetentnych osób bez pojęcia, o piecach na pellet. Czekanie na serwis 4 dni jest rzeczą normalna (środek zimy - 10 stopni), nie wspominają o niezliczonych telefonach, o ile uda się dodzwonić. Mam piec 3 lata, miał być bezobsługowy i takie tam pierdoły, pierwsze 2 sezony spędziłem z moim teściem na zmianę wiecej czasu przy Know How firmy CHT, niż przy tradycyjnym piecu na węgiel. Wchdzenie pieca w tryb awarii było standartem, serwis nie jest wstanie ustawić profesjonalnie pieca tak aby był rzeczywiscie bezobsługowy, mnie zajeło to 2,5 lata. Porady CHT są tak mgliste jak mgła w Szkocji, sprzedają swój produkt a nie potrafią ustawi parametrów spalania pellets, to użytkownik ma zaszczyt spedzania dziesiatek godzin zmnieniają x parametrów z instrukcji obsługi, którą tak naprawdę można posłużyć się w toalecie. Stanowczo odradzam piece na pellet CHT, chyba że ktoś ma zacięcie Adama Słodowego z programu pod tytułem "Zró to sam " bo firma CHT ci i tak nie pomoże. Chętnie służę poradą