Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

lord_black

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    126
  • Rejestracja

O lord_black

  • Urodziny 12.04.1989

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Kraków
  • Województwo
    małopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

lord_black's Achievements

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) (3/9)

10

Reputacja

  1. Do sprzedania taśma tynkarska jak w tytule. Tasma z partii promocyjnej "10% gratis" cztli zamiast 50m tasma ma 55m. Cena za sztukę 21,5zl Możliwość wysyłki
  2. Wątpie, żeby duża firma z Warszawy chciała się bawić w takie drobne zlecenie w Krakowie. Jakie Ty byś proponował produkty?
  3. Mam problem zwiaząny z hydroizolacją ściany fundamentowej. Ściana fundamentowa w 100letniej kamienicy wykonana z cegły. Ściana zawilgocona. Planowane pogłębienie piwnicy( wykonanie murków oporowych i płyty na spodzie wraz z izolacją) pod pomieszczenie użytkowe. Ściana to około 22m2(11 x 2m). Po wstępnym zebraniu wycen, mam takie opcje: A. 1. wyczyszczenie cegły 2. Tynkowanie 3. Zagruntowanie emulsją bitumiczną 4. Bikuthan 2k 5. XPS 6. folia kubełkowa B. 1. wyczyszczenie cegły 2. Tynkowanie 3. Dickbeschichtung2K 4. XPS 5. folia kubełkowa C 1. Wyczyszczenie cegły 2. Papa 2mm 3. XPS 4. Folia kubełkowa Wyceny wahają się od 7 do parunastu tysięcy. Najdroższa jest opcją z papą, ale nie widzę jakoś możliwości dokładnego przyklejenia papy na stary mur z cegły. Niektórzy wykonawcy wspominali jeszcze o zastosowaniu wewnątrz szlamowania Koster NB1. Czy takie coś ma sens? Czy w takim przypadku nie zostanie zamknięta wilgoć w ścianie i nie pojawi się na ścianie w pomieszczeniu na parterze? Przy izolowaniu tylko od zewnątrz mogę sobie pozwolić na nietynkowanie tej ściany wewnątrz przez rok lub więcej w celu ułatwienia wydostania się z niej wilgoci. Może jakieś inne rozwiązanie jest warte uwagi? Prosiłbym o zabranie głosu w tej sprawie fighter1983 (skorzystałem parę lat temu z Twoich rad na temat tynkowania elewacji i użyłem produkty Caparola, do dziś jestem bardzo zadowolony z efektu)
  4. Czy w przypadku podbijania fundamentów konieczne jest podbicie fundamentu na całej długości ściany budynku, czy można podbić tylko w pomieszczeniu, które planuje się pogłebiać? Pytam, żeby się wstępnie zapoznać z tematem przed wizytą u projektanta.
  5. Ostatnio zastąpiłem 4 halogeny 50w, czterema żarówkami ledowymi po 5 diód cree. Co do efektu, to światła jest więcej niż wcześniej (niby te ledy mają po 15w,ale nie chce mi się w to wierzyć), Co do barwy światła, to nie jest to co halogeny, ale jest zdecydowanie lepsza barwa światła niż na zdjęciach użytkownika tfor w tym temacie. Nie są to jakieś firmowe żarówki, ale za cenę poniżej 20zł za sztukę, to chyba był udany zakup Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z diodami COB? Spotkałem się ostatnio z żarówkami na takiej diodzie i ciekai mnie jak to świeci. Prosiłbym o jakieś informacje kogoś kto miał z tym styczność.
  6. Dokładnie, jagoda kamczacka będzie najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku.
  7. Z tym okrywaniem czereśni, to może być problem jak jest na colcie, albo na czereśni ptasiej
  8. http://poradnikogrodniczy.pl/icodalej.php http://www.modr.mazowsze.pl/porady-dla-rolnikow/produkcja-roslinna/401-ciecie-drzewek-owocowych-po-posadzeniu.html http://www.moj-ogrodnik.pl/prace/Formujemy-mloda-korone-drzewka-owocowego-862-a/str0 Te linki powinny pomóc przy cięciu drzewek Lepiej formować pierwsze piętro korony na wysokości koło 80cm, ułatwia to koszenie wokół drzewka. Odginając gałązki trzeba pilnować żeby nie przekraczać kąta 90stopni i nie kierować ich w dół ponieważ takie działanie zahamuje wzrost. Przewodnik należy ucinać po skosie żeby woda nie stała na nim. I polecam dezynfekować sekator pomiędzy cięciem różnych drzewek.
  9. Idealny bylby model Park Excellent 16 on ma silnik dwucylindrowy. Silniki dwucylindrowy są wytrzymalsze i trwalsze. Osobiście kosze trawę normalnym traktorkiem, raz mialem okazję sprawdzić taką stigę z agregatem tnącym z przodu i wg mnie to jest dużo lepsze rozwiązanie niż tradycyjny traktorek, szczególnie dla osób mających jakieś drzewka i inne przeszkody na trawniku. Ja w przypadku zwykłego traktorka jestem zmuszony używać w wielu miejscach tradycyjnej kosiarki :/
  10. Nie ma samców czereśni, może być co najwyżej brak zapylacza. Nie rezygnuj z cięcia drzewek, szkoda zeby drzewko marnowało energie na rozwijanie gałązek, które i tak wytniesz. Alternatywą dla czereśni mogą być czerechy(takie połączenie wiśni i czereśni).
  11. Uklad ma sens w zaleznosci od zastosowanych podkladek Np. czeresnia na typowej podkladce w pierwszym rzedzie od poludnia zabierze swiatlo drzewka z tylu i rozstaw 3x3m bedzie dla niej maly. Drzewka powinny byc sadzone; najnizsze od poludnia, najwyzsze od polnocy. Jeszcze nalezaloby by brac pod uwage lokalizacje domu i odleglosc jego od sadu.
  12. Czeresnia na phl albo giseli utrzyma taka wielkosc, ale cena takiego drzewka to jakies 35-50zl. Na colcie i czeresni ptasiej nie ma szans
  13. Bez kłopotu można dostać kostrzewę czerwoną, rajgras angielski i wiechlinę łąkową, które są w prawie każdej gotowej mieszance traw... A co do kupowania na targach, rynkach i giełdach to takie kupowanie "kota w worku".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...