Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

kolpus

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

O kolpus

  • Urodziny 14.10.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Lubin
  • Kod pocztowy
    59-300
  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

kolpus's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Witam Już od dłuższego czasu podczytuje forum i jestem zachwycona mebelkami. Stąd moja gorąca prośba ,czy mogłabym dostać linka do strony? pozdrawiam serdecznie i dziękuje
  2. Ja na szczęście kupowałam okna przez OKNOPLAST JAWOR - sprzedawcę gorąco polecam, naprawdę bardzo miła obsługa i wszystko ok nie mam zastrzerzeń. Miałam ofertę z firmy OKNOPLAST Lubin ale wybrałam lepszych - zadziałała kobieca intuicja. Właśnie a co z serwisem w przypadku gdy tak jak w Lubinie -sprzedawca ogłosił bankructwo- jak klienci, którzy zakupili okna przez lubiński OKNOPLAST (wielu ludzi wśród moich znajomych) mają kontaktować się z serwisem. Naprawdę to nie tak powinien się odbywać, to ja jako klient OKNOPLASTU mam problem z produktem i wolałabym kontaktować się bezpośrednio z serwisem a nie przez mojego sprzedawcę. Uważam, że czas na zmiany procedury serwisowej w firmie, która uważa się za "pępek świata" bo takie też odnoszę wrażenie.Okazuje, żę tak znakomita firma ma jednak jakieś mankamenty.
  3. Witam Mam podobny problem, tez mam dwa HST - jedno z salonu chodzi idealnie drugie w jadalni juz niestety nie, trzeba włożyć duzo siły żeby go otworzyć - właśnie dlatego żeby było łatwo otwierać - dwójka dzieci w domu dopłaciliśmy sporo kasy do HST a nie HSK. Okna są podobnych rozmiarów więc na pewno jest coś nie tak z montażem nie wiem. Pani, która jest przedstawicielka Oknoplastu a dokładniej rzecz biorąc człowiekiem od PR tejże firmy udziela odpowiedzi na forum i podaje zły numer do serwisu to już lekka przesada. Ja też próbowałam sie dodzwonić do serwisu ale niestety - trzeba mieć duzo szczęścia. Zostawiłam numer u Pani recepcjonistki z informacj\ą ,że prosze o kontakt serwisu poniewaz dodzwonienie się do nich graniczy z cudem. Tydzień czasu mija i cisza. Sprzedawca od którego kupiłam okna twierdzi, że zgłosił w miom imieniu reklamację i dalej cisza. Mam adres e-mail do serwisu od mojego sprzedawcy więc od dzisiaj będę wysyłać codziennie po kilka wiadomości w sprawie mojej reklamacji. Jestem bardzo rozczarowana postawą firmy OKNOPLAST. Uważam -tu informacja do Pani od PR firmy OKNOPLAST, który była łaskawa odpowiedzieć na forum - że najwyższy czas poświęcić trochę czasu właśnie na klientów, którzy już dokonali zakupów i zacząć dbać o ich komfort uzytkowania produktu. Bo ja straciłam zaufanie do tej firmy. Nigdy bym nie przypuszczała, że tak renomowana firma jak OKNOPLAST ma tak fatalny kontakt z serwisem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...