Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

HAL9000

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    228
  • Rejestracja

O HAL9000

  • Urodziny 18.02.1967

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

HAL9000's Achievements

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)

FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100) (3/9)

10

Reputacja

  1. Tak wyszło z różnych powodów. Ale jak stwierdził budowlaniec, dzięki braku izolacji na stropie przynajmniej część tej wody w wentylowane poddasze poszła zamiast kapać do domu
  2. A okazało się, że w mojej "wiosce" jest instalator, który robi wszystko. Przyszło mu dokończyć robotę za pewnego "forumowicza wielkiego sercem", ale powiem tak - jakość pracy nieporównywalna. O rzetelności i uczciwości nawet nie wspomnę. Zamontował mi pompę ciepła oraz kilka poprawek do podłogówki również zrobił i dokończył instalację wentylacji wraz z montażem reku. Jak już kiedyś pisałem, warto poszukać w okolicy bo często pod bokiem jest ktoś kto zna się na rzeczy i w razie kłopotów zawsze jest pod ręką.
  3. Ja mam pompę pracującą od 12 lutego - Atlantic Tri Duo 11 kW. Po uruchomieniu pierwszego dnia wzięła 95 kWh (!), ale start z temp +8 stopni w domu, wilgoć kapiąca ze ścian i sufitów niczym tropikalna ulewa Do wczoraj - czyli 4 tygodnie zużyła 1320 kWh (mam podlicznik) z tym, że 2 ostatnie dni to było zużycie 70 kWh (czyli 35/d). Temperatura na zasilaniu 31 stopni, powrót 25.8. W domu nie ma drzwi wewnętrznych a przez pierwsze 10 dni również nie było ocieplenia na stropie nad piętrem no i często otwarte okna nawet przy ujemnej temperaturze. Niestety nie mogę załączyć wentylacji bo ciągle pełno kurzu od gładzi jest w środku nie chcę sobie instalacji zabrudzić. Temperatura w środku między 19 a 20 stopni chociaż subiektywne odczucie ciepła jest jakby było więcej. Ps. zapomniałem napisać - powierzchnia ogrzewana ok. 220 metrów.
  4. Witam! Jak w temacie, jestem na etapie zakupu płytek i kiedy porównuję ceny ze sklepów internetowych to widać zdecydowaną różnicę w cenie względem hurtowni czy też sklepów "normalnych" Czy macie jakieś doświadczenia z takimi sklepami, jak z jakością towaru i ew. reklamacjami?
  5. Trochę odgrzewam temat, ale jestem już po pierwszych doświadczeniach zimowych z garażem. Zrobiłem wylewkę w garażu bez izolacji styropianowej. Garaż ocieplony 20 cm styro. Na wszelki wypadek zamontowałem w nim grzejnik konwektorowy Thermor 2.5 kW, ale pomimo tego, że chwilami na dworze było -10 i więcej stopni to temp. w garażu nie spadła poniżej 5 stopni. Grzejnik mam nastawiony na defrost - włącza się naprawdę sporadycznie, głównie po otwarciu bramy jak termostat złapie zimne powietrze z zewnątrz.
  6. A z czego wynika ta różnica w cenie na korzyść wersji Sublime? I jeszcze pytanie - wersja Sublime ma 10 mm grubości - jak z akustyką i zachowaniem nad ogrzewaniem podłogowym?
  7. Chyba będzie Pan ich potrzebował znacznie więcej niż tylko dla mnie.
  8. Ostrzegam wszystkich forumowiczów przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z tym Panem - właśnie powyżej napisał ile warte są zapisy w jego umowach - są wyssane z palca.
  9. Wierzcie mi, tacy świadkowie nie będą mi potrzebni. Mam coś znacznie lepszego dla tego Pana, taka wisienka na torcie.
  10. Ta osoba to pewnie ktoś zaufany i bezstronny ? Ja też mam osoby ( i nie tylko osoby), które są świadkami Pana "uczciwego" podejścia do klienta + plus podpisane przez Pana umowy, których Pan nie zamierza jak widzę respektować. O Pana profesjonaliźmie w stylu wiercenie kanałów w nadprożu nawet nie wspomnę. Widzę, że idzie Pan w zaparte. I dobrze, bo dzięki temu będzie ciekawiej...
  11. Naprawdę myśli Pan, że jak powtórzy swoje bajki 100 x na tym forum to nabiorą one znamion prawdy?? Proszę pokazać mi dowód Pana propozycji, że w tej samej cenie zamontuje mi droższą pompę Nibe, bo ja ani takiej propozycji od Pana nie usłyszałem ustnie ani tym bardziej na piśmie. Pana opowieści, że ktoś tam coś tam to jak już mówiłem i pisałem na tym forum, między bajki można włożyć. I informuję Pana oraz również innych forumowiczów, że do tej pory nie uzyskałem zwrotu całej kwoty wynikające z wezwania do zapłaty z dnia 27.12.2012 r. Ponadto informuję również, że do tej pory pomimo wielokrotnych wezwań nie otrzymałem dokumentacji wykonanych prac - jeśli Pan nie wie, to takie działanie kwalifikuje się do definicji "działania na szkodę klienta" i jest to działanie z premedytacją skoro wielokrotnie deklarował Pan i Pana żona iż jesteście w posiadaniu pełnej dokumentacji wykonanych prac. I proszę tu nie straszyć forumowiczów sądem ani prokuratorem bo to Pańskie postępowanie kwalifikuje się do działań tych instytucji.
  12. Czego Wy koledzy forumowicze oczekujecie od Arturo?? Czy nie pamiętacie jak gorliwie bronił na tym forum "pieknych" bajek o wyjeździe po pompę dla mnie do Francji?? Zresztą tu na forum lobby pana Pięknego jest bardziej rozbudowane, niektórzy już wiedzą, a Ci o których piszę też...
  13. Czyżby "kolega" MP również zostawił instalację nieskończoną? U mnie podobnie, w tym tygodniu inna firma będzie kończyła to co z początkiem listopada pozostawił ów jegomość. Nie było mnie 10 dni na forum, a tu tyle stron i tyle ciekawych wiadomości, wow...
  14. Pan jest za dobry, normalnie chyba trzeba będzie pomnik postawić. Takiego wykonawcy jak Pan to ze świecą szukać. Czego to Pan nie chciał dla mnie i dla innych forumowiczów zrobić - ja się wstydzę za siebie, że w ogóle miałem śmiałość po zapłaceniu czegokolwiek od Pana wymagać. Normalnie zły człowiek jestem A jeśli już dostanę od Pana zwrot za fakturę korygującą, której zdaje się że po stronie odbiorcy (czyli Pana i Pana małzonki firmy) nikt nie odebrał bo dostałem zwrotkę z taka informacją to chyba dam na mszę za Pana. Normalnie wstyd mi, Pan taki dobry a ja taka paskuda wredna...
  15. Szanowny Panie, proszę swoje bajki opowiadać w telewizji dla dzieci, może one docenią ten Pana specyficzny dar. Nie mam nawet zamiaru polemizować z tymi cudownymi opowieściami o pompie Nibe czy też o wyprawie na Plac Pigalle po pompę Atlantica (chyba tylko Pan i Pana wierny akolita czyli Arturo w to wierzycie). A tak na marginesie, jakim to trzeba być arogantem, aby w ten sposób traktować klienta. Człowiek obdarza kogoś zaufaniem powierzając swoje "pieniązki", a ten ktoś po tym jak w ciągu 7 (sic!) miesięcy nie wywiązał się z umowy robi wszystko, aby pieniądze oddać jak najpóźniej i jeszcze w sposób bezczelny pisze o tym na forum chwaląc się swoją arogancją wobec klienta - "Mam 14 dni od terminu otrzymania faktury - ma Pan to wpisane w uwagach i nie omieszkam poczekać do samego końca". Kieruję te słowa do wszystkich użytkowników tego forum - bądźcie bardzo, ale to bardzo ostrożni przy wyborze wykonawcy i bynajmniej nie kierujcie się ilością wpisów ani cudownymi obietnicami. Czasem lepiej poszukać kogoś w swojej okolicy - sam się o tym przekonałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...