Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

ADPA1

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    dolnośląskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

ADPA1's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Właśnie przyjechali montować nam drzwi numer 3
  2. zgadzam sie w 100% wygladaja super i nic wiecej:)
  3. reklamacja na drzwi jest 2 lata od ich zamontowania. u nas po pol roku wymienili na nowe i dali na gwarancje na 2 lata na nowe drzwi. regulacja drzwi czy jakiekolwiek naprawy nie daja nowej gwarancji. tylko wylacznie nowe drzwi daja nowa gwarancje na 2 lata
  4. Jak by nie chcieli wymienić to bym zaczęła myśleć ze to winna montażu, ale skoro wymontowują stare drzwi po raz drugi i wkladaja zupelnie nowe drzwi to znaczy że? wina jest drzwi!!!! mogli by zamontowac stare jeszcze raz
  5. Nie będę dyskutować na temat tych drzwi bo szkoda mojego czasu i nerwów są beznadziejne i nie polecam ich nie ma żadnego wytłumaczenia dla tych drzwi
  6. po za tym skoro chca wymienic drzwi z ościeżnicą po raz 2 na zupelnie nowe to samo swiadczy o tym ze sa lipne tez drzwi i oni zdaja sobie z tego sprawe
  7. u nas bylo juz 3 serwisantów i nic sie nie dalo zrobić. szkoda mi samej siebie i ludzi ktorzy nabrali sie na ladny wyglad tych drzwi i poniektórzy musza sami sie z nimi meczyc i dopieszczać je aby byc zadowolonym z drzwi ktore nas akurat kosztowy 4700zl, powinny pełnić w 100% swoja funkcje a nie byc udreka
  8. Witam my od 2011 jesesmy niestty posiadaczami drzwi reno door titan metalic. po zimie tak jak u panstwa drzwi nam przymarzaly szron na zamku. mamy elektrozaczep i zgadza sie lekki przeciag drzwi sie otwieraja. zmienillismy wkladke w drzwiach drzwi przy zamykaniu i otwieraniu trzeba docisnac do siebie 3 mieisace temu wymienili nam na zupelnie nowe drzwi. oczywiscie tez zle nie da sie ich wyregulowac sa szpary przy uszczelkach. sprawe zglosilismy juz do cntali przyjechal uprzejmy pan z hormann i powiedzial ze dziwi sie ze tyle czekalismy aby dostac nowe drzwi . dzisiaj dostalismy meila ze w poniedzialek po raz drugi wymienia nam na nowe . niestety my musimy ponosic koszta obrobki drzwi zdecydowalismy sie aby sprawa zajal sie rzecznik praw konsumnta nie chcemy juz nowych drzwi mamy ich juz dosc chcemy zwrot duzych pieniedzy za szajs jaki produkuja na polske. odradzam w 100% te drzwi!!!!.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...