Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jacek_G

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

O Jacek_G

  • Urodziny 12.04.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    W-wa
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Jacek_G's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Ocieplenie robi się NA podłodze na gruncie. Skoro masz kontakt z konstruktorem, to on wie o czym mówi i lepiej Ci doradzi, niż spece z forum.
  2. na podłogówkę 6-8cm, przy czym rurki powinny być pośrodku warstwy. Jeżeli chcesz zrobić podłogówkę, a dodatkowa wysokość wylewki nie była uwzględniona w projekcie, to trzeba sprawdzić wysokość schodów i nadproży drzwi. Może zajść konieczność nadlewki schodów i skracania drzwi.
  3. Ja mam Knauf Diamant - tynkarz pokazał mi cementy i diamanta robione w jednym budynku i zdecydowałem się na diamanta. Nie musisz potem nakładać gładzi, a jeśli gdzieś zarysujesz, to gipsujesz i masz spokój. Przy cementach musisz wypełnić ubytek tym samym materiałem, bo będą placki. Diamant jest naprawdę twardy - paznokciem nie zarysujesz. Już po fakcie znalazłem video jak to nakładają ( ) w 2:50 jeżdżą drapakiem Jeśli będziesz miał wentylację mechaniczną, to sprawa wilgoci i mikroklimatu Cię nie interesuje, bo WM skutecznie ją wyciągnie. Aha, Diamanta nie kładzie się na sufit - tam dają zwykły gips, taki w którym po przyciśnięciu krzesłem robi się wgłębienie, ale krzeseł na suficie chyba nie będziesz stawiał?
  4. Odkopię temat, bo aż strach i niech potomni nie popełnią tego samego błędu. Pytanie zasadnicze - ile masz styropianu w projekcie? Jeżeli szukasz teraz usprawiedliwienia dla wykonawcy, to styro możesz nie dawać wcale, najwyżej będzie pi**ić od podłogi. Temperatura 50cm pod ziemią w mazowieckim przy -20 kształtuje się na poziomie 1-2 stopni o ile dobrze pamiętam wskazania z termometru, jeśli się nie odizolujesz od tego styropianem, to będziesz miał podobnie "ciepłą" podłogę.
  5. Musisz utworzyć warstwę zczepną odpowiednim gruntem. W marketach budowlanych sprzedają takie środki - chyba atlas to robi, ale inni producenci na pewno też takie produkty mają. Osobiście w życiu bym tak nie zrobił. Nie dość że tracisz miejsce w pomieszczeniu, to ryzykujesz pękanie nowej okładziny, jeżeli płytki pod spodem się kiedyś odspoją. Fuszera
  6. Okolice Grodziska Mazowieckiego i ogólnie Warszawy: SSO, więźba, ocieplenia poddaszy, k-g: szczerze polecam p. Czarka 608 846 814 Bardzo wysoka jakość prac, wszystko równe, trzyma piony i poziomy, doradza w wątpliwych sytuacjach (np. gdy są błędy w projekcie, albo coś można zrobić lepiej), bardzo dobre tempo. Generalnie wystarczy zapewnić materiały i o nic się nie trzeba martwić.
  7. Jaką kryzę masz na myśli? Ja montowałem u siebie Winkiel i nie wiem o jaką kryzę może chodzić Co do materiałów - na co ten grunt? Jeżeli pod płytki, to jeśli dobrze odpylisz posadzkę, to folia w płynie zadziała jak grunt. Narożniki i taśmy obowiązkowo. Producent w sumie dowolny, taki do którego masz dostęp.
  8. O właśnie. Ja kanały miałem rozłożone przed tynkami właśnie. 7-14? Kto Ci takich bajek naopowiadał Moje z Diamanta, robione w kwietniu zaczęły być suche po jakichś 2 miesiącach Nawet cementowe nie będą tak szybko suche, bo musisz je zraszać, żeby od skurczu nie popękały za bardzo
  9. U nas było tak: 1. wstawiam okna (listopad) 2. instalacje wod-kan (środek grudnia) 3. instalacje elektryczne (około stycznia) 4. instalacja co bez pieca (styczeń) 5. tynki wewnetrzne (marzec-kwiecień) 6. wylewki (koniec kwietnia) 7. rekuperacja - rozłożenie kanałów 8. ocieplenie poddasza + strop poddasza - jak 5 i 6 będzie suche 9. instalacja gazowa 10. ocieplenie budynku i wynki zewnetrzne 11. rekuperator wod-kan, elektryka i CO zdecydowanie najpierw, bo to trzeba schować pod tynkiem a nie eksponować, to nie jest ozdoba, a jak zrobisz po tynkach, to będą ściany rozkute i do naprawy - po co robić to samo 2 razy? rekuperator na deser, żeby nie wyciągał technologicznej wilgoci Jeżeli chcesz robić tynki w zimie, to zdecydowanie musisz mieć co + piec i co więcej musi pracować, żeby te tynki schły. Żeby nie było za tanio, to musisz mieć i włączone ogrzewanie i otwarte okna, żeby wilgoć wychodziła - więc przemyśl te zimowe tynki... Żeby móc grzać (zakładam że gazem), to musisz mieć PnB instalacji, umowę z gazownią, uruchomiony gaz, etc - jeżeli tego jeszcze nie masz, to jest to co najmniej miesiąc roboty z papierami.
  10. Klej jak klej, najważniejsze czym kto lepi i do czego jest przyzwyczajony. Mi np. najlepiej się układa weberem elastycznym, mało pyli, fajna konsystencja. Mapei mi się słabo lepiło jakoś. Na podłogówkę najlepiej full elastyczny (nie uelastyczniony) - cena worka ok. 50pln, ja różnicę o której piszesz gubiłem właśnie klejem. Uelastyczniony jest z tego co widziałem przede wszystkim do gresu i dużych formatów. Podłogówkę też pociągnie, ale jakoś mam większe przekonanie do pełnoelastycznego. Z drugiej strony na forumie ktoś pisał że kleił na zwykły klej i wszystko jest ok, więc Twój wybór..
  11. Na to pytanie to kierownik budowy Ci najlepiej odpowie, bo to on weźmie na siebie odpowiedzialność, jeżeli postawisz na tym ściany i się coś stanie.
  12. Masz podjazd do garażu? Ja też planuje wprowadzenie się w tą zimę i to jest póki co jedna z najważniejszych rzeczy która mnie powstrzymuje.
  13. Na razie nie poradziłem, bo kibelek jest zapięty "tymczasowo". Jak go zdejmę do dalszej roboty, to spróbuję dobrać uszczelkę, albo go zareklamować. Hydraulik nie poleca silikonu na dłuższą metę, bo od uszczelniana jest uszczelka
  14. No nie radzę robić zabudowy stelaża, nawet "markowego" przed puszczeniem w niego wody. Teraz już to wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...