Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

niedziel13

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

niedziel13's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Dziękuję bardzo! W następnym tygodniu umawiam wizytę.
  2. Witam. Pewnie wszyscy zastanawiają sie skąd ten tytuł. Juz wyjaśniam. Dokładnie 3,5 roku temu została zamontowana u Nas ( nowy budynek) inwerterowa pompa ciepła powietrzna firmy Technibel. W skład zestawu wchodzi HKE 189R oraz moduł zewnętrzny na czynnik R410A. Zadanie to podgrzewanie ciepłej wody oraz ogrzewanie podłogowe dla całego domu.Wszystko pięknie działało przez okres 3 lat.. poźniej zaczęły się niezłe "jaja". Od 7 dni nie możemy na niej polegać. Dlaczego? Pękł wymiennik ciepła w jednostce wewnętrznej. Spowodowało to przedostanie się wody do jednostki zewnętrznej, i później cała robotę załatwił mróz, chłodnica popękana. Woda spełniała wszelkie warunki wymienione w instrukcji. Serwisant stwierdził po 6 dniach naprawy ze nie jest to wykonalne, powodem jest zbyt dużo wody w chłodnicy oraz całym układzie. Dzwoniąc do firmy Pan serwisant usłyszał że czym się przejmuje... przecież jest po gwarancji... i że mają to kolokwialnie w " dup..." Takie podejście do klientów ma firma Technibel. Nie polecam! Nigdy więcej! Zwracam się z prośba. Czy ktoś z województwa opolskiego mógłby stwierdzić naprawdę co się stało.. próbował reanimować pompę?Wymiennik wymieniony na Danfossa. Tracimy w domu już głowę i myślimy o nowej.. na pewno nie z tej firmy która jest super niezawodna... Liczę na odpowiedzi.. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...