Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

wife

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta
  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Dane osobowe

  • Województwo
    wielkopolskie

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

Converted

  • Tytuł
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania

wife's Achievements

WITAJ, czytaj i pytaj... :)

WITAJ, czytaj i pytaj... :) (1/9)

10

Reputacja

  1. Trzy tygodnie temu firma Klima-pol zainstalowała klimatyzację ,sprzęt był używany,obiecano nam że, mamy na niego gwarancję .Klimatyzacja się niestety zepsuła i przez cztery dni czekaliśmy na jej naprawę,zapewniano nas że to zaraz nastąpi.W dniu wczorajszym tj.30.07.2012 po bardzo nieprzyjemnej rozmowie telefonicznej (pan do którego udało mi się dodzwonić ,krzyczał że opinię w internecie to sobie mogę w d... wsadzić odmówił gwarancji i naprawy gwarancyjnej ) Po kolejnym telefonie tym razem do instalatorów ,dowiedziałam się że, szef nie pozwolił naprawiać klimatyzatora i że sprzęt używany ma gwarancję tylko na montaż..Gdybym wcześniej wiedziała że sprzęt nie ma żadnej gwarancji to bym go nie kupiła! Brak mi słów , jak można tak żle potraktować klienta który za usługę zapłacił i liczył na uczciwe potraktowanie,kto tak prowadzi biznes? Myślę że , dobra firma dba o każdego klienta a jej pracownicy nie krzyczą przez telefon i nie obrażają kobiet.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...