Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Lublin dystrybutor

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

O Lublin dystrybutor

  • Urodziny 28.09.1974

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Lublin
  • Kod pocztowy
    20-147
  • Województwo
    lubelskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Lublin dystrybutor's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. "LAZAR EKO Komofort, w ten czas na pelet, ekogrosze, i ruszt na drewno, minął rok, chce kupować kocioł i isię okazuje, że ten który wcześniej był również na pellet, dzisiaj już nie jest - pewnie znowu coś nie wypaliło," Witam. Od kiedy seria Eko Komfort, lub nawet Eko Komfort automat, ma ruszt na drewno?? - przecież to (nie licząc SF) jedyny kocioł z podajnikiem w ofercie producenta pozbawiony dodatkowego paleniska (rusztu). No i wciąż z powodzeniem spala pellet, pelet. Żywcem ze strony producenta: "EkoKomfort - Kotły CO na ekogroszek i pelety" + pozycja paliwa: "Węgiel ekorgoszek kamienny i brunatny oraz pelety" Może się Panu producenci pomylili? PS. Jesteśmy w branży od 15lat. Z firmą Lazar współpracujemy od 3lat. Z żadną inną firmą, w tym z producentami kotłów na paliwa stałe - nazw nie będę wymieniał - nie współpracowało się nam tak dobrze. Nie udzielamy się na forum muratordom PL na prośbę HKS Lazar, tylko z własnej inicjatywy. Po prostu denerwują nas / ciekawią nas, opinie jak ta w głównym wątku tego tematu. W związku z powyższym, tym bardziej jesteśmy zdziwieni.
  2. "cymbał jak dystrybutor z lublina zrozumie, że mój komin stał, zanim lazar smarta wymyslił" Gratuluję kupiłeś kocioł pod komin! A pomyślałeś o wymaganiach kocioł-komin? ciągu, długości itp.? Czy kupiłeś w ciemno, a teraz żałujesz? Poza tym biorąc pod uwagę wymianę regulatorów (wg. mnie mądre posunięcie, największe koncerny jak Lexus itp, dokonywały wymian hurtowych - jeżeli coś było nie tak - a Ty się dziwisz Lazarowi?), zmianę w DTR'kach i wypowiedź innego użytkownika forum - dot. kotłów z początku 2011r. Jak pisałem wcześniej, od samego początku z kotłami Smart Fire nie mięliśmy problemów. Wszystkie kotły sprzedawane obecnie są ok. Zaznaczę, że chodzi o kocioł (jak w temacie), a nie instalacje z kotłem i złym kominem. Człowieku przechwalasz się, że miałeś komin przed kotłem?! Po prostu źle dobrałeś kocioł. Tyle. Dodam, że większość klientów tym bardziej się denerwuje, jak ktoś najpierw naciągnie ich na "standard fi200" z prefabrykatów, a później jak przyjeżdżamy na miejsce inwestycji okazuje się, że po pierwsze (wszystkie kotły lazara mają takie samo FI, prócz SF) wyjście jest na innej wysokości no i FI nie to. Później dwa razy płacą. A przecież można (co szczerze polecamy) zastosować dużo tańsze rozwiązanie, w postaci wkładki kominowej. Więc nie wiem skąd ten specjalny komin akurat pod EK? Przecież równie dobrze mógłby być to MP, MK. Pozdrawiam.
  3. Ze zrozumieniem należy przeczytać: Na początku DTR'ki - pierwsza strona: "Celem zachowania gwarancji oraz długotrwałej i bezpiecznej pracy kotła należy bezwzględnie przestrzegać niniejszej instrukcji." A w instrukcji są średnice dopuszczalne. Kwestia komina: "Zaleca się stosowanie wkładów kominowych ceramicznych lub wykonanych z żaroodpornej stali nierdzewnej, które zapewnią warunki dla prawidłowej eksploatacji kotła!" Zalecenia jest co do materiału z jakiego jest wykonany komin. Wymagana jest średnica, zalecany materiał. Nie wspomnę o regulatorze ciągu oraz o tym, że na schemacie widoczny jest również szyber kominowy.
  4. Witam. No na co jak na co, ale na paliwo to chyba kliencie możesz mieć wpływ. Może i jesteś dziany (opadające szczeny itp.), ale uwierz mi, że wiele drogich i do tego spartaczonych instalacji (czy to CO, rekuperacji itp.) widziałem, więc za miast kwestionować to, że paliwo robione z odpadów (na które sam się zdecydowałeś kupując kocioł pellet'owy) może być na prawdę różnej jakości, to przecież normalne. Każdy klient przed zakupem kotła, zadaje nam pytanie jakie paliwo jest najlepsze i gdzie je kupić. Oni się przejmują, Ty raczej nie. Jeszcze raz powiem, nie my montowaliśmy ten kocioł, więc wszystkich szczegółów nie znam. Stwierdzam tylko, że ŻADEN ale to absolutnie ŻADEN nasz klient SF nie miał / ma problemów z SF. Dobre paliwo spala się dobrze, ma odpowiednią kaloryczność itp. do mebs'a "Najlepiej zgłosić się do dystrybutora i poprosić o telefon do klienta" - i odpowiedź o wyspecjalizowanym serwisie. To my go instalujemy, przecież klient często kupuje kocioł z montażem na 8% podatku VAT. Skąd informacje, że dystrybutor tylko sprzedaje ;/?? Jesteś dystrybutorem? Kto Ci podłączał kocioł? A zapraszać to możesz swojego hydraulika
  5. Witam. Dla wszystkich mających problemy z ciągiem kominowym i ze złą pracą kotła w tym zakresie, proszę o ściągnięcie najnowszej instrukcji obsługi SmarFire ze strony producenta. Wyraźnie na stronie 29 rozrysowany jest schemat kominowy i określone są poprawne średnice i wymagany ciąg kominowy. Wszyscy użytkownicy nie stosujący się do tych zaleceń będą mieli problemy, lub już je mają. Wszystkie poprzednie posty związane z kominek - to jest odpowiedź na to pytanie. Decydując się na budowę domu, decyzję o średnicy komina należy podejmować znając model kotła jaki ma być do niego podłączony (smartFire). Zły komin nie będzie wpływał pozytywnie na pracę kotła.
  6. Witam. Oszustem nigdy nikogo nie nazwałem. Twierdzę tylko, że tak rozbieżne opinie na temat kotła mogą wynikać albo ewidentnie z winy urządzenia, albo ze złego zestawu (kocioł, instalacja, paliwo itp.). Staram się w obiektywny sposób wypowiadać na temat materii z którą mam styczność codziennie od wielu lat. A problemy ze spalaniem lub comiesięczną wymianą tych samych elementów, to nieporozumienie - wybaczcie, ale jaki sens wymieniać w kotle co miesiąc nieustannie tą samą część, z punktu widzenia producenta to niegospodarność, firmy mają zarabiać a nie ładować kasę w części zamienne dla wszystkich użytkowników SF21 czy SF41 z całej Polski, co miesiąc. Ludzie mają fantazję. Niektórzy grają poszkodowanych, i niby "walczą" o swoje z producentem, chyba tylko na forum, no i o co??. Do tego deklarują, że Lazar słucha tylko jednego konstruktora/użytkownika, który doprowadzi swoimi opiniami wyssanymi z palca do udoskonalenia urządzenia w którym nie trzeba nic zmieniać ? pff Polak potrafi - tyle.
  7. Bo kolega mebs ma problem nie z kotłem, tylko z przekonaniem ludzi o tego, że kocioł jest wadliwy. Napraw pewnie nie było, a kotła Pan na oczy nie widział. Nigdy UOKiK się Lazarem nie zajmował i nie będzie. Najlepiej zgłosić się do dystrybutora i poprosić o telefon do klienta - my tak robimy i mimo "ludzików z forów" i zapewnień już w lokalu przy rozmowie oko w oko, rozmowa z drugim użytkownikiem jest najlepsza. My się nie boimy, jest grono klientów którzy regularnie przyjmują zainteresowanych wysyłanych po rozmowie w lokalu. To sprawdzony sposób!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...