Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

charleon

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

O charleon

  • Urodziny 15.05.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Miejscowość
    Radom
  • Kod pocztowy
    26-600
  • Województwo
    mazowieckie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

charleon's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. charleon

    PIEC KONDENSACYJNY ACV

    Zastanawiając się nad wyborem pieca szukałem na forum opinii co kupic. Myslałem nad firmą Vaillant i ACV. Niestety wybrałem tą drugą, za namową jednego ze sprzedawców z Radomia... Te piece to straszna lipa!! Nabyłem zestaw kondensat jednofunkcyjny 18kW + zasobnik 100l. Piec przez pierwszy sezon grzewczy wogóle nie działał, w przeciągu 3 miesięcy piec miał 19 awarii!!!!!!!!!!!!! Wyskakiwały różne błędy, ksiązka kodów (opisy błędów) została prawie cała wyczerpana... I do tego ten serwis... poza jedym gosciem, który pofatygował sie do mnie z Gdańska czy z Gdyni, to reszta sami amatorzy. Słowo serwisant jest im obce, poziomem znajmosci tematu dorównują co najwyzej księgowym... Ciągłe telefony (oczywiscie z mojej strony), wizyty pseudo fachowców, wymiana częsci - nie wiadomo po co, czujników temperatury, panelu sterowania, sposobów podłączeń, itp.... po 7 miesiącach prób (bo o naprawach to mozna pomarzyc) piec jako tako działa. Wiesza się czasem dalej, ale nawet nie próbuje gdzieś dzwonic..., po prostu raz w miesiącu go "resetuje" wyciągając wtyczke z kontaktu, nic innego nie pomaga. A zeby było fajniej, to dodam, że w lutym br. otrzymałem telefon z firmy AVC ( p. z nazwiskiem na G., nie chce być złośliwy) z przeprosinami i zwaleniem całej winy za moje awarię na byłego serwisanta z mojego miasta, ehh.. Otrzymałem tez zapewnienie, ze obecni serwisanci to fachowcy i w najbliższym czasie ktos sie u mnie zjawi i w ramach rekompensaty otrzymam darmowy przegląd kotła. Mamy dziś lipiec, a serwisu ani widać, ani słychac. Dzwoniłem, przypominałem i wiem, że dalej mają mnie w d..., bo kilkanascie tysięcy juz wydałem i teraz nie wiadomo czemu bym jeszcze chciał, żeby to działało..... Polecam firmy z większym dościadczeniem i innym podejciem do klienta, nie tylko przed zakupem, ale również po:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...