Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Xerses

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 057
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń
  • Jestem na etapie
    Wykańczania się :)

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Wrocław
  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Xerses's Achievements

ELITA FORUM (min. 1000)

ELITA FORUM (min. 1000) (6/9)

10

Reputacja

  1. Cześć chłopaki, właśnie się dowiedziałem, iz mój dostawca ekogroszku Wesoła z Bykowa się wysypał........ Zna kotoś jakiś dobry skład w okolicach Wrocławia , który sprzedaje Wesołą - bynajmniej nie chrzczoną ? Lub względnie macie jakąś dobra mieszankę - nie chce mi się czytać postów - więc pytam:)
  2. Ja ociepliłem jedno i drugie. W podłogę na strychu wsadziłem 40 cm wełny, natomiast w sam szczyt 15 cm. Ocieplałem go , gdyż na strychu mam chociażby zbiornik wyrównawczy do CO.
  3. Szanowni Forumowicze W związku z dość mocnym naciskiem firmy Bauman - dotyczącym faktu dokonania niepochlebnego wpisu na tutejszym forum, próbowano wywrzeć na mnie nacisk zmiany lub usunięcia tych informacji. Sugerując podjęcie różnej maści kroków w stosunku do mnie. Nie będę się rozpisywał o konkretach - bynajmniej na forum publicznym. Nie mniej wskutek tych działań odbyłem rozmowę telefoniczną z dyrektorem handlowym firmy Awilux - producenta i gwaranta tych okien. Przedstawione przeze mnie fakty oraz omówieniu tej sytuacji - widocznej ze strony producenta - porównaniu dat wpływu reklamacji oraz warunków gwarancji dostarczanych szyb od producentów - stwierdzam iż: 1. Wszystko powyższe dotyczące firmy Bauman - podtrzymuję - reklamacja była rozpatrywana przez blisko 3 miesiące, utrudniony był kontakt i ogólne moje odczucia - pomimo nacisków - się nie zmieniły. Wręcz się pogłębiły. 2. Firma AWILUX zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzyła grzecznościowo - korzystnie dla mnie (pomimo iz gwarancja tego nie obejmowała) - co jest wynikiem pro klienckiej polityki tej firmy. W dokumencie który otrzymałem od serwisanta - za datę zgłoszenia mam 6 październik, za datę wymiany - 19 październik - zatem jako producent - firma zmieściła się w gwarantowanym czasie reklamacyjnym. Przypomnę reklamacja składana była w firmie Bauman około 20 lipca. Zatem do firmy AWILUX nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Na tym forum dziękuję panu dyrektorowi za obszerne wyjaśnienia, zaangażowanie w wyjaśnienie tej sytuacji a także kompetencję i bardzo pozytywne podejście do klienta. Wnioski z powyższego pozostawiam szanownym forumowiczom.
  4. Szanowni Forumowicze W związku z dość mocnym naciskiem firmy Bauman - dotyczącym faktu dokonania niepochlebnego wpisu na tutejszym forum, próbowano wywrzeć na mnie nacisk zmiany lub usunięcia tych informacji. Sugerując podjęcie różnej maści kroków w stosunku do mnie. Nie będę się rozpisywał o konkretach - bynajmniej na forum publicznym. Nie mniej wskutek tych działań odbyłem rozmowę telefoniczną z dyrektorem handlowym firmy Awilux - producenta i gwaranta tych okien. Przedstawione przeze mnie fakty oraz omówieniu tej sytuacji - widocznej ze strony producenta - porównaniu dat wpływu reklamacji oraz warunków gwarancji dostarczanych szyb od producentów - stwierdzam iż: 1. Wszystko powyższe dotyczące firmy Bauman - podtrzymuję - reklamacja była rozpatrywana przez blisko 3 miesiące, utrudniony był kontakt i ogólne moje odczucia - pomimo nacisków - się nie zmieniły. Wręcz się pogłębiły. 2. Firma AWILUX zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzyła grzecznościowo - korzystnie dla mnie (pomimo iz gwarancja tego nie obejmowała) - co jest wynikiem pro klienckiej polityki tej firmy. W dokumencie który otrzymałem od serwisanta - za datę zgłoszenia mam 6 październik, za datę wymiany - 19 październik - zatem jako producent - firma zmieściła się w gwarantowanym czasie reklamacyjnym. Przypomnę reklamacja składana była w firmie Bauman około 20 lipca. Zatem do firmy AWILUX nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Na tym forum dziękuję panu dyrektorowi za obszerne wyjaśnienia, zaangażowanie w wyjaśnienie tej sytuacji a także kompetencję i bardzo pozytywne podejście do klienta. Wnioski z powyższego pozostawiam szanownym forumowiczom.
  5. Hm czy sa przeciwwskazania..... nie wiem Ja zrobiłem - choć plan zakłada GK. Stoi tak już kilka lat, nic sie nie dzieje, aczkolwiek ja robiłem troche ponad standardowo. Mocniejszy strop, bardzo mocny - B35- beton itd
  6. No to i ja się pochwalę . 185 m2 (230) . 23-24 stopnie w domu - podłogówka i tradycyjne kaloryfery. Powinienem się w 3 tonach zmiescić CO+CWU. Swoją droga czy ktoś z użytkowników kupował eko wesoła w Bykowie i może się pochwalic odczuciami ?
  7. Poważnie ludki cieszy Was jak macie w domu tylko 20 stopni ??
  8. Odnośnie gwarancji..... to tu niestety jest tak że generalnie pęknięcie szyby z góry jest traktowane odmownie. I już. Sporadyczne przypadki są rozpatrywane pozytywnie. W ogóle to jest tak ,że nie ma czegoś takiego jak gwarancja na pękniecię - na rozszczelnienie i tym podobne to tak - ale pęknięcie nie. W naszym przypadku - wymiana została zrobiona gwarancyjnie ale tylko dlatego że właściciel firmy nas olał - i minął czas kiedy mógł odpowiedzieć na reklamacje. Gdyby się stawiał - skoczyło by się w sądzie i tak bym wygrał. Więc wymienili. Co ciekawe podczas wymiany serwisant stwierdził że ta szyba musiała pęknąć bo ktoś przy montażu napchał tyle silikonu - że można by tym obsłużyć półtora okna. Dobitnie to pokazuje stosunek producentów do konsumenta - była to ewidentna wada - której nikt nie miał zamiaru stwierdzić - a wyszla w sumie po przyjeździe serwisanta i w czasie wymiany skrzydła.
  9. Niekoniecznie - hasło " cena czyni cuda " - potrafi zacmic zdrowy rozsadek każdemu. Ja tak raz miałem - a potem tydzień czasu z ojcem i bratem szlifowałem tynki - bo facet tani był i nawet się z nim miło gadało - a potem tylko w opór roboty itd. Gdybym miał zapłacić za tą dodatkowa pracę - wyszło by na jedno- a tylko kupa nerwów. Więc czasami lepiej zapłacić więcej - ale za sprawdzona ekipę.
  10. No jak kupujesz Zareklamuj a poczujesz różnicę. Dwa miechy czekam i ciagle albo nie wie, albo na wakacjach, albo na wyjeździe albo coś tam innego........... generalnie zawiodłem się.
  11. I się może jeszcze Bauman nazywa ? Zgadzałby się ta metoda na wykład itd. Obyś reklamacji nie musiał zgłaszać - bo wtedy pan Mariusz ma Cie w dupie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...