W imieniu firmy OknoPlus chciałbym odnieść się do przedstawionego problemu.
Potwierdzam pomyłkę przy doborze koloru markera do zamalowania zgrzewów. Ze względu na nietypowy kolor, rodzaj powłoki i zimowe temperatury naprawa tej usterki przeciągnęła się do 11 marca br. Firma nie uwzględniła z tego tytułu dodatkowych, bardzo wysokich roszczeń finansowych Klienta.
Technologia zamalowywania zgrzewów jest standardowo stosowana przez producentów okien PCV.
W miejscu zamontowania okien na kolejne żądania Klienta przedstawiciele firmy byli 4 krotnie. Przed Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej firma OknoPlus podtrzymała swoje stanowisko odmawiając wypłaty żądanego odszkodowania.
Firma OknoPlus prowadzi politykę pro-kliencką i do każdej reklamacji podchodzi bardzo poważnie starając się uwzględnić wszelkie racje Klienta. Nie w każdym przypadku jest to jednak możliwe.
Paweł Słapak
Dział Reklamacji