Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

von_marcus

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

O von_marcus

  • Urodziny 09.11.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Zabrze
  • Kod pocztowy
    41-810
  • Województwo
    śląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

von_marcus's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. dokładnie taką argumentację dali chłopaki od ocieplenia
  2. Kolejność wykonania: 1). ściana murowana 2). ocieplenie styropianem 3). siatki, kleje 4). tynk 5). blacha z obróbki dachu wcięta czy tez włożona w tynk / styropian i zalepiona silikonem
  3. Dach garażu styka się ze ścianą budynku. Pytanie jest następujące: obróbka blaszana powinna być wykonana przed ociepleniem ściany budynku czy też po wykonaniu ocieplenia i elewacji? W pierwszym przypadku obróbka zamocowana będzie na stałe do ceglanej ściany budynku a na niej będzie ocieplenie styropianem a w drugim przypadku obróbka będzie wcięta w styropian i będzie widoczna od zewnątrz. Jak jest prawidłowo i zgodnie ze sztuką budowlaną?
  4. Całkiem fajny sposób. Ale zamiast klinów, to chyba zdecyduję się na zwykłe kołki. Czyli w stopniu betonowym wywiercę dziurę 8 mm o długości 5 cm. Tam włożę kołek i wkręcę konfirmat meblowy. Takich wystających konfirmatów będę miał 4 sztuki. Wkręcając lub wykręcając je mogę idealnie wypoziomować stopnicę. Jak już będzie poziom dobry to przykleję pianką montażową niskoprężną. Jedyne czego nie wiem, to jaka jest minimalna odległość pomiędzy spodem drewnianej stopnicy a górą betonu. Sęk w tym, że raz będę miał zupełnie na styk a raz będzie ze 3 cm wyżej i nie wiem czy mam skuć i nadlewać.
  5. A nie rozumiem... tzn. że zadałem pytanie nie w tym dziale?
  6. Schodziaże chcą zedrzeć ze mnie wszystkie pieniądze. Stwierdziłem, że wykonanie schodów powierzę sam sobie. Wiele już przeczytałem na ten temat i znam opinie niejednego wykonawcy. Jednak nikt nie odpowiedział mi na kilka pytań (zadanych poniżej). Ale po kolei opiszę wszystko. Stopnice bukowe o grubości 40 mm układane mają być na konstrukcji betonowej. Schody są wylane nierówno. Dwa pierwsze schody trzeba skuć o około 3 cm a kolejne mają braki w betonie. Drewno ma być tylko na stopnicy a na podstopnicy ma być płytka ceramiczna. Wiem, że większość kładzie stopnice tylko na piance niskoprężnej, ale ja chcę mimo wszystko zastosować na każdym stopniu 4 kołki fishera. Pytania brzmią: 1). jaka powinna być minimalna odległość (szczelina) pomiędzy spodem stopnicy drewnianej a górą stopnia betonowego? Rozumiem, że pianka trochę się rozpręża i musi mieć jakieś miejsce na to aby się tam rozprężyć 2). Czy drewno ma być ułożone na betonie "na styk" czy ma być nad betonem kilka milimetrów - ile? 3). Po nałożeniu pianki niskoprężnej czy jest ryzyko jej wypełzania na zewnątrz i upaćkania mi płytek na podstopnicy? 4). Stosując kołki fishera mam możliwość zastosowania podkładek poziomujących. OK, ale jak mam sprawdzić czy podkładka poziomująca ma być zastosowana czy też nie? Przecież jak nabiję na kołek stopnicę drewnianą, to już ją nie wyrwę z kołka i podkładki nie włożę. A druga sprawa, że do bardzo nierównego betonu na stopniu, to kołki te chyba nie mają racji bytu. Najpierw należało by wyrównać powierzchnię stopnia betonowego a później dopiero zastosować kołki 5). Czy stopnica drewniana ma mieć od spodu jakieś rowki, fazy czy też inne udziwnienia celem lepszego złapania pianki beton/drewno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...