Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ezotrap15

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

O Ezotrap15

  • Urodziny 15.03.1960

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Poznań
  • Województwo
    wielkopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Ezotrap15's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Wszystko zależy od stylu ogrodu. U mnie podjazd i wszystkie ścieżki wykonane są z bruku kamiennego układanego bez użycia cementu, i jak na razie to rozwiązanie sobie chwalę.Niestety wykonanie tego typu nawierzchni jest bardzo pracochłonne. Wybieranie kamieni w dwóch żwirowniach zajęło cztery dni (wszystkie z jednej strony płaskie), a samo układanie -polegające na nieustannym przebieraniu i dobieraniu kształtu kamieni - miesiąc.
  2. Podłączasz rozdzielnicę budowlaną. W sprzedaży masz różnego typu - wiszące i stojące.Ważne aby miała przynajmniej dwa gniazda 230V (u mnie miała cztery) i siłowe 16A i 32A. Najczęściej na wyposażeniu jest też łącznik tablicowy - w moim przypadku miał funkcję L-O-P.
  3. Wygląda to na pęcherzyki powietrza. Może gładź podczas przygotowywania została za bardzo napowietrzona przez zbyt szybkie mieszanie.Naprawa-chyba raczej ponowne szpachlowanie.
  4. Jeżeli nie masz doświadczenia to najlepiej kupić jakiś gotowy produkt w wiaderku. Nic nie marnujesz, bo po zamknięciu i ponownym otwarciu jest nadal gotowy do użycia. Może np.śmig ,Podobno łatwo się nakłada i szlifuje, choć sam a sobie po wyschnięciu jest ponoć dość miękki przez co podatny na zarysowania- ale na suficie to chyba raczej nie przeszkadza.Zamiast siatki lepiej kup papier o grubości 150 -220.
  5. Polecam mojego wykonawcę,który wykonywał u mnie tego typu prace pan Michał tel 501 519 293
  6. Przed przystąpieniem do prac związanych z ociepleniem musisz najpierw zamknąć wszystkie prace "mokre".A więc murowanie,tynkowanie,posadzki,szpachlowanie.Na tym etapie musisz też mieć rozprowadzoną elektrykę(na zdjęciu jej nie widać).Prace ociepleniowe rozpoczynasz od zasznurkowania przestrzeni między krokwiami-masz sztywne poszycie dachu więc przyda się wentylacja,potem wyznaczasz płaszczyzny skosów i sufitu,montujesz wieszaki do profili, pierwszą warstwę ocieplenia,profile,drugą warstwę,paroizolację i płyty kg.
  7. Na całość poddasza kupowałem płyty Lafarge(dostałem na nie dobrą cenę) z wyjątkiem łazienki.Tu zastosowane mam płyty Knaufa(zielone mieli tylko tej firmy).Zresztą za Lafarge optował mój wykonawca.Jak dotąd wszystko ok.
  8. Ups.wełna elewacyjna na wyciszenie stropu drewnianego???Decydując się na budowę domu ze stropem drewnianym (względy czasowe)przewertowałem sporo projektów z tego typu rozwiązaniem. Jednak wełny elewacyjnej jako materiału wygłuszeniowego nigdzie nie spotkałem.Strop drewniany jest specyficznym rodzajem stropu,( zwłaszcza jeżeli chodzi o jego wygłuszenie) i dlatego warto trzymać się projektu przy jego wykonywaniu.Oczywiście można zastosować droższe materiały ale pójście na skróty z pewnością będzie się mścić latami.Niestety" prostota" jego wykonania powoduje,że wiele osób "modernizuje"samodzielnie sposoby jego wykonania (za szerokie rozstawy belek nośnych-powodujące jego pózniejsze ugięcie,stosowanie nieodpowiednich materiałów wygłuszeniowych, korzystanie przy jego budowie z porad typu "tak będzie dobrze,powinno wytrzymać, przybij deski zamiast płyt-będzie taniej, itd" ) .W następstwie tego stają się jego zagorzałymi przeciwnikami w związku z codzienną jego uciążliwoscią, .Dlatego też naprawdę radzę trzymać się projektu i nie polegać na poradach proponujących zastosowanie wełny elewacyjnej do jego wyciszenia.Najczęściej projekty przewidują zastosowanie filcowych taśm izolacyjnych,3-5 cm warstwy styropianu,(zamiennie styropianu akustycznego bądz twardej wełny mineralnej-stroprock), podwójnego płytowania płytami o odpowiedniej grubości ,zastosowania taśm dyletacyjnych pomiędzy murem a płytami podłogowymi itd.
  9. Mam podobną sytuację i zastosowany ruszt pojedynczy, rozstaw profili co 40 cm.Jak na razie się sprawdza -nic nie popękało.Tak krótkich docinek chyba nie ma co wykorzystywać.Chociaż jeżeli bardzo Ci zależy, to możesz zastosować łącznik wzdłużny.W tym przypadku wstawiasz je naprzemiennie.
  10. Sufity samonośne to nic nowego,tylko ,że nie wszyscy -wliczając wykonawców-wiedzą o możliwości ich wykonania.Mój wykonawca zastosował je w pomieszczeniach, których: po pierwsze- sufity miały być obniżone minimalnie(oświetlenie), po drugie- szerokość wahała się od 1,4 do 2,5 m , (wc, wiatrołap,łazienka, przedpokój).Przy zastosowaniu profili CW i UW o wymaganej grubości-0,6(radzę zwrócić na to uwagę,gdyż jak sam się przekonałem, hurtownie często oferują tańsze profile o grubości 0,55)nic się z nimi nie dzieje, a ich montaż przebiega wyjątkowo szybko i sprawnie.
  11. Możesz również zastosować podwójne płytowanie stelaża wypełnionego wełną,nie zapominając o zastosowaniu taśm wygłuszających.W zależności od zastosowanego profila CW(50,75,100)możesz uzyskać ochronę przed hałasem rzędu 50-56 dB.
  12. Jak dla mnie styropian wewnątrz to pomyłka.Co prawda służy on do ocieplenia ale zewnętrznego a nie wewnętrznego.Przecież on wcale nie oddycha i nie przepuszcza powietrza.A teraz co do płyt to przykleja się je do stabilnego i oczyszczonego podłoża-styropian, do tego jeszcze z tapetą jak dla mnie nim nie jest.
  13. Cóż , myślę, że takie rzeczy uzgadnia się przed przystąpieniem do prac a nie po ich zakończeniu.
  14. Najszybciej wyrównasz te nierówności płytami kg.Przed ich przyklejeniem musisz sprawdzić jednak czy tynki napewno dobrze trzymają.Najlepiej je dokładnie ostukaj." Głuchy odgłos"świadczy o konieczności skucia ich nietrzymających fragmentów.Potem całość zagruntuj gruntem głęboko penetrującym np.CT 17.
  15. Tak gips budowlany,tylko przy tej głębokości nałóż go na dwa razy-inaczej może popękać.Potem np gips szpachlowy i gotowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...