Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

never.leroymerlin

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

O never.leroymerlin

  • Urodziny 25.05.1997

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Katowice
  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

never.leroymerlin's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Drogi kolego, Nie dziwie się że piszesz bzdury bo jesteś laikiem i nie można od ciebie wiele wymagać.Po kolei: 1.Jednym z punktów instrukcji jest sprawdzenie daty produkcji. --- BZDURA ,skąd masz takie informacje,jak zyje nie czytałem większych bzdur......... 2.Bądźmy dla siebie ludźmi. Takie przypadki się zdarzają i to jest nieuniknione bo ciężko jest zweryfikować daty produkcji w całym sklepie. -- odp.zgoda takie przypadki się niestety zdarzają ale, ZANICHANYM OBOWIĄZKIEM DORADCY JEST SPRAWDZAC DATY,NIE KLIENT............ 3.A po trzecie jestem po spotkaniu z Dyrektorem i moje na wierzchu,otrzymałem odszkodowanie. Tak więc wszystkim dziękuje za posty,dla mnie sprawa jest zamknięta.
  2. a ty typowym cieniasem który się godzi na wszystko i zawsze robi głupawe uśmiechy , oby było dobrze........................
  3. co dziwna sprawa ? z księżyca spadłeś ...............
  4. pozdrawiam wszystkie mądrale i filozofów , życzę miłego weekendu
  5. ale najbardziej mnie wkurza postawa forumowiczów którzy w tak beznadziejnie prosty sposób wyrażają opinie......................ja jestem zadowolony bo mogę tam oddać 1 płytkę ..........i co z tego ............sklep okazuje się warty polecenia jak przy duuuuuuużym problemie wyjdzie z twarzą a nie omami cię drobnymi chwytami komercyjnymi...............ale cóz Polak już taki jest dopóki sam nie dostanie w kość ................filozofuje
  6. mam rachunek i opakowanie na szczęście więc warto tym się zająć
  7. a wszystkie mądrale z forum zapraszam do przeczytania kodeksu konsumenta to wtedy wam się rozjaśni ............................ a napisane jak BYk : sklep ma obowiązek sprzedać towar 'zdatny do użytku' i ponosi za to pełną odpowiedzialność prawno cywilną ..................ale pewnie znajdą się tacy którzy i to zakwestionują ..............................
  8. ci co piszą że to moja wina to kompletni ignoranci,prawo chroni konsumenta w tej materii, a sklep ma zakichany obowiązek sprzedać ci towar zdatny do użytu ............czy nie ? ale widzę że na tym forum nawet tak bazowych zasad hanlu co niektórzy nie rozumieją ..............................niestety
  9. jak twój dzieciak zatruje się jogurtem ze sklepu to będzie wina twojej żony że nie patrzyła na datęspiesząc się z zakupami czy sklepu.?gdzie jakaś odpowiedzailność ?to już wszyscy są bezkarni ? brawo
  10. Dzięki za rady co do opakowań,sam produkt jeśli jest nieprzeterminowany jest ok,ale zepsuty nie.Mowa o oleju do parkietu marki Blanchon,olej nie wziąłem sam z półki tylko dał mi go doradca osobiście i to nie w tym samym dniu tylko nazajutrz bo go nie mógł znależć.marka nie jest winna bo odbiera bez szemrania towar ze sklepu pól roku przed końcem terminu,więc to sklep sprzedaje na własne ryzyko.jest to ich pomyłka ale za to trzeba odpowiedzieć.Mam pytanie jak zamawiasz dużo towaru.... klej,cement i iinne zawsze z uporem maniaka patrzysz na daty ? to nie jest twoja sprawa tylko sklepu pilnować dat
  11. ciekaw jestem czy jeśli Ciebie by to spokkało to byś się cieszył? Jak widzisz ich reakcję to masz dość ..........ale niestety na forach za dużo jest płatnych"sympatyków" sklepów
  12. Dzięki za wsparcie,ja nie jestem pracownikiem ani LM ani Casto tylko oszukanym klientem.Ludzie przestańcie,to że jesteście zadowoleni dzisiaj to nie znaczy że jutro takie coś was nie spotka.Tak naprawdę to ja przestałem kupować u jednych i drugich,kupuje gdzie indziej , ale nie napiszę gdzie bo "ktoś" napisze że jestem ze sklepu x a tak naprawdę to nie o to chodzi.W naszm kraju klient jest nikim i służy do nabijania kabzy sklepom z zagranicznym kaptałem.Robią wszystko żebyś kupił...........(gazety,pseudopromocje itp).jak kupisz i coś jest nie tak to dalej się martw.........nie zawsze tak jest ale niestety to się zdarza. A propos . po tym wszystkim mam mieć nick i love LM ? wiadomo że nie bo nie jestem szczęśliwy z ich powodu,to chyba logiczne
  13. Co śmierdzi ? to już nie można poruwnać bo od razu śmoerdzi ? bez prasady............... ( a może ty jesteś doradcą w tym zakichanym LM?) nie reklamuje Casto,nie o to chodzi.Oni tez nie są doskonali............ale takich wpadek nie miałem u nich.Mniejsza z tym,widząc podejście do klienta w LM aż się pięść zaciska.
  14. Witam,jestem rozgoryczony fatalnym podejściem do klienta w sklepie Leroy Merlin w Sosnowcu.Kupiłem u nich olej do parkietu PRZETERMINOWANY.Doradca osobiście mi go polecił i stwierdził że to towar z górnej półki.Ten towar z górnej półki nie dość,że nie tanio to w dodatku narobił tyle złego,że szkoda pisać,parkiet ma plamy,odbarwienia,i zabrudzenia nie do zmycia.Po mojej reklamacji działa system spychacza i każdy umywa ręce.Dyrektor sklepu w najlepsze ignoruje wszystkie sygnały i niczym sie nie przejmuje, no bo niby kim ? KLIENTEM ? totalna ignorancja i brak dobrej woli sprawił że od pół roku sprawa się ciągnie i Pan Dyrektor sklepu Leroy Merlin w Sosnowcu nie poczuwa się aby zmienić image firmy.Jaki z tego wniosek ? im zależy na kasie a nie na kliencie. Wszystko jest dobrze dopóki nie ma problemu a wtedy zaczyna się zabawa w chowanego.Jeśli nie musicie ( a dzisiaj jest konkurencja) to od Leroy Merlin z daleka !!! W Castoramie nigdy taka sytuacja by się nie wydarzyła !!! Leroy to sklep który nie szanuje klienta !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...