Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

wroblas

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

wroblas's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam, Mam C-Mix + regulator iSense i w nim zaprogramowane programy wg dni tygodnia (dla obu obiegów) oraz dodatkowo qSense dla 2 obiegu (podłączony do c-mix). W tej chwili wygląda mi to tak jakby ten program dla 2 obiegu brał jako bieżącą temperaturę wg czujnika zewnętrznego (w strategii jest tylko możliwość czujnika zewnętrznego - nie ma pokojowego) - a chciałbym żeby brał pod uwagę temperaturę wskazaną przez qSense. Da się to jakoś zrobić? Jak na qSense zmienię nastawę temperatury to od razu się zapala piec, więc podłączony jest poprawnie i reaguje na stałą temperaturę... ale zależałoby mi również na tych programach. Pzdr Michał
  2. Witam, Mam C-Mix + regulator iSense i w nim zaprogramowane programy wg dni tygodnia oraz dodatkowo qSense dla 2 obiegu. W tej chwili wygląda mi to tak jakby ten program dla 2 obiegu brał jako bieżącą temperaturę tą która*wskazał iSense - a chciałbym żeby brał pod uwagę tą z qSense. Da się to jakoś wymusić żeby program był ważniejszy od ustawienia qSense? Jak na qSense zmienię nastawę temperatury to od razu się zapala piec, więc podłączony jest poprawnie... Pzdr Michał
  3. Zdecydowanie odradzam współpracę z Bogusławem Helakiem - instalator CO, gaz, woda z Dąbrowy Górniczej. Miałem nieprzyjemność z nim współpracować i: 1. To co było umówione w ofercie zmieniało się bez konsultacji ze mną (np. wymiary i producent grzejników) 2. Niesłowność / nieterminowość - umawianie się na termin a potem bez telefonu niepojawianie się, człowiek bierze urlopy, kombinuje a tu brak szacunku z drugiej strony, nieodbieranie moich telefonów (odbieranie natomiast z innego numeru telefonu...), ekipa od wylewek musiała czekać 2 tygodnie aż łaskawie się znowu pojawi i zrobi to co powinno być zrobione w 1 dzień (i było w końcu w jeden sobotni poranek - w 4 godziny - jak się chce to się da). 3. Zaliczka - dałem zaliczkę na materiał nagle okazuje się że jej już nie ma, bo została skonsumowana na poczet robocizny... Brak słów, niestety pieniędzy nie otrzymałem z powrotem mimo że wg. rozliczeń ten Pan jest mi wciąż winny nie małą sumkę. 4. Lewe faktury - materiał był brany na mnie i długo czekałem aż dostałem w końcu faktury a jak je już dostałem jakież było moje zdziwienie gdy pojawiło się tam jakieś 50m rury fi 110, której ani 1 cm nie został położony w moim domu przez instalatora (piony i rozprowadzenie pod płytą zrobiła ekipa budująca dom). Oczywiście takich materiałów było sporo więcej - np. rozdzielacz do podłogówki na 10 wyjść na fakturze - mam zainstalowany na 5... 5. Strasznie niechlujnie realizowane były instalacje, rury częściowo nie były nawet ukryte w scianach, rury z wodą i podejścia grzejników były instalowane w innych miejscach niż umówione początkowo. Cos było zainstalowane i już opłytkowane potem przychodzili i kuli na nowo i tak w kółko. Szczytem było gdy jakieś 5m rury miedzianej do gazu było robione przez 8godzin a potem się jeszcze okazało że nie skończone / źle skręcone a rura doprowadzajaca wodę do grzejnika była dosztukowana i złączona taśma izolacyjną (to nie żart - mam zdjęcia...). 6. W pewnym momencie już nie wytrzymałem tych ciągłych niespełnionych obietnic i wziąłem inną firmę (robili u znajomego - polecał). Wiadomo fachowcy lubią jechać po innych, ale tutaj istotnie wypunktowali słabe strony bieżacego rozwiązania - zaczynając od braku przelotki w murze dla rury gazowej, poprzez małą średnicę doprowadzenia do rozdzielacza podłogówki (fi 20 a potem leciały fi 17 na 8 obwodów...), kończąc na drobiazgach (jak niedopasowane przyłącza grzejników w pokojach już w gładzi!!!). Człowiek czuł się jak w przedszkolu - cały czas trzeba pilnować - a można było prosto zapytać i zadzwonić... no ale po co?! Mówiąc krótko jak ktoś ma ochotę zaznać trochę adrenaliny i wzbogacić swoje słownictwo słów wulgarnych - droga wolna. Pozostałym sugeruję trzymać się jak najdalej od tego Pana i jego ekipy.
  4. Witam, Jakie macie doświadczenia z wyrobami firmy Omnires? Patrząc po ofertach to są bardzo konkurencyjni cenowo w stosunku do najwyższej półki (Grohe i tym podobni), a google wypluwa jedynie kilka opini na dodatek samych pozytywnych. Rzeczywiście to taki w miare dobry towar za rozsądną cenę i po kilku latach nie trzeba będzie kuć ścian i wymieniać baterii? Pzdr Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...