Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

kjol

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

kjol's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. U mnie 32 metry. Sofa+2 fotele, mała ława na kawę, stół dla 6 osób i komoda. Jest akurat. Telewizor też by się zmieścił, ale w salonie go nie będzie.
  2. Wracając do tematu. Całą instalację w domu wykonałem sam a podpis na koniec kosztował mnie 200 zł. Korzyści niewymierne. Nie trzeba mieć super umiejętności aby to zrobić. Grunt to dobre rozplanowanie roboty i oznaczenie przewodów.
  3. Po tych wszystkich udogodnieniach przyszedł czas na kupno nowego psa bo wątpię żeby naszemu pupilowi chciałby się wypełznąć co by pokazać parę zębów na nieproszonego gościa
  4. To brakuje mu jeszcze kabelka do neciku co by posiedział sobie na jakimś forum lub czaciku.
  5. Na ścianach mam misz-masz. Akrylową z barwnikiem, jednowarstwową Jedynka Gold i Dulux. Najdroższa był ta ostatnia ale i najlepsza. Na farbie nie ma co oszczędzć. Komfort wycirania ściany mokrą szmatką po pochlapaniu kawą jest bezcenny.
  6. Najpierw wstawiłem okna pod koniec lutego w tamtym roku. Był ciepło więc nie było problemu z pianką montażową. Dopiero później były tynki ale gipsowe (nie płyty g-k) więc nie było tyle chlapania jak przy cementowo-wapiennych.
  7. Posiadam ten sam problem. Posiadam sterownik produkcji Compit do pieca Z Kłobucka. Jest tak: w przypadku gdy termostat w domu nie włączy się to temperatura na piecu spada aż do 31 stopni co powoduje wychłodzenie wody w zasobniku. Jedynym rozwiązanie tego problemu będzie chyba przestawienie sterownika przy piecu tak aby minimalna temperatura pracy bez załączonego termostatu pokojowego wynosiła powiedzmy 45 stopni, co już nie było by źle ale można to zrobić jedynie wchodząc w ustawienia serwisowe sterownika do których dostęp ma tylko producent przez odpowiednią kombinację wsiśniętych klawiszy. Może właśnie to jest rozwiązanie.
  8. To wszystko co opisujesz jet trochę trudno sobie wyobrazić, ale jeżeli chodzi o ściany to masz rację że niewarto czegokolwiek rozwalać tylko porządnie docieplić, ścianki działowe postawił był z płyt g-k a w środku wełna, folia od strny domu powinna być wszędzie tam gdzie masz jakiś materiałał służący jako docieplenie. Ta folia chroni przed przenikaniem wilgoci z domu do izolacji. Jak będziesz remontował dach to od strony zewnętrznej dasz drugą folię ale już inny typ tzw. paropszepuszczalną.
  9. Witam serdecznie. Po raz pierwszy na forum. Szukający porad, ale i mogący coś poradzić. Jestem na etapie wykończenia poddasza i swoje już przeszedłem. Ten etap to sama radość. javascript:emoticon('')
  10. Patrząc od strony wewnętrznej budynku jest tak 1. Płyta g-k. 2. folia paroizolacyjna. 3. konstrukcja metalowa 4. wełna mineralna lub szklana. 5. deski 6. papa 7. łaty i kontrłaty 8. pokrycie dachowe. Ja osobiście polecam polecam wełnę szklaną w rolkach np. isover w twoim przypadku 10mm ponieważ wełna musi być sprężysta wiec grubsza odpada ze względu na krokwie. Ta grubość nie jest oszałamiająca więc proponuję tak obniżyć konstrukcję metalową aby zmieściła się 15mm. Ja jeszcze dałem 5 cm wzdłuż konstrukcji metalowej. Jak ułożyć taką konstrukcję to odwiedź http://www.polskigips.pl lub com - nie pamiętam
  11. Witam. Osobiście wykonywałem docieplenie poddasza przed wylewkami i tynkami i nie ma żadnego problemu, ale płyty układam dopiero teraz czyli ok. pół roku później. Myślę, że powinno się dać czas wełnie na przeschnięcie, a nie układać od razu foli paroszczelnej i płyt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...