Panie Kola626- Wypowiadając się dosyć dosadnie na temat przysługujących Panu praw jako klientowi pragnę wyjaśnić:
GWARANCJA:
W przypadku udzielenia gwarancji dokument gwarancyjny powinien zostać przekazany kupującemu wraz z towarem. Jeżeli wraz z towarem nie otrzymałeś dokumentu gwarancyjnego musisz przyjąć, że na ten towar gwarancja nie została udzielona, a więc kupujesz towar bez gwarancji.
Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać w przypadku gwarancji, jest to, że jest to DOBROWOLNE oświadczenie złożone przez udzielającego gwarancji, dlatego też osoba udzielająca gwarancji może dowolnie ukształtować uprawnienia kupującego zarówno jeżeli chodzi o czas trwania gwarancji, jak i jej zakres.
Jako osoba wypowiadająca się w sposób bardzo negatywny o serwisie, powinien Pan wiedzieć, iż przyjechał on do Pana pomimo tego, iż Pan do niego nie miał ŻADNYCH praw!!!! Ponieważ Pan twierdzi, że gwarancji Pan nie dostał.....
Uprzedzając Pana następną wypowiedz:
Niezgodność towaru z umową jest pojęciem szerokim i dotyczy nie tylko wady towaru, ale też braku właściwości, cech określonych w umowie, braku zgodności z opisem, wzorem czy próbką. Odpowiedzialność sprzedawcy z tego tytułu ma miejsce w przypadku gdy wada towaru istniała w momencie jego zakupu. Dodatkowo jeśli wada nastąpiła w okresie do 6 miesięcy od chwili wydania towaru, domniemywa się, iż istniała tez w chwili jego zakupu. W takim przypadku to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała już po zakupie. W przypadku, gdy wada powstała po okresie 6 miesięcy od chwili wydania towaru, to na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, iż wada istniała w dniu zakupu.
U Pana jak rozumiem centrala działała bez zarzutu ponad rok.....nie ma Pan gwarancji, na którą się Pan powołuje i W OGÓLE nie orientuje się Pan w swoich prawach- co mnie ogromnie dziwi, ponieważ wypowiadając się publicznie na jakiś temat- pasowałoby zapoznać się z nim- przynajmniej pobieżnie, a nie głupoty pisać, bo to BARDZO PODWAŻA PANA WIARYGODNOŚĆ I WSKAZUJE NA TO, IŻ PANA WYPOWIEDZI SĄ RÓWNOZANCZNE Z PANA "WIDZIMISIE".
P.S. Jest Pan dotychczas jedynym klientem poproszonym o przedstawienie karty gwarancyjnej- można się na forum zapytać, czy firma od kogoś jeszcze domagała się przedstawienie takiego dokumentu??? Niech się sam Pan domyśli, dlaczego go od Pana poproszono......