Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

destructor

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

destructor's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. theme - 2 minuta 39 sekunda - spadają te mufy. One są tylko wciskane i za chiny nie da się ich wyciągnąć. Jeśli chodzi o rozwiercenie to kupuje się te mufy w komplecie z relingiem. No cóż spróbuję może jakimiś szczypcami jeszcze, najwyżej kupię reling. Potrzebuję przemontować je w inne miejsce, bo "składacze" mebli zrobili to trochę nie tak jak trzeba i szuflada wyszła za płytka o 1,5 cm. Tego też próbowałem, cholerstwo nieźle się trzyma, z jednej strony dobrze z drugiej źle
  2. Witam, Mam takiego typu relingi w szufladach modern box marki GTV: http://gtv.sklep.pl/reling-wzdluzny-do-szuflad-modern-box-250mm,3,14342,9256 Z jednej strony relingów są mufy, które wciska się w otwory zrobione we froncie szuflady, Jak wyciągnąć te mufy? Próbowałem kleszczami, podważać, ciągnąć z zamontowanym relingiem i nic nie idzie. Tu podobne innej marki:http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.intago.com.pl/img/products/49/7/5_max.jpg&imgrefurl=http://www.intago.com.pl/tb10-komplet-relingow-do-szuflad-systembox-270-550,id497.html&h=340&w=500&tbnid=g_YrEzt6SvzYYM:&docid=JnhYrMP5-K1EgM&ei=qxBbVrHRNaO_ywOBwYmQBA&tbm=isch&ved=0ahUKEwjx0orZ8LXJAhWj33IKHYFgAkIQMwgsKBEwEQ Chodzi o te małe ustrojstwa po prawej stronie.
  3. To że pismo jest do mnie a zwracają się w nim do jakichś klientów.
  4. Dzięki, też myslalem nad podobnym rozwiązaniem. Dam radę, dzięki.
  5. Znalazłem trochę czasu wreszcie. Otrzymałem odpowiedź z centrali Castoramy o treści: Podpisane przez dyrektora ds. jakości. Pogrubiłem błędy językowe w piśmie oraz co ważniejsze słowa. Dostarczyli może i jakimś "klientom" informacje ale to nie wiem do kogo oni się zwracają, do mnie czy do kogo w takim razie. Nie ma mowy o instrukcji konserwacji czy jakiejkolwiek instrukcji. Oczywiście przygotuję jakąś odpowiedź ale poczekam na sugestie jeśli jakieś macie. Oczywiście nie liczę już na uznanie reklamacji. Liczyłem na obniżenie ceny a nie o odstąpieniu od umowy jak to mi napisali. Ale na to też już nie liczę. Jedynie jestem ciekaw czy Castorama może być ukarana w jakikolwiek sposób za takie praktyki. Pismo widać że skopiowane z komputera kolegi i nie przerobione jak trzeba. Świadczy to o podejściu do klienta. Odnośnie opakowania produktu to nie było tam żadnej instrukcji, suche informacje dotyczące normy, dystrybutora (nie producenta, nazwa prawdziwa nie była ujawniona, zresztą nie chcieli mi na początku powiedzieć nawet jak pytałem). Opakowanie bez "góry" tekturowe, mokre chyba od deszczu. Chyba pójdę tam, wyrażę chęć zakupu jednej paczki i ją sfotografuję bo pan dyrektor nawet nie wie chyba jak to jest pakowane. Zanim coś podpisze co mu spłodzi pracownik mógłby chociaż to przeczytać. No i słownik języka polskiego by się przydał.
  6. Witam, Mam wycięte otwory w płycie MDF o średnicy 4 cm. Potrzebuję te otwory powiększyć do średnicy około 6,5 cm (na puszkę elektryczną). Jestem laikiem i nie wiem jakim narzędziem powiększyć taki otwór. Otwornicą chyba odpada, bo wiertło nie ma już się na czym trzymać gdyż jest już dziura. Chyba że delikatnie przykładając otwornice bez wiertła by się dało ale boję się że mi zjedzie gdzieś na bok. Nie ma możliwości wymiany tej płyty na nową bo jest częścią dużego mebla. Płyta grubości 18 mm.
  7. Z mojego domu to jestem sam Ja z nimi na tym etapie kończę konwersację, dlatego wystąpiłem o obniżenie ceny w tym momencie. Może masz rację że za wcześnie, ale tak oceniłem sytuację, może błędnie. Więcej do nich nie napiszę. Jedynie centrala Castoramy jeszcze i to wszystko.
  8. No i mam: Ostatnie pismo jakie kieruję do Castoramy w mojej miejscowości: Potem skieruję pocztą ostateczne pismo do centrali Castoramy a potem do UOKiK. Chyba dobrą kolejność wybieram. W razie co mam adwokata w zanadrzu. Czekam na kolejną odpowiedź.
  9. No więc taką oto odpowiedź dostałem: Na co odpowiedziałem: Czekam na odpowiedź od nich.
  10. Okej, pójdę po instrukcję. W tym dokumencie który dostałem, jest informacja że płytki te są do zastosowania na wewnątrz jak i na zewnątrz. Czyli skoro na zewnątrz to całkowicie mija się z ich odpowiedzią na reklamację, gdzie piszą, że płytka jest narażona na zarysowania na piasek i trzeba stosować wycieraczkę. To po co układać te płytki na zewnątrz, skoro wiadomo, że tam piasek może przynieść choćby wiatr. Zobaczę co z tą instrukcją.
  11. Witam, Dostałem tylko taki dokument: https://docs.google.com/file/d/0B3rbtwu-GtbrWkwwVllQTmtLSTQ/edit?pli=1
  12. Witam ponownie. Aktualnie czekam na kartę techniczna produktu ale już na bank wiem że to właśnie te płytki z R.A.K. Ceramics.
  13. Tak bardzo dużo to chyba nie, bo mam niewielkie pomieszczenia. Wyszło niecałe 8m^2. Producenta nie chcą mi ujawnić, mówią że jakaś ich własna dystrybucja. Gres ten wygląda dokładnie tak jak gres producenta o nazwie RAK Ceramics z nowej kolekcji Orion, płytka o nazwie Marquin Black (w castoramie nazwa margin black). Nawet wymiary są identyczne 42,5x42,5. Przypuszczam że to może być to, tym bardziej że na www RAK Ceramics można przeczytać, że współpracują z Castoramą. Z tym że nie będzie to płytka z tego katalogu: http://www.rakceramics.com/orion/catalog.html A z tego: http://www.rakceramics.com/catalogs.php bezpośredni link do pdfa: http://www.rakceramics.com/catalogs/new_catalogs/Orion-collection.pdf Instrukcji żadnej nie było. Podowiaduję się o tą kartę techniczną produktu ale to jak wrócę w przyszłym tygodniu. Z rzecznikiem praw konsumentów skontaktuję się jak ustalę wszystko co mogę.
  14. Oczywiście nie było dołączonej instrukcji użytkowania płytek ani żadnej innej. Oznaczenie płytek też skąpe. Zastanawiam się czy kupić sobie tą normę i dokładnie doczytać co tam jest napisane.
  15. Dziś otrzymałem odpowiedź z castoramy o treści, że na miejscu badania płytek zgodnie z ISO-10545-2 (oświetlenie dzienne z odległości ok. 1m) nie stwierdzono wad. Dopiero po wskazaniu przez klienta oraz spojrzeniu z bliskiej odległości pod odpowiednim kontem dostrzeżono rysy. Klient potwierdził, że podczas montażu rys nie było, oznacza to że uszkodzenia powstały w wyniku użytkowania i mogły być spowodowane dalszymi pracami remontowymi lub np. chodzeniem w obuwiu z piaskiem. Klient zakupił gres szkliwiony w kolorze czarnym z połyskiem, którą zamontował w pierwszym wejściu. W przypadku takich płytek należy szczególnie zwrócić uwagę na sposób użytkowania. Ze względu na kolor i połysk jest mocno narażona na zarysowanie szczególnie przez piasek w ciągach komunikacyjnych. Aby uniknąć uszkodzenia należy odpowiednio zabezpieczać płytkę podczas dalszych prac remontowych. A podczas bieżącego użytkowania stosować wycieraczki zbierające piasek. Czyli kupiłem płytki po to żeby nad nimi lewitować. No i nikt mnie nie poinformował o rysowaniu się płytek, wręcz je pracownicy przed zakupem zachwalali. Nie napisali w reklamacji że wymieniłem ich zaraz po zakupie ponad połowę z uwagi na zarysowania. Oraz nie napisali, że ja pokazałem pierwsze rysy pod kątem a następne już potrafili znaleźć sami oraz to że po ich poruszaniu się po płytkach powstały nowe rysy oraz tego że, nie wykonywano już prac remontowych po położeniu płytek. No i wg normy to powierzchnia powinna byc oglądana z odległości 1 m a nie ok.1 m i powierzchnia plytki powinna byc oswietlona światłem o natężeniu 300 luxów a nie światłem dziennym (chyba że mam nieaktualne informacje). No i muszę na plytki położyć najlepiej chodniki, to po co mi te płytki jak moglem polozyć od razu chodniki. Co o tym myślicie, da radę powalczyć choćby o obniżenie ceny płytek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...