Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

ewelina8408

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

ewelina8408's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Panie Kola626- Wypowiadając się dosyć dosadnie na temat przysługujących Panu praw jako klientowi pragnę wyjaśnić: GWARANCJA: W przypadku udzielenia gwarancji dokument gwarancyjny powinien zostać przekazany kupującemu wraz z towarem. Jeżeli wraz z towarem nie otrzymałeś dokumentu gwarancyjnego musisz przyjąć, że na ten towar gwarancja nie została udzielona, a więc kupujesz towar bez gwarancji. Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać w przypadku gwarancji, jest to, że jest to DOBROWOLNE oświadczenie złożone przez udzielającego gwarancji, dlatego też osoba udzielająca gwarancji może dowolnie ukształtować uprawnienia kupującego zarówno jeżeli chodzi o czas trwania gwarancji, jak i jej zakres. Jako osoba wypowiadająca się w sposób bardzo negatywny o serwisie, powinien Pan wiedzieć, iż przyjechał on do Pana pomimo tego, iż Pan do niego nie miał ŻADNYCH praw!!!! Ponieważ Pan twierdzi, że gwarancji Pan nie dostał..... Uprzedzając Pana następną wypowiedz: Niezgodność towaru z umową jest pojęciem szerokim i dotyczy nie tylko wady towaru, ale też braku właściwości, cech określonych w umowie, braku zgodności z opisem, wzorem czy próbką. Odpowiedzialność sprzedawcy z tego tytułu ma miejsce w przypadku gdy wada towaru istniała w momencie jego zakupu. Dodatkowo jeśli wada nastąpiła w okresie do 6 miesięcy od chwili wydania towaru, domniemywa się, iż istniała tez w chwili jego zakupu. W takim przypadku to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała już po zakupie. W przypadku, gdy wada powstała po okresie 6 miesięcy od chwili wydania towaru, to na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, iż wada istniała w dniu zakupu. U Pana jak rozumiem centrala działała bez zarzutu ponad rok.....nie ma Pan gwarancji, na którą się Pan powołuje i W OGÓLE nie orientuje się Pan w swoich prawach- co mnie ogromnie dziwi, ponieważ wypowiadając się publicznie na jakiś temat- pasowałoby zapoznać się z nim- przynajmniej pobieżnie, a nie głupoty pisać, bo to BARDZO PODWAŻA PANA WIARYGODNOŚĆ I WSKAZUJE NA TO, IŻ PANA WYPOWIEDZI SĄ RÓWNOZANCZNE Z PANA "WIDZIMISIE". P.S. Jest Pan dotychczas jedynym klientem poproszonym o przedstawienie karty gwarancyjnej- można się na forum zapytać, czy firma od kogoś jeszcze domagała się przedstawienie takiego dokumentu??? Niech się sam Pan domyśli, dlaczego go od Pana poproszono......
  2. Szanowny Panie kola626 z zaciekawieniem czytam Pańskie wypowiedzi i....tutaj mam prośbę do Pana- mianowicie- proszę czasami się naprawdę zastanowić co Pan pisze, może przeczytać 2 raz swoje wypowiedzi, ponieważ czytając Pański ostatni wpis: Skoro monteży firmowi ... osób (powtażających się)..... ustawowo nie krutsza niż 2 .... a nie kożystałem z..... załamuję ręce nad poziomem polskiej edukacji. Ja wiem że Polski język być trudny język, ale przecież program sam podkreśla ortografy...... To tylko taka moja mała dygresja.
  3. Witam, Przeanalizowałam spór toczący się na forum i postanowiłam zabrać głos, bo jak widzę Panowie tutaj toczą walkę o przysłowiową marchewkę Z małego problemu zrobiła się wielka awantura. Dobrze że nie spotkali się face to face, bo mogłoby się to nie skończyć na słowach Pan R&k zgłosił awarie by-passu- po niecałych 8 h od zgłoszenia byliśmy na miejscu- o czym sam wspomina. Serwis pracuje w godzinach 7-16, więc godzina 20-22 było to już poza godzinami pracy- przeważnie człowiek w tych godzinach odpoczywa, ale dla nas był najważniejszy klient oraz ciekawość, co może być źle- była to pierwsza awaria by-passu. Po dojechaniu na miejsce, stwierdziliśmy, że by-pass działa poprawnie- podłączyliśmy do sterownika i kilka razy go otworzyliśmy i zamknęliśmy- co Pan R&K sam widział. Stwierdzenie poprwaności działania by-passu raczej powinno cieszyć- zarówno klienta jak i firmę. Za dojazd do klienta (70km) oraz 2 godziny poza serwisem klient zapłacił 50 zł. Naprawy gwarancyjne rozpatrywane są bezpłatnie, jednak tutaj nie było naprawy-dlatego klient zwrócił jedynie za dojazd. Pan R&K sam napisał, że "lubi" swój rekuperator i napewno w razie jakichkolwiek problemów- będziemy chcieli jak najlepiej i najszybciej sprawę załatwić. I na tem etapie wątek powinien się zakończyć- klient zadowolony, firma zadowolana i czego tu chcieć więcej?? Co do wypowiedzi Pana Łukasza, to jest BARDZO nie na miejscu- za co mogę jedynie przeprosić- wyciągniemy z tego odpowiednie konsekwencje. Mam nadzieję, że potencjalni klienci nie bądą patrzeć na nasze produkty poprzez pryzmat Łukasza wypowiedzi, a skupią się raczej na wysokiej jakiści sprzęcie i bezproblemowego serwisu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...