Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

mikox

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    opolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

mikox's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Może być problem, bo rzadko kto więcej niż jeden piec do domu wstawia...
  2. Odświerzę nieco informacje... Ja już omijam firmę Polspaw w grudniu 2010 roku zakupiłem kocioł C.O. firmy Polspaw. jako, że był to środek sezonu grzewczego, a piec i technika nie do końca mi znana to powiedziałem sobie "spoko, chwilę potrzebuję, żeby ten piec ustawić" i tak ustawiałem, ustawiałem aż sezon minął. Ciągłe konsultacje z serwisem, który "wie wszystko" tylko na przyjazd ma 2 tygodnie. ale przez telefon ładnie wytłumaczy, co trzeba ustawić, nerwy, i nieporozumienia. ten sezon grzewczy zaczął się zmianą opału a zatem ta sama gra ale... uszkodzone czujniki, źle podający podajnik, dym spod dekla, i ciągłe telefony i miganie się serwisu... Na pytanie czy przyjadą ustawić piec odpowiadają, że za 100 zł i tutaj uwaga "a co będzie jak pan pojedzie a piec dalej będzie się wyłączał (alarm)" a facet na to "to ja już nic na to nie poradzę, proszę sobie opał zmienić, albo dokupić, albo ja nie wiem" po prostu super pomoc. Kobieta na serwisie już tydzień czujnik wysyła, bez którego piec nie działa!!! żenada i porażka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...