Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

vetrex

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Tczew
  • Kod pocztowy
    83-110
  • Województwo
    pomorskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

vetrex's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Szanowny Panie, proszę o bezpośredni kontakt pod numerem: 58 692 24 66. Postaram się Panu pomóc i wyjaśnić sprawę. Pozdrawiam, Marcin Michalski Kierownik Biura Obsługi Klienta Vetrex
  2. Szanowny Panie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą pod numerem telefonu: 58 692 24 04, w celu sprawdzenia statusu Pana zgłoszenia. Z poważaniem, Vetrex.
  3. Szanowna Pani, jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zgodnie z ustaleniami, nasz serwisant wraz z przedstawicielem Partnera Handlowego dokonają u Pani tymczasowej naprawy usterek, która pozwoli zachować właściwości ciepłochronne i funkcjonalne stolarki w okresie zimowym. Po jego zakończeniu zostanie u Państwa przeprowadzona specjalistyczna ekspertyza, po której będziemy w stanie zweryfikować przyczynę powstałego defektu i ustalić dogodny dla Państwa sposób jego likwidacji. Z poważaniem, Vetrex
  4. Szanowny Kliencie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nasz serwisant jest z Panem umówiony na kolejną wizytę, podczas której raz jeszcze zweryfikuje wszelkie zasugerowane przez Pana usterki. Z poważaniem, Vetrex
  5. Szanowny Kliencie, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, wymiana wadliwych skrzydeł okien została zaplanowana na dzień dzisiejszy i właśnie jest u Pana realizowana. Postaramy się, aby w najbliższym czasie pojawił się u Pana również nasz serwisant w celu zweryfikowania, czy okna pracują prawidłowo. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Z poważaniem, Vetrex
  6. Szanowny Kliencie, przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za spotkanie z naszym partnerem handlowym. Po analizie ustalono zakres prac zmierzających do wyeliminowania usterek. Ze swojej strony postaramy się, by zostały usunięte możliwie szybko. Z poważaniem, Vetrex
  7. Szanowna Pani, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji pod numerem: 58 692 24 04, w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat statusu Pani sprawy i możliwości jej szybkiego rozwiązania. Z poważaniem, Vetrex
  8. Szanowny Kliencie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 692 24 66, w celu wyjaśnienia Pańskich wątpliwości dotyczących montażu. Z poważaniem, Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
  9. Szanowny Panie Robercie, jest nam przykro, że odniósł Pan takie wrażenie. Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich przypadków, w których okna nie spełniają oczekiwań Nabywcy - dlatego uprzejmie prosimy o kontakt pod wskazanym numerem telefonu. Z poważaniem, Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
  10. Szanowny Kliencie, korekta, której dokonał nasz serwisant jest powszechnie stosowaną przez różnych producentów metodą maskowania uszkodzeń. Okna, które trafiły do Pańskiej inwestycji spełniają wszystkie normy branżowe. Jeśli ma Pan zastrzeżenia dotyczące jakości stolarki lub serwisu Vetrex - uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 692 24 66. Z poważaniem, Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
  11. Szanowny Kliencie, jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupu. Jeśli rozstrzygnięcie reklamacji nie jest dla Pana satysfakcjonujące – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 692 24 66. Z poważaniem, Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
  12. Szanowny Forumowiczu, otwory odpowietrzające komorę profili w oknach Vetrex rzeczywiście znajdują się na zewnętrznej bocznej powierzchni górnej części ram okiennych oraz w dolnej części ramy - wewnątrz okna powyżej otworów odwodnieniowych w przyldze. Taka sama zasada dotyczy okien balkonowych. Pozdrawiamy, Vetrex.
  13. Szanowny Kliencie, jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy ją wyjaśnić, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt pod numer 58 692 24 00. Połączymy Pana z Biurem Obsługi Klienta i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Z poważaniem, Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
  14. Szanowny Panie, w celu wyjaśnienia niepokojącego Pana zjawiska, sugerujemy wizytę serwisanta, który ustali przyczynę zamakania progu okna. Uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 692 24 00 w celu uzgodnienia szczegółów. Z poważaniem, Marcin Michalski Kierownik Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego w Vetrex.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...