Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

osko

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

Informacje osobiste

  • Mój klub zainteresowań
    Budowa - wymiana doświadczeń

Profil płatny

  • Kategoria
    usługi

osko's Achievements

 SYMPATYK FORUM (min. 10)

SYMPATYK FORUM (min. 10) (2/9)

10

Reputacja

  1. Po prostu nie wyraziłem sie odpowiednio. Mówimy cały czas o odstąpieniu od umowy. Dziś dzwonilem do policjanta prowadzącego sprawę, że nie ma żadnych pozytywnych sygnałów załatwienia sprawy ze strony oszusta. Dowiedziałem się, że niedługo minie czas jaki dostała firma na załatwienie sprawy i będzie wszczęte postępowanie przygotowawcze, w którym będą postawione zarzuty.
  2. Człowieku skoro chciałem kupić stolarkę Dako to moim zdaniem producent powinien sie postarać aby do mnie dotarła. Tylko właśnie trzeba chcieć to zrobić, widocznie Dako tak naprawdę samo wie, że wszystkie jego punkty handlowe sa z bardzo dużym prawdopodobieństwem punktami krzakami takimi patykiem pisanymi. Nie ma zaufania pomiędzy Dako i jego partnerami handlowymi a więc po prostu dziki handel.
  3. Człowieku o czym Ty mówisz. Postaw się w mojej sytuacji. Nie potrzebuje i nie oczekuję dodatkowych rabatów, chodzi o profesjonalną i odpowiedzialną obsługę klienta. Nie jestem w stanie wysupłać kolejnych 20 tys zł w krótkim czasie, dlatego stosowna umowa załatwiłaby sprawę. Co rozumiesz przez inną firmę? Mówimy cały czas o Dako, które ma swoje punkty handlowe, tam nie znajdziesz innych produktów niż Dako i DK Prof.
  4. Nie chodzi o zaliczkę tylko o sporządzenie umowy, oczywiście jakaś zaliczke jestem w stanie wysupłać. Dostałem wycene od Dako i jedyne o co się firma postarała to: -10 % rabatu - każe mi przyjechać w celu spisania umowy do Jędrzejowa - w rabacie uwzglednili od razu 100% zaliczki a więc maja w dupie to, ze ktoś utopił już prawie 20 tys na ich oknach Ogólnie to porażka Dako jako producenta, którego finalnymi odbiorcami jestesmy właśnie My.
  5. Ja to widze tak, że solidny producent, po otrzymaniu informacji o incydencie, niezwłocznie przysyła innego najbliższego partnera handlowego, który wszystko przygotowuje od nowa, spisuje ze mna umowę, firma idzie mi na ręke i nie bierze zaliczki. Wyprodukowanie okien zajmie kilka tygodni a w ciągu tego czasu być może odzyskam pieniądze. Jest bardzo dużo sposobów na rozwiązanie zaistniałej sytuacji ale przede wszystkim trzeba chcieć to zrobić. To co jest w tej chwili to zwykłe olewanie klienta. Zapłaciłeś to Twój problem, jesli jeszcze nie zapłaciłeś to kliencie jestes dla nas najważniejszy i zrobimy dla Ciebie wszystko.
  6. Okna zamówiłem we firmie. Nie wierzę w te historyjkę, którą mi przedstawił. Wlaśnie rozmawiałem z policjantem, który prowadzi sprawę. Właściciel firmy został przesłuchany i poinformowany o polubownym załatwieniu sprawy, jeśli nie to będzie proces karny za oszustwo. Dodatkowo chcę już oddać sprawę do sądu cywilnego o nakaz zapłaty. Dako cały czas milczy w sprawie stolarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...