Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

aroz75

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    wieliszew
  • Kod pocztowy
    05-135
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

aroz75's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. dodam jeszcze,że ten mój piec to rocznik 2010 chyba wrzesień (tak jest w ustawieniach serwisowych zapisane)
  2. Psulek,dzięki za info,ale chyba nie uwierzysz w to co teraz napiszę Nie mogę zrobić zdjęcia, ale opiszę to,mam przed sobą tę instrukcję, wygląda identycznie na okładce jak ta ze strony Junkersa,ale...no właśnie, u mnie w spisie treści jest: 6. Przyłącze elektryczne str 27 6.1. informacje ogólne str 27 6.2. przyłącze elektryczne str 27 6.3. podłączenie osprzętu str 27 6.3.1. otwarcie modułu heatronic str 27 6.3.2 podłaczenie elektryczne regulatora ogrzewania lub modułów obsługi zdalnej str 28 6.3.3 przyłączenie zasobnika cwu str 29 6.3.4 czujnik temperatury TB 1 podłączyć od strony zasilania podłogowego str 29 6.3.5 podłaczenie pompy cyrkulacyjnej str 30 6.3.6 wymiana kabla sieciowego str 30 i to koniec rozdziału 6 Po prostu w mojej instrukcji nie ma podłaczenia zewn pompy obiegu co z obigiem pierwotnym i wtórnym tak jak to jest na stronie Junkersa,pytanie czy ja tego nie mam w ogóle (tej opcji), czy ta instrukcja jest jakas lewa,ale dodam,że nie jest jakaś przedrukowana czy jakoś tak,normalna oryginalna instrukcja,co wy na to,bo ja już zgłupiałem
  3. Psulek,patrzę w tę instrukcje na tsronę 31 i widzę tutaj PKT 7 - URUCHOMIENIE, natomiast na stronie 30 jest pkt. 6.3.6,ale on dotyczy wymiany kabla sieciowego,jest też pkt. 6.3.5,ale w nim chodzi o podłączenie POMPY CYRKULACYJNEJ,a nie zewnętrznej,kurde,przejrzałem całą instrukcję instalatora i nie widzę tego badziewia do pompy zewnętrznej,pomóżcie
  4. Panowie, jedno pytanko: mam piec Cerapur 22-3C, FW100, mam tez założoną pompę przy mieszaczu do podłogówki, chciałbym ,aby ta pompa nie chodziła non-stop, tylko załączała się przy określonej temperaturze w układzie. Czy mozna ją jakoś podłączyć pod piec,czy tylko w grę wchodzi podpięcie czujnika temperatury na rurze wychodzącej z pieca,z góry dzięki
  5. tak,dokładnie,mam dodatkowy sterownik w pokoju, piec podczas grzania CWU podgrzewa tylko wodę z zasobnika, ja mam podłogówkę na dole i grzejniki na górze, problem w tym, że w mojej okolicy 2 serwisantów Junkersa to "wielkiej klasy fachowcy" i są tak zajęci,że do byle korekty ustawień nie chce im się przyjeżdżać, jakbym zadzwonił,że piec się zepsuł (jest na gwarancji) ,to przyjechaliby na drugi dzień,bo za taką robotę Junkers im dobrze zapłaci
  6. TAR: mam takie jedno pytanko, mamy te same piece Junkersa, problem w tym,że ten mój jest jakoś tak ustawiony,że grzeje praktycznie jak chce. Często dogrzewam dom kominkiem. Mimo tego,że mam temperaturę na pogodówce ustawioną np. na 21 stopni, czujnik wewnętrzny wskazuje temp. 23 stopnie,to piec dalej grzeje.Chyba powinien wtedy się wyłączyć?jak jest u Ciebie?
  7. Ja powiem tak: dałem tynki gipsowe, mnie ten efekt nie zadowalał,niby robione na gładko itd,ale gdy zobaczyłem u sąsiada zaciąagniętą gładź na taki tynk to różnica rzeczywiście była kolosalna. Dlatego jestem w trakcie zaciągania gładzi, materiał to SheetRock czy jakoś tak,dobrze położony i wyszlifowany daje ogromną różnicę. Powiem jeszcze,że moja siostra położyła sobie tynki c-w,ale one nawet się nie umywają do gładzi, źle wyglądają, a przy janym świetle sa beznadziejne,chociaż jak twierdzi wielu położone są dobrze.
  8. Artek - rzeczywiście masz trochę wg mnie zbyt duże zużycie gazu. Może źle jest zamontowany kocioł,tzn. jakies nieszczelności w wyprowadzeniu rur pieca do komina,może zaciąga "lewe" powietrze przez co wydajność pieca jest znacznie mniejsza. Nie wiem czy rozruch pieca wykonywał u Ciebie fachowiec, ale powinien ten ktoś sprawdzić sprawność pieca po rozruchu specjalnym przyrządem TAR - mam ten sam piec, jakie masz zużycie gazu? jakie wprowadziłaś zmiany w programach względem tego oryginalnego fabrycznego? Pytam,bo będę musiał pomyśleć za jakiś czas pewnie o zmianach ustawień i trochę piec potestować. Póki co mam ustawiony program "przeciwzamrożeniowy" (chyba na +12 stopni) , nie mieszkam jeszcze i na zimę się nie wprowadzę. Dom mam ocieplony styropianem 18cm ,poddasze też zrobione,więc powoli wykańczam wnętrza
  9. Witam wszystkich, Mam krótkie pytanko odnośnie wykończenia poddasza w kartongipsie. Mam ekipę, która położyła wełnę,płyty i teraz pojawia się kwestia zaciągnięcia spoin tych płyt, tzn. kierownik tej ekipy mówi,że zaciągną jakimś gispem łączenia płyt i miejsca po wkrętach na płytach, całych płyt twierdzi,że zaciągać nie trzeba. Cenę ustaliłem z nimi na 45pln z zaciągnięciem dwukrotnym problem w tym,że ja przez "zaciągnięcie" cały czas rozumiem zaciągnięcie łączeń płyt i tez POWIERZCHNI tych płyt,natomiast wykonawca uważa,że zaciągnięcie łączeń płyt wystarczy. Wg mnie to chyba jakaś lipa i zamierzam się z nim mocno skłócić. Jak to naprawdę powinno wyglądać? proszę o szybkie uwagi,bo dzisiaj muszę sprawę ostatecznie wyjaśnić
  10. Witam Wszystkich, Buduję rodo 6,a właściwie zamierzam lada chwila ocieplać już dom z zewnątrz. No i pojawił się mały problem. Jakiś czas temu zamontowałem żaluzje zewnętrzne antywłamaniowe. Czyli standard - kasety żaluzji mocowane do nadproży na zewnątrz domu. Problemem jest to, że te kasety bezpośrednio przylegają do nadproży i tak naprawdę powierzchnia ,którą przylegają do nadproży nie będzie w żaden sposób ocieplona. Czyli możliwe przemarzanie tych powierzchni. Niestety nadproża są gotowe,wiem ,mogłem pomyśleć o ocieplanych,teraz za późno, czy ktoś miałby jakiś pomysł jak w jakiś sposób ocieplić te kasety żaluzji. Czy może nic nie kombinować, bo nie powinno przemarzać? Proszę o jakieś opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...