Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

ciepły27

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

O ciepły27

  • Urodziny 09.07.1975

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Lublin
  • Województwo
    lubelskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

ciepły27's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Czy solidnie to się okaże za parę lat. A nie teraz. Czytając posty dochodzę do wniosku że anetabo namoczyła d..ę i tak się broni i usprawiedliwia. Ja z doświadczenia wiem że produkty chińskie nie są w większości dobrej jakości. Każdy kupuje na co go stać i co uważa za słuszne więc nie widzę potrzeby "kłócenia" się że ktoś jest głupi bo przepłaca a ktoś jest mądry bo kupuje najtaniej i odwrotnie. wszystko wyjdzie po jakimś czasie w użytkowaniu. Tylko ciekawi mnie czy się ktoś przyzna z zachwalających. Ja dopiero zaczynam centralne mam zamiar robić samemu i stawiam na firmę wavin mam ją w cenie 2,35 za metr kupiłem już 400 m i mam zamiar jeszcze drugie tyle do kupić rozdzielacz kan. To jest mój wybór i nikomu nic nie narzucam i nie zarzucam. Chociaż miałem problem niedawno z polskim produktem to do made in china nikt mnie nie przekona. Pozdrawiam
  2. Wynika z komentarzy że drzwi drewniane sprawują się dobrze. Ja osobiście odradzam drzwi metalowe tej firmy prezentują się dobrze ale wykonanie jest fatalnej jakości drzwi nie równo przylegają do futryny, zamknąć je można przez trzaskanie lub przy mocnym przyduszeniu. Zamówiłem 2 pary tych drzwi 90 i 90+słupek 30, futryna jest cienka jakieś około 7 cm w obydwu drzwiach. W dużych nie dało się równo zamontować futryny. Co najlepsze to na wystawie w sklepie ORBITAL drzwi są idealne futryna z tego samego modelu drzwi 80 ma szerokość 2 i pół raza taką jak w moich. Sklep zrzuca winę na firmę a firma ma przeróżne śmieszne tłumaczenia po trzech tygodniach od zgłoszenia reklamacji z łaską przyjechał firmowy serwisant który tłumaczył się, że u nich to losowo wybierają te futryny i to zależy jaka się trafi. Tylko nikt nie poinformował mnie o samodzielnym systemie wybierania przez firmę futryn a z tego co tłumaczy sprzedawca to nie ma możliwości wyboru w ich katalogu futryny. Co najlepsze to powiedział że tydzień po moich drzwiach przyszły takie same normalne drzwi jak na wystawie. Nikt nie poczuwa się do winy. Jestem zawiedziony gdybym wiedział wybrałbym inną firmę albo drzwi drewniane. Sprawa jest cały czas w toku od listopada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...